نظرات هتل پاسارگاد

فارس - جهرم - میدان چمران - بلوار رضوان - جنب بازرگانی نظری

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.6

/5

خوب

از 18 نظر

3.4

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.6

آرامش و راحتی

4.1

عملکرد کارکنان

3.2

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.2

موقعیت مکانی

4.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.4

برای کسب و کارها

2.8

برای دوستان

0

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (18)
  • کیفیت غذا (1)
  • صبحانه (5)
  • امکانات (3)
  • پذیرش (1)
  • پرسنل (3)
  • سرویس (1)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲ |1 شب اقامت

محمد صادقی

تمیز

هتل خوب اتاق ما تمیز و خوب بود پرسنل عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۶ |1 شب اقامت

آرزو بقایری

هتل پاسارگاد جهرم

تجربه بسیار خوبی بود بسیار تمیز بود البته هتل دو قسمت قدیمی و جدید داشت و ما در قسمت جدید اقامت داشتیم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |1 شب اقامت

افسانه پاسدار 420

هتل پاسارگاد صبحانه ضعیف بود

در کل بد نبود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |1 شب اقامت

محمدجواد قنبرخواه

بسیار عالی

از نظر تمیزی و برخورد پذیرش عالی

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۲ |1 شب اقامت

سیدمحمدتقی میرفندرسکی

خاطره بد

فضای اتاق حس بسیار بدی به مسافر میده و صبحانه بدی داشته ‌، ما یک ناهار خوردیم اولاً قیمت فاکتور از قیمت منو بیشتر بود و ثانیاً یک حق سرویس و یه ارزش افزوده اضافی گرفتن که نتیجه هزینه غذا رو ۱۰۰ درصد بیشتر کرد و غذاش هم واقعاً بی کیفیت بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲۶ |1 شب اقامت

احسان علائی

هتل پاسارگاد

از بهترین هتل های جهرم میباشد که برخورد گرم مناسب پرسنل از ویژگی این مجموعه هست. اتاقها از دو مجموعه تشکیل شده مجموعه بازسازی شده و جدید که اتاق های مجموعه جدید تمیزتر و بهتر هستند. در مجموع نسبت به هزینه پرداختی و سه ستاره بودن مناسب می باشد.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۳ |1 شب اقامت

ابوالفضل مهوری

عالی

باتوجه به دو ستاره بودن هتل امکانات در حد ۳ ستاره و رفتار و برخورد پرسنل در حد ۴ ستاره بود.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۵/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۵/۱۸ |1 شب اقامت

نداالسادات خرم گاه

همه چی عالی

همه چی عالی بود مخصوصا برخورد کارکنان

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ |1 شب اقامت

جمال بهشتی

هتل پاسارگاد را پیشنهاد می کنم

امکانات آن نسبت به قیمت مناسب است

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۱/۸ |1 شب اقامت

امیر عباباف

خوب و جهت ادامه را

هتل نسبتا خوبی بود و به خصوص اگر برای استراحت و ادامه یک سفر طولانی باشد...روبروی پارک بود و دید خوبی داشت...شخص محترمی که اتاق رو به ما تحویل داد فوق‌العاده خونگرم و با روابط عمومی بالایی بود..صبحانه در کل خوب بود..حلیمش رو حتما امتحان کنید

  • 1