نظرات هتل پاسارگاد
فارس - جهرم - میدان چمران - بلوار رضوان - جنب بازرگانی نظری
3.6
/5خوب
از 18 نظر
3.4
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.6
آرامش و راحتی
4.1
عملکرد کارکنان
3.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (18)
- کیفیت غذا (1)
- صبحانه (5)
- امکانات (3)
- پذیرش (1)
- پرسنل (3)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲ |1 شب اقامت
محمد صادقی
تمیز
هتل خوب اتاق ما تمیز و خوب بود پرسنل عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۶ |1 شب اقامت
آرزو بقایری
هتل پاسارگاد جهرم
تجربه بسیار خوبی بود بسیار تمیز بود البته هتل دو قسمت قدیمی و جدید داشت و ما در قسمت جدید اقامت داشتیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |1 شب اقامت
افسانه پاسدار 420
هتل پاسارگاد صبحانه ضعیف بود
در کل بد نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |1 شب اقامت
محمدجواد قنبرخواه
بسیار عالی
از نظر تمیزی و برخورد پذیرش عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۲ |1 شب اقامت
سیدمحمدتقی میرفندرسکی
خاطره بد
فضای اتاق حس بسیار بدی به مسافر میده و صبحانه بدی داشته ، ما یک ناهار خوردیم اولاً قیمت فاکتور از قیمت منو بیشتر بود و ثانیاً یک حق سرویس و یه ارزش افزوده اضافی گرفتن که نتیجه هزینه غذا رو ۱۰۰ درصد بیشتر کرد و غذاش هم واقعاً بی کیفیت بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲۶ |1 شب اقامت
احسان علائی
هتل پاسارگاد
از بهترین هتل های جهرم میباشد که برخورد گرم مناسب پرسنل از ویژگی این مجموعه هست. اتاقها از دو مجموعه تشکیل شده مجموعه بازسازی شده و جدید که اتاق های مجموعه جدید تمیزتر و بهتر هستند. در مجموع نسبت به هزینه پرداختی و سه ستاره بودن مناسب می باشد.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۳ |1 شب اقامت
ابوالفضل مهوری
عالی
باتوجه به دو ستاره بودن هتل امکانات در حد ۳ ستاره و رفتار و برخورد پرسنل در حد ۴ ستاره بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۵/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۵/۱۸ |1 شب اقامت
نداالسادات خرم گاه
همه چی عالی
همه چی عالی بود مخصوصا برخورد کارکنان
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ |1 شب اقامت
جمال بهشتی
هتل پاسارگاد را پیشنهاد می کنم
امکانات آن نسبت به قیمت مناسب است
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۱/۸ |1 شب اقامت
امیر عباباف
خوب و جهت ادامه را
هتل نسبتا خوبی بود و به خصوص اگر برای استراحت و ادامه یک سفر طولانی باشد...روبروی پارک بود و دید خوبی داشت...شخص محترمی که اتاق رو به ما تحویل داد فوقالعاده خونگرم و با روابط عمومی بالایی بود..صبحانه در کل خوب بود..حلیمش رو حتما امتحان کنید
- قبلی
- 1
- بعدی

