نظرات هتل اسکار

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.2

/5

بسیار خوب

از 10 نظر

4.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.7

آرامش و راحتی

4.7

عملکرد کارکنان

3.9

کیفیت غذا

امکانات هتل

4

موقعیت مکانی

4.5

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.7

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

5

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (10)
  • صبحانه (7)
  • امکانات (1)
  • رستوران (1)
  • کافی شاپ (1)
  • پارکینگ (1)
  • پرسنل (3)
  • سرویس (1)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

محمد اینانلو

پیشنهاد ‌ و انتقاد

صبحانه از نظر تنوع ضعیف رسیدگی ضعیف سیستم گرمایش سرمایش تعطیل اتاق ها جادار و خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۰ |1 شب اقامت

مهرداد بهبودی

صبحانه در حد و اندازه مسافرخانه ها بود

صبحانه در حد و اندازه مسافرخانه ها بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |1 شب اقامت

سلیمان رحیمی

کیفیت هتل

حق انتخاب در صبحانه محدود بود سیستم گرمایشی برای فصل سرماضعیف بود اتاقها بزرگ ومناسب وجادار بودند

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۴ |2 شب اقامت

سعید علیرضایی

امکانات هتل

برخورد کارکنان عالی بود ومسئولان سایت ایران هتل هم خیلی همکاری خوبی داشتند دستشویی فن نداشت صبحانه خوب بود ولی تنوع نداشت گرم کن کار نمیکرد شبا سرد بود تمیز بود و سعی میکردنند رضایت مشتری را جلب کنند بقیه چیزا خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۱ |1 شب اقامت

ریحانه خدادادی

انتقاد

همه چی عالی و درجه یک بود از برخورد پرسنل تا نظم اتاقها فقط پارکینگ چراغ نداشت و تو شب خیلی تاریک میشد.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۳ |1 شب اقامت

فرشته پیری

عالی

هتل نوساز و بسیار تمیز و مرتب پرسنل خوش رفتار و مهمان نواز کمال تشکر از مجموعه دارم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |3 شب اقامت

یوسف رشیدی الاشتی

نظر سنجی هتل اسکار جلفا

من زیاد به جلفا سفر می کنم و تقریبا بیشتر هتل های هادیشهر و جلفا رو رفتم تنها ضعف هتل اسکار نداشتن رستوران و نبود سرویس کافی شاپ و نهار و شام نداشتن بقیه موارد همه چی خوب هست ضمنا من اتاق تراس دار رزرو کردم که ندادن گفتن اتاقتون پنجره دار هست

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۲ |1 شب اقامت

مهدی صادقی زاد

هتل اسکار

با سلام هتل از لحاظ نظافت خوب بود فقط دمپایی یک بار مصرف نداشت صبحانه متوسط بود تلویزیون کار نمی‌کرد محیط دنجی بود تراس فاقد میز و صندلی بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۱ |2 شب اقامت

مجید درخشان

خوب

باتشکر از مدیر و کارکنان هتل همه چی عالی بود فقط صبحانه جا داشت بهتره باشه

”پاسخ هتل“

ممنونم از حُسن نظر شما و امیدواریم مجدد امکان این داشته باشیم که در خدمتتون بتونیم باشیم. انتقادات سازنده شما چراغ راه مدیریت و پرسنل هتل هستش و خوشحالیم که توانستیم رضایت شمارا جلب کنیم .به امید دیداری دوباره

۱۴۰۳/۵/۵

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۶ |1 شب اقامت

محمد دشتکی حصاری

دشتکی

هتل نوساز صبحانه بسیار عالی نظافت اتاق ها به نحوه احسن

”پاسخ هتل“

ممنونم از حسن نظر شما و امیدواریم مجدد امکان این داشته باشیم که در خدمتتون باشیم

۱۴۰۳/۵/۵

  • 1