نظرات مجتمع گردشگری بام
اردبیل - خلخال - خیابان سیمتری - روبروی هلال احمر - بالاتر از مسکن مهر
3.9
/5بسیار خوب
از 12 نظر
3.5
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.8
آرامش و راحتی
3.8
عملکرد کارکنان
4.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (12)
- ویو (6)
- پرسنل (1)
- خانوادگی (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۷ |1 شب اقامت
محمد عباسی
عالی
عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۰ |1 شب اقامت
علی مهری آسیابر
عالی بود
توصیه میکنم حتما تشریف ببرید ، محیط صمیمی همراه با پرسنل بسیار با شخصیت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۴ |1 شب اقامت
یعقوب حقیقی
خوب
خنکی هوادر اوج گرما
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۸ |1 شب اقامت
محسن محمد طاهری
اقامت خانوادگی یک شب
من از غذا استقاده نکردم که در مورد آن نظر بدم سایر موارد معمولی بود نظافت هم معمولی بود نه خیلی خوب و نه خیلی بد در کل برای یک شب با توجه به ویوی خوبی که دارد خوب است
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۲۹ |1 شب اقامت
سعید بهادر
کیفیت متوسط
سلام بنده برای یک شب اقامتگاه رو رزرو کردم ولی متاسفانه آب گرم موجود نبود اصلا بخاری گازی هم روشن بود ولی اصلا گرم نمیکرد اتاق رو فرش زیر پا هم بسیار کثیف بود در کل نسبت به پولی که پرداخت کردیم نمی ارزید تنها خوبیش این بود که ویوی خوبی داشت نسبت به شهر
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۷ |1 شب اقامت
مجید نجفی
نضافت
نظافت خیلی ضعیف بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۱ |1 شب اقامت
مصطفی کاظمی مجرد
تمیزی
محیط عالی ویو عالی نظافت سوئیت ها می توانست بهتر باشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۵/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۵/۲۴ |2 شب اقامت
لادن بابایی (430)
اقامتی دلنشین
محیطی دنج و تمیز با ویو عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۵/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۵/۱ |1 شب اقامت
یعقوب حقیقی
مناسب نیست
نظافت پس از مهمان قبلی به درستی انجام نشده بود وایوان ومبز وصندلی را خودمان تمیز کردیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۵/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۵/۱ |1 شب اقامت
ساسان صابری اطاقوری
عالی بود😍
محیطی ارام و دلنشین تمیز و مرتب😍👌🏻👌🏻 دسترسی به همچی اسون ویو عالی
- قبلی
- 1
- بعدی

