نظرات هتل آپارتمان بارمانی

خرمشهر – بلوار ساحلی – بعد از پارک حجاب – پشت ساختمان شورای شهر

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.3

/5

بسیار خوب

از 35 نظر

4.1

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.3

آرامش و راحتی

4.5

عملکرد کارکنان

3.6

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.1

موقعیت مکانی

4.5

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

5

برای دوستان

4

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (35)
  • صبحانه (5)
  • موقعیت هتل (1)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (6)
  • رستوران (2)
  • کافی شاپ (1)
  • پارکینگ (1)
  • ویو (2)
  • پرسنل (5)
  • سرویس (5)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۵ |2 شب اقامت

بهنام نادری بهزاد یاری

خوب

در موقع رزرو تصورتون هتل آپارتمان باشه نه هتل ۴ ستاره..اتاق ها در شب های زمستان سرد هستند و با شوفاژ گرم میشن اول ورود تست کنید شوفاژ سالمه یا نه، شارژ روزانه وای و شامپو و صابون انجام نمی شد،آب گرم به سختی و بعد از چند دقیقه گرم‌می شد در مجموع اگر تعارف دارید با افرادی که میان باهاتون اینجا توصیه نمیکنم اما اگر سخت نمیگیرید بد نیست..موقعیت کنار رودخانه بهترین نقطه +این هتله،قیمت کافه گران بود و ویو زیبایی داشت، وای فای وصل نمی شد،صبحانه خوب بود اما خیلی تنوع نداشت،اتاق ما پنجره داشت اما برچسب داشت

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۹ |2 شب اقامت

مجید علمداری

خوب

درمجموع‌ خوب بود ولی اتاق پنجره نداشت

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ |3 شب اقامت

عبدالله تقي پور

نظر اینجانب

من طبق تجربه مسافرتهای قبلی در شهرهای دیگر، اینجا بعنوان هتل آپارتمان رزرو کرده بودم ولی وقتی اتاق را تحویل دادن فقط یه ظرفشور داشت و بعد که اعتراض کردیم گفتند شما اتاق رزرو کردید ،در ضمن نظافت اتاق خیلی ضعیف بود،،ولی برخورد کارکنان خوب بود.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ |2 شب اقامت

روشنک حدادی (312)

نظر

از هر نظر عالی بودن بسیار خوش برخورد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ |2 شب اقامت

سهیلا آرین (312)

خیلی خوب

به لحاظ قیمتی خیلی خوب بود امکانات و تمیزی عالی فقط اتاق ما پنجره نداشت تختهای تویین عریض بودن و سیستم سرمایشی گرمایشی کفایت میکرد رفتار پرسنل مناسب کافه روف گاردن مشرف به ساحل بسیار زیبایی داشت تنها ایرادی که دیدم آب از زیر در سرویس حمام دستشویی به داخل نفوذ میکرد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۷ |2 شب اقامت

محسن نادری

فضای اتاق

فضای اتاق مقداری محدودیت داشت.

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۸/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۷/۲۴ |1 شب اقامت

ملیکا محمدی

هتل معمولی رو به ضعیف نسبت به قیمت

از موارد مثبت هتل میشه به : برخورد خوب کارکنان ، اندازه مناسب تخت ها ( تخت ها تک نفره کویین سایز بودن ) ، کیفیت و تنوع صبحانه قابل قبول بود ولی میتونست بهتر باشه و اگر موردی میخواستید براتون اماده میکردن ، وجود ماکروفر داخل اتاق و تنوع ظروف ، تمیز بودن کامل ملحفه ها ، داخل همه اتاق ها کولر قرار داشت موارد ضعیف هتل : نظافت اتاق کافی نبود ، فقط سرامیک ها تمیز شده بودن و مبل و موکت اتاق ها کثیف بود طوری که گوشه های اتاق پر از مو بود نظافت سینک اشپزخونه و سرویس های بهداشتی هم بسیار معمولی و کافی نبود ، همه جا قطرات اب خشک شده بود که ممکنه دلیلش عدم استفاده از شوینده باشه حوله ها خوب تمیز نشده بودن ، رنگشون زرد شده بود و روشون پر از مو بود حتی بعضی از حوله ها داخل کاور نبودن و تعدادشون هم کم بود اسکاچ نو برای شست و شوی ظرف ها قرار نداده بودن سر و صدای بقیه مهمان های اتاق های مجاور ، داخل اتاق ما اذیت کننده بود درکل نسبت به هزینه هتل ، امکانات کافی نبود چون ما با هزینه کمتر در هتل بهتری در خوزستان اقامت داشتیم ما از رستوران و کافه مجموعه استفاده نکردیم ، بنابراین نظری نمیدم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱/۳ |2 شب اقامت

حسین رسولی

عالی

نظافت بسیار خوب حوله‌ها وملافه‌ها همگی تمیز بودند موقعیت هتل خیلی عالی هستش صبحانه خوب بود رفتار پرسنل محترمانه بود پارکینگ محدود هستش حدود 8 ماشین . کنار و روبروی هتل محوطه‌ی خالی و غیر مسقف وجود داشت که برخی میهمانان اونجا پارک کرده بودند.ولی ما هر زمانی مراجعه کردیم داخل پارکینگ یک جای خالی نگه داشته بودند. طبقه‌ی آخر کافی شاپ هستش که اجرای موسیقی زنده داشتند و برای مهمانان هتل ورودی دریافت نمی‌کردند. دفعه‌ی بعد هم همین هتل رو انتخاب می‌کنم.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱/۱ |2 شب اقامت

رضا افضلیان

هتل عالی با امکانات مناسب

امکانات هتل در حد مطلوب لوکیشن هتل عالی برخورد پرسنل عالی تمیزی اتاق ها در حد مطلوب

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱۱/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۹/۲۱ |6 شب اقامت

امید پورمند

خیلی معمولی

امیدوارم با توجه به موقعیت مکانی فوق العاده ای که هتل داره بتونن امکانات بهتری را فراهم کنند

  • 1
  • 2