نظرات هتل آپارتمان نسترن
خرمشهر – بلوار بیت المقدس – نرسیده به پمپ بنزین
2.5
/5متوسط
از 4 نظر
2.3
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.3
آرامش و راحتی
3.5
عملکرد کارکنان
3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (4)
- صبحانه (1)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۸ |3 شب اقامت
سمیه مرادی
ناراضی هستم
مینی بار نداره برای سرو چای هم چیزی نذاشته بودن نظافت مبل ها هم در حد صفر
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۲ |5 شب اقامت
ادوارد رشیدی
سر و صدا
سر وصدای زیاد در طبقه فوقانی اتاق و صدای پمپ آب در طبقه اول و صدای پکیج در اتاق
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ |1 شب اقامت
حجت فرهانیان 387
هتل بی ستاره
هتل بی ستاره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ |1 شب اقامت
امین موسی خانی
خدمات ضعیف
سوئیتها تمیز نبود آب آشپزخانه قطع بود، کولر اتاق مشکل داشت، صبحانه سلف سرویس نبوده و سرویس دهی در حد هتل نبود من تاکنون بیش از ۱۰۰ هتل اقامت داشتم و به جرات میگم خدمات هتلداری ضعیفی داره و اقامت در این هتل را توصیه نمیکنم.
- قبلی
- 1
- بعدی

