نظرات هتل رویال اروند

خرمشهر – خیابان حافظ 9 – جنب مجتمع تجاری امام رضا

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 40 نظر

4

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.1

آرامش و راحتی

4.2

عملکرد کارکنان

3.8

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.8

موقعیت مکانی

4.1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

4.5

برای دوستان

4

برای خانواده ها

3.4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (40)
  • صبحانه (16)
  • امکانات (4)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (3)
  • پارکینگ (7)
  • خانه داری (1)
  • رفتار کارکنان (3)
  • پرسنل (8)
  • سرویس (6)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۳ |1 شب اقامت

مارینا موسویان

هتل در حد چهار ستاره نبود

روبالشتی ‌‌ملحفه ها کثیف بود اتاق پر از مورچه بود سرویس بهداشتی به جا حوله ای و کاشی ها مو چسبیده بود صندلی ها صبحانه خوری و فضا بسیار افتضاح بود تخم مرغ های صبحانه مانده بود و اینقدر پخته شده بود تغییر مزه داده بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱ |1 شب اقامت

alireza nouri

ضعیف

رفتار غیر حرفه ای و مبتدی پرسنل کاغذ دیواری تا خورده و کنده شده دیوار پرده های آویزان صبحانه خیلی ضعیف اهمیت ندادن به خواسته های مشتری و نظافت متوسط همگی نشان از یک مهمانپذیر متوسط است نه هتل اونهم ۴ ستاره

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۹ |1 شب اقامت

مهدی گنجی

بسیار خوب

به نسبت امکانات شهر، هتل مناسبی است و آن را توصیه می کنم. فقط قیمت آن می بایست اصلاح گردد.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۴ |2 شب اقامت

علی منیعات

هتل رویال

رفتار پرسنل خوب و عالی بود جای پارکینگ و مسئول پارکینگ بسیار انسان خوش اخلاق و مودب بود .، اتاق کمی کوچک بود اگر اتاقها کمی بزرگتر بود که می‌شد یک میز دونفره درآن جای داد خیلی خوب میشد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۳ |3 شب اقامت

رضا گنجی

خیلی خوب بود

به نسبت هزینه و شرایط این شهر بنظرم هتل تمیزی بود صبحانه هم خوب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۷ |2 شب اقامت

رامین حاجیان

با کنار هم قراردادن خوبیها و بدی ها، مجموعاً هتل خوبی بود.

چند پیشنهاد و انتقاد دارم که به شرح ذیل اعلام می دارم. ساختار هتل خوب و اصولی است. نظافت اتاقها، رختخوابها و فضاهای عمومی خوب است. رفتار کارکنان خوب و مودبانه است و نکات مثبت بسیار دارد. ولیکن؛ 1) صدای فن دستشوئی و نیز یخچال زیاد است و خصوصاً در زمان خواب کاملاً محسوس است. 2) پارکینگ موجود مناسب این هتل نیست. آن را اصلاح فرمائید. 3) در لابی و یا رستوران موزیک لایتی پخش گردد. 4) صبحانه خوب و بیش از انتظار بود ولیکن لازم است تا تنوع نان ایجاد شود. مثلاً نان بربری و لواش.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۴ |1 شب اقامت

داریوش هنرمند ابراهیمی

هتل خوب.

سلام در مجموعه براي اقامت در شهر خرمشهر هتل تمييز و خوبي بود. صبحانه در حد ٤ ستاره نيست. اما قابل قبول و خوب بود.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۲ |1 شب اقامت

احسان جابرزاده

محشر بود

دمتون گرم فوق العاده عالی بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۸ |1 شب اقامت

مرتضی زارع

نظر

در حد هتل ۳ ستاره به زور باشه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۶ |1 شب اقامت

سیدامین ساداتی

راحت و آرام

اقامتم خیلی خوب بود صبحانه در حد متوسط کارکنان خیلی مودب و رفتاری دوستانه

  • 1
  • 2