نظرات هتل رویال اروند
خرمشهر – خیابان حافظ 9 – جنب مجتمع تجاری امام رضا
4
/5بسیار خوب
از 40 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.1
آرامش و راحتی
4.2
عملکرد کارکنان
3.8
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (40)
- صبحانه (16)
- امکانات (4)
- پذیرش (2)
- رستوران (3)
- پارکینگ (7)
- خانه داری (1)
- رفتار کارکنان (3)
- پرسنل (8)
- سرویس (6)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۳ |1 شب اقامت
مارینا موسویان
هتل در حد چهار ستاره نبود
روبالشتی ملحفه ها کثیف بود اتاق پر از مورچه بود سرویس بهداشتی به جا حوله ای و کاشی ها مو چسبیده بود صندلی ها صبحانه خوری و فضا بسیار افتضاح بود تخم مرغ های صبحانه مانده بود و اینقدر پخته شده بود تغییر مزه داده بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱ |1 شب اقامت
alireza nouri
ضعیف
رفتار غیر حرفه ای و مبتدی پرسنل کاغذ دیواری تا خورده و کنده شده دیوار پرده های آویزان صبحانه خیلی ضعیف اهمیت ندادن به خواسته های مشتری و نظافت متوسط همگی نشان از یک مهمانپذیر متوسط است نه هتل اونهم ۴ ستاره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۹ |1 شب اقامت
مهدی گنجی
بسیار خوب
به نسبت امکانات شهر، هتل مناسبی است و آن را توصیه می کنم. فقط قیمت آن می بایست اصلاح گردد.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۴ |2 شب اقامت
علی منیعات
هتل رویال
رفتار پرسنل خوب و عالی بود جای پارکینگ و مسئول پارکینگ بسیار انسان خوش اخلاق و مودب بود .، اتاق کمی کوچک بود اگر اتاقها کمی بزرگتر بود که میشد یک میز دونفره درآن جای داد خیلی خوب میشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۳ |3 شب اقامت
رضا گنجی
خیلی خوب بود
به نسبت هزینه و شرایط این شهر بنظرم هتل تمیزی بود صبحانه هم خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۷ |2 شب اقامت
رامین حاجیان
با کنار هم قراردادن خوبیها و بدی ها، مجموعاً هتل خوبی بود.
چند پیشنهاد و انتقاد دارم که به شرح ذیل اعلام می دارم. ساختار هتل خوب و اصولی است. نظافت اتاقها، رختخوابها و فضاهای عمومی خوب است. رفتار کارکنان خوب و مودبانه است و نکات مثبت بسیار دارد. ولیکن؛ 1) صدای فن دستشوئی و نیز یخچال زیاد است و خصوصاً در زمان خواب کاملاً محسوس است. 2) پارکینگ موجود مناسب این هتل نیست. آن را اصلاح فرمائید. 3) در لابی و یا رستوران موزیک لایتی پخش گردد. 4) صبحانه خوب و بیش از انتظار بود ولیکن لازم است تا تنوع نان ایجاد شود. مثلاً نان بربری و لواش.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۴ |1 شب اقامت
داریوش هنرمند ابراهیمی
هتل خوب.
سلام در مجموعه براي اقامت در شهر خرمشهر هتل تمييز و خوبي بود. صبحانه در حد ٤ ستاره نيست. اما قابل قبول و خوب بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۲ |1 شب اقامت
احسان جابرزاده
محشر بود
دمتون گرم فوق العاده عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۸ |1 شب اقامت
مرتضی زارع
نظر
در حد هتل ۳ ستاره به زور باشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۶ |1 شب اقامت
سیدامین ساداتی
راحت و آرام
اقامتم خیلی خوب بود صبحانه در حد متوسط کارکنان خیلی مودب و رفتاری دوستانه
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

