نظرات هتل سبز

خرمشهر - میدان معلم ( فلکه فرمانداری سابق ) - بلوار سازمان آب - مقابل شبکه بهداشت

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

2.4

/5

متوسط

از 7 نظر

2.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.6

آرامش و راحتی

3.4

عملکرد کارکنان

2.3

کیفیت غذا

امکانات هتل

1.4

موقعیت مکانی

3.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

2.3

برای کسب و کارها

1.7

برای دوستان

3

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (7)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (2)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (1)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۵ |1 شب اقامت

محمد کریمیان 582

متوسط

سلام یه مسواک خمیردندان نداشت

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۳ |1 شب اقامت

سید محسن بوریاباف

کثیف و قدیمی بودن

هتل مربوط به سالهای قبل میباشد ونیاز جدی به باسازی دارد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۴ |2 شب اقامت

مهشید قاسمی

در کل قابل قبول است

به نسبت هزینه ای که پرداخت میشه ، خوب هست توقع بیشتری نمیشه داشت کلا هتل قدیمی است ، نه تنها به هتل بلکه کلا به خرمشهر بعد از جنگ رسیدگی نشده است.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ |4 شب اقامت

محسن متین

کیفیت هتل خوب بود

رفتار کارکنان هتل عالی بود امکانات خاصی نداشت در کل هتل بدی نبود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۲/۲۵

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ |1 شب اقامت

حمیدرضا فتحی

خیلی متوسط

برخورد کارکنان هتل خوب بود اما کلا هتل خیلی قدیمیه و بیشتر مهمان پذیره- اسانسور نداره - حمام شامپو نداشت حوله نداشت- روتختی ها رنگو رو رفته بود. یخچال خالی بود اگه مجبور باشی و جایی گیرت نیاد برای یه شب اقامت قابل قبوله

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۴/۲۸

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۴/۲۳ |1 شب اقامت

مهدی احمدزاده

هتل سبز خرمشهر

اتاق کثیف وامکانات بسیار ضعیف.بیشتر مسافرخونه هست ونمیشه اون رو هتل در نظر گرفت.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۲/۴

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱/۲۷ |2 شب اقامت

Mohammad Panahian

هتل سبز خرمشهر

با سلام . 9 سال پیش بنده به همین هتل سبز خرمشهر رفته بودم . فروردین ماه 1397 هم سفری به خرمشهر داشتم و مجددا" به همین هتل رفتم . نسبت به 9 سال پیش هیچ تفاوتی نکرده بود . اخلاق و رفتار پرسنل هتل مانند همه خرمشهریان عزیزی فوق العاده گرم و صمیمی است و می توان به جرات نمره عالی داد . تمیزی اتاق ها چنگی به دل نمی زند . به طور کل مانند مسافرخانه است . توالت فرنگی اتاق قدیمی و مناسب نمی باشد . شیر آب دستشویی مانند 9 سال پیش نشتی داشت . سالن غذا خوری هتل باید برای صرف غذا از روز گذشته اطلاع بدهید که واقعا" بد است . البته قابل ذکر است که چون مسافری ندارد بدین صورت می باشد و جای شکایتی باقی نمی گذارد . سیستم تهویه هتل برای 30 سال گذشته است و قابلیت تنظیم ندارد . کولر که کانال کشی است و گرمایش بخاری برقی است . اگر انشالله سری بعد به خرمشهر بروم ، این هتل را انتخاب نخواهم کرد .

  • 1