3
/5خوب
از 2 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
3
آرامش و راحتی
3
عملکرد کارکنان
5
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
1.0
ضعیفتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۵ |1 شب اقامت
پریسا نظری
...
اصلا راضی نبودم بنده و همکارم (یک خانم و یک اقا)دو اتاق مجزا گرفته بودیم مهماندار این هتل در کمال تعجب درب اتاق بنده مراجعه کردند که آقا در اتاق شماست!!!!!!واقعا متوجه این رفتار زشت و چیپ نمیشم واقعا به دور از شخصیته
5.0
عالیتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۲ |3 شب اقامت
حسن عباسوند
هتل نگین اروند خرمشهر
هتلی تمیز و خوبی بود مشکلی نداشت فقط مشکل پارک بود اونم که همه جا دوربین بود امنیتش خوب بود
- قبلی
- 1
- بعدی

