نظرات هتل جهانگردی

استان آذربایجان غربی - خوی - خیابان انقلاب - جنب باغ گلستان - نرسیده به میدان استاندارد

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.3

/5

خوب

از 25 نظر

3

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.7

آرامش و راحتی

3.9

عملکرد کارکنان

2.8

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.5

موقعیت مکانی

4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.3

برای کسب و کارها

4

برای دوستان

4

برای خانواده ها

2.3

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (25)
  • کیفیت غذا (1)
  • صبحانه (7)
  • امکانات (1)
  • پذیرش (1)
  • رستوران (2)
  • پارکینگ (1)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (6)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (2)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۷ |1 شب اقامت

نادر محمدی

هتل مطلوبی بود

از اکثر هتل های اون منطقه بهتر بود پرسنل خوش برخورد و اینکه با توجه به قیمت ارزش شو داشت

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۸ |1 شب اقامت

نگین زارع

خوب

با توجه به اینکه دو سال پیش در این هتل اقامت داشتم ،بازسازی و نوسازی آن و تغییر وضعیت اتاقها خیلی مشهود بود و صبحانه و محل آن خیلی بهتر شده بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۶/۷ |1 شب اقامت

اقای مانیا شادکامی

متوسط

در حد معمولی نیاز به بازسازی دارد

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۱۵ |1 شب اقامت

حسن خاکباز

هتل خوی

هتل بسیار قدیمی است و طبیعتا سرویس بهداشتی و تخت ها هم قدیمی هستن ولی با توجه به قیمت و نبود هتل دیگری در شهر خوی میشود برای یک شب انتخاب کرد ولی پرسنل بسیار عالی و خوش برخورد👍

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۵/۶ |2 شب اقامت

سلما حائری

به صرفه

به نسبت هزینه هتل خوبی بود. تمیز و مرتب. برخورد کارکنان بسیار گرم و خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۶/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۶/۸ |1 شب اقامت

ایرج نظری

نظر

متوسط

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۸/۳

تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۷/۱۴ |1 شب اقامت

رسول مرادیه

دسترسی عالی بود، محیط آرام و کادر بسیار خوش برخورد

رفتار کارکنان خوب بود، به دلیل اینکه خیلی از چارچوب خشک هتلداران خارج بودن و با توجه به ادب و نزاکت آموخته شده خانوادگی رفتار خالصانه داشتند بنده لذت بردم. البته تجهیزات به جز در و پنجره دوجداره همه قدیمی بودند.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۸/۱۶

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۸/۴ |1 شب اقامت

دامون جاودانی

قیمت مناسب

موکت کثیف و کهنه،سقف نم زده، روی میز صبحانه در سالن غذاخوری پر از مورچه بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۶/۱۰

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱ |1 شب اقامت

هادی کبیریان

پرسنل مودب و خوب

این هتل نیاز به بازسازی اساسی دارد

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۵/۱۹

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۵/۱۳ |1 شب اقامت

Farid Feiz

متوسط از هر نظر

کلا تو ایران همه ی هتل ها قدیمی اند و انتظار زیادی ازشون نیست. اما این هتل نظافت و امکاناتش مناسب بود

  • 1
  • 2