نظرات هتل جهانگردی
استان آذربایجان غربی - خوی - خیابان انقلاب - جنب باغ گلستان - نرسیده به میدان استاندارد
3.3
/5خوب
از 25 نظر
3
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.7
آرامش و راحتی
3.9
عملکرد کارکنان
2.8
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (25)
- کیفیت غذا (1)
- صبحانه (7)
- امکانات (1)
- پذیرش (1)
- رستوران (2)
- پارکینگ (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (6)
- خانوادگی (1)
- سرویس (2)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۷ |1 شب اقامت
نادر محمدی
هتل مطلوبی بود
از اکثر هتل های اون منطقه بهتر بود پرسنل خوش برخورد و اینکه با توجه به قیمت ارزش شو داشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۸ |1 شب اقامت
نگین زارع
خوب
با توجه به اینکه دو سال پیش در این هتل اقامت داشتم ،بازسازی و نوسازی آن و تغییر وضعیت اتاقها خیلی مشهود بود و صبحانه و محل آن خیلی بهتر شده بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۶/۷ |1 شب اقامت
اقای مانیا شادکامی
متوسط
در حد معمولی نیاز به بازسازی دارد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۱۵ |1 شب اقامت
حسن خاکباز
هتل خوی
هتل بسیار قدیمی است و طبیعتا سرویس بهداشتی و تخت ها هم قدیمی هستن ولی با توجه به قیمت و نبود هتل دیگری در شهر خوی میشود برای یک شب انتخاب کرد ولی پرسنل بسیار عالی و خوش برخورد👍
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۵/۶ |2 شب اقامت
سلما حائری
به صرفه
به نسبت هزینه هتل خوبی بود. تمیز و مرتب. برخورد کارکنان بسیار گرم و خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۶/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۶/۸ |1 شب اقامت
ایرج نظری
نظر
متوسط
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۸/۳
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۷/۱۴ |1 شب اقامت
رسول مرادیه
دسترسی عالی بود، محیط آرام و کادر بسیار خوش برخورد
رفتار کارکنان خوب بود، به دلیل اینکه خیلی از چارچوب خشک هتلداران خارج بودن و با توجه به ادب و نزاکت آموخته شده خانوادگی رفتار خالصانه داشتند بنده لذت بردم. البته تجهیزات به جز در و پنجره دوجداره همه قدیمی بودند.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۸/۱۶
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۸/۴ |1 شب اقامت
دامون جاودانی
قیمت مناسب
موکت کثیف و کهنه،سقف نم زده، روی میز صبحانه در سالن غذاخوری پر از مورچه بود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۶/۱۰
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱ |1 شب اقامت
هادی کبیریان
پرسنل مودب و خوب
این هتل نیاز به بازسازی اساسی دارد
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۵/۱۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۵/۱۳ |1 شب اقامت
Farid Feiz
متوسط از هر نظر
کلا تو ایران همه ی هتل ها قدیمی اند و انتظار زیادی ازشون نیست. اما این هتل نظافت و امکاناتش مناسب بود
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

