نظرات هتل زمرد
اذربایجان غربی - خیابان شهیدکوچری - حدفاصل میدان امیربیگ و امامزاده بهلول
2.8
/5متوسط
از 50 نظر
2.6
ارزش هتل نسبت به قیمت
2.7
آرامش و راحتی
2.9
عملکرد کارکنان
2.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (50)
- صبحانه (23)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (9)
- پذیرش (2)
- رستوران (2)
- کافی شاپ (1)
- پارکینگ (7)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (11)
- سرویس (8)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۵ |1 شب اقامت
عبدالله سبحانی
خیلی بد
دیوار و سقف اتاق نم زده بود . و پنجره اتاق در محل داکت از داخل کانال کولرگازی هوای سرد را داخل اتاق وارد میکرد صبحانه بسیار ضعیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۱ |1 شب اقامت
علیرضا عطاخانی
بدترین هتل
افتضاح ترین هتلی که توعمرم دیدم با پرسنل کاملا بی تفاوت وفاقد امکانات حتی پایین تراز یک روستا
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۳ |1 شب اقامت
آنیتا کاشانی
امکانات ناقص
پارکینگ هتل خوب بود ٫ ملافه ها متاسفانه خیلی تمیز نبودن٫ دستمال توالت نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۰ |1 شب اقامت
الناز سعادتمهر
رضایت
هتل خوبی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۳۰ |1 شب اقامت
فرهاد قدیری
هتل خوب در مرکز شهر
همه چیش خوب بود فقط پارکینگ خیلی تاریک هست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۳ |1 شب اقامت
بهار عباسی
هتل زمرد
همه چیز خوب بود به خصوص نظافت، و رفتار و نحوه کارکنان ، تنها ایرادی که داشت تهویه و کولر هتل بود که به شدت ضعیف بود صبحانه هم خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۶ |1 شب اقامت
امیرحسین تدین
عدم تطابق قیمت با خدمات
تنها نکته مثبت، پارکینگ خوب بود. امکانات ارائه شده اعم از کیفیت صبحانه، مرتب بودن سرویس بهداشتی و… با هزینه دریافتی اصلا مطابقت نداره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت
عبدالحميد مولوي قلعه ني (IKD)
هتل زمرد خوی
بد نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۴ |1 شب اقامت
کامران شیرمرادی
نظافت و ...
متاسفانه نظافت صفر صبحانه در حد هتل یک ستاره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۶ |1 شب اقامت
حسین خانی پور
به معنای واقعی کلمه افتضاح
وسایل موجود در اتاق قدیمی مستهلک مبل پاره وسایل گرمایشی شوفاژ برقی با صدای زیاد نظافت اتاق ضعیف سرویس اضافه فقط دوتا بالشت دادن صبحانه خیلی خیلی بی کیفیت بدون حضور پرسنل دو تا فلاسک چای چند تیکه نان لواش بیات و مربای یک نفره پنیر همین
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- بعدی

