نظرات هتل زمرد

اذربایجان غربی - خیابان شهیدکوچری - حدفاصل میدان امیربیگ و امامزاده بهلول

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

2.8

/5

متوسط

از 50 نظر

2.6

ارزش هتل نسبت به قیمت

2.7

آرامش و راحتی

2.9

عملکرد کارکنان

2.2

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.4

موقعیت مکانی

3.1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

2.8

برای کسب و کارها

2

برای دوستان

3

برای خانواده ها

1.8

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (50)
  • صبحانه (23)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (9)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (2)
  • کافی شاپ (1)
  • پارکینگ (7)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (11)
  • سرویس (8)
1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۵ |1 شب اقامت

عبدالله سبحانی

خیلی بد

دیوار و سقف اتاق نم زده بود . و پنجره اتاق در محل داکت از داخل کانال کولرگازی هوای سرد را داخل اتاق وارد میکرد صبحانه بسیار ضعیف

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۱ |1 شب اقامت

علیرضا عطاخانی

بدترین هتل

افتضاح ترین هتلی که توعمرم دیدم با پرسنل کاملا بی تفاوت وفاقد امکانات حتی پایین تراز یک روستا

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۳ |1 شب اقامت

آنیتا کاشانی

امکانات ناقص

پارکینگ هتل خوب بود ٫ ملافه ها متاسفانه خیلی تمیز نبودن٫ دستمال توالت نداشت

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۰ |1 شب اقامت

الناز سعادتمهر

رضایت

هتل خوبی بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۳۰ |1 شب اقامت

فرهاد قدیری

هتل خوب در مرکز شهر

همه چیش خوب بود فقط پارکینگ خیلی تاریک هست

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۳ |1 شب اقامت

بهار عباسی

هتل زمرد

همه چیز خوب بود به خصوص نظافت، و رفتار و نحوه کارکنان ، تنها ایرادی که داشت تهویه و کولر هتل بود که به شدت ضعیف بود صبحانه هم خوب بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۶ |1 شب اقامت

امیرحسین تدین

عدم تطابق قیمت با خدمات

تنها نکته مثبت، پارکینگ خوب بود. امکانات ارائه شده اعم از کیفیت صبحانه، مرتب بودن سرویس بهداشتی و… با هزینه دریافتی اصلا مطابقت نداره

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت

عبدالحميد مولوي قلعه ني (IKD)

هتل زمرد خوی

بد نبود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۴ |1 شب اقامت

کامران شیرمرادی

نظافت و ...

متاسفانه نظافت صفر صبحانه در حد هتل یک ستاره

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۶ |1 شب اقامت

حسین خانی پور

به معنای واقعی کلمه افتضاح

وسایل موجود در اتاق قدیمی مستهلک مبل پاره وسایل گرمایشی شوفاژ برقی با صدای زیاد نظافت اتاق ضعیف سرویس اضافه فقط دوتا بالشت دادن صبحانه خیلی خیلی بی کیفیت بدون حضور پرسنل دو تا فلاسک چای چند تیکه نان لواش بیات و مربای یک نفره پنیر همین

  • 1
  • 2
  • 3