2.9
/5متوسط
از 14 نظر
3.1
ارزش هتل نسبت به قیمت
3
آرامش و راحتی
2.9
عملکرد کارکنان
3.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (14)
- صبحانه (3)
- امکانات (2)
- آسانسور (2)
- پرسنل (2)
- خانوادگی (1)
- سرویس (2)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲ |1 شب اقامت
احسان اعرابی
عدم پاکیزگی
خیلی کثیف بود سرویس بهداشتیش تمیز نشده بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۸ |1 شب اقامت
محمد علی فرهادی نظر
در حد یک شب
آسانسور خراب بود ، تمیز بود ، ساکت و امن بود ، صبحانه در حد قهوه خانه . اگر میخواید یک شب بخوابید بد نیست وگرنه اصلا برای تفریح نیست.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۷ |1 شب اقامت
حسن سلطان محمدی
خوب
سلام برای یک توقف کوتاه برای رفتن به وان رزو کردم که نزدیک مرز رازی بود بد نبود در حد مسافرخانه سرویس مایع دست و صابون نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۹ |1 شب اقامت
مهشید قربانی برزگر
خوب بود
هتل از نظر دسترسی برای سفر به وان عالی بود برخورد کارکنان عالی بود اما از نظر تمیزی معمولی بود برای ۱ شب خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۶ |1 شب اقامت
عبداله غنوی چاکانی
رضایت کامل ازهتل قطور
استقبال از مسافر- امکانات بهداشتی و پذیرایی بسیار عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۳۰ |1 شب اقامت
علیرضا محصل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۰ |1 شب اقامت
وحید تیمورتاش
ضعیف
چند بار قطعی برق به دلیل مشکل ترانس هتل داشتیم اسانسور هتل کار نمیکرد کولر خراب بود و پس از تعویض صدای زیادی داشت که مانع خواب راحت میشد سیفون توالت فرنگی کار نمیکرد که مجبور بودیم از دستشویی راهرو استفاده کنیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۶ |1 شب اقامت
فرید فتح الهی
سعی شود در نظافت حمام دقت بیشتری شود .
لطفا قفل آویز درب شیشه ای هتل را عوض کنید .خراب است وبرای باز کردنش .جناب لابی من تلاش زیادی کردن .
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۶ |1 شب اقامت
سامان کاکه زاده
تجربه بد
به شدت كثيف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۷ |1 شب اقامت
محمد قربانپور
همچی بسیار ضعیف
ضعیف
- قبلی
- 1
- بعدی

