نظرات مجتمع اقامتی دنسه گیلاریا
استان گیلان – آستانه اشرفیه – بندر کیاشهر – کیلومتر 8 جاده کیاشهر به چمخاله – روستای لب دریا لسکوکلایه – پشت پاسگاه دهکا به طرف ساحل
3.4
/5خوب
از 11 نظر
2.9
ارزش هتل نسبت به قیمت
4
آرامش و راحتی
3.6
عملکرد کارکنان
2.4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (11)
- صبحانه (4)
- امکانات (1)
- پرسنل (2)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۶ |2 شب اقامت
صادق نادعلی
به نظرم خیلی خوب بود فقط صبحانه ضعیف بود
هتل تمیز و پرسنل خوش اخلاق و محوطه شیک و تمیز دسترسی به دریا خوب فقط کیفیت صبحانه ضعیف بود که با نظارت بیشتر کیفیت بهتری خواهد شد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۱ |1 شب اقامت
زهرا غلامی پیربازاری
زیبا ارام با کادری مجرب و بسیار تمیز
سپاس از مهمان نوازی ونمیزی وارامش هتل چراغ تان همیشه روشن
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ |3 شب اقامت
محمد بداقی دیزجی
جزو ۵تا هتل خوب زندگیم بود
حقیقتش از نظرات مردم واقعاً ترسیده بودم ولی اونجا گفتن یک هفته قبل از عید کل تیم عوض شده، از مدیریت گرفته تا... همه چی عالی محیط دوستانه قشنگ صبحانه خوب... تبریک میگم به مجموعه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۴/۲۴ |1 شب اقامت
سید ابوالفضل امامی میبدی
راضی کننده نبود
هتل بدی نبود درکل راضی نبودم فقط محوطه قشنگی داشت دسترسی به دریا جاده خوبی از کنار هتل نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۴/۱۶ |3 شب اقامت
مجیر جلیلیان
هتلی با ظاهر زیبا و خدمات و امکانات ناچیز
تنها نکته مثبت این هتل نما و محوطه نسبتا زیبای آن است. برخورد کارکنان اداری و خشک بود. هتل در وسط ناکجا آباد واقع شده و نه تنها خود هتل هیچ امکاناتی ندارد بلکه در محوطه اطراف آن نیز حتی یک سوپر مارکت نیست. راه آب حمام به قدری کثیف بود که آب پایین نمی رفت و خودمان اقدام به تمیز کردن آن کردیم. ساحل نزدیک به هتل پر از حشرات ریز است و امکان استفاده از ساحل وجود ندارد.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱/۳۱ |1 شب اقامت
مصطفی مهردادفر
مناسب
هتل مناسبی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۱۷ |1 شب اقامت
شکیبا یوسف زاده هروی نژاد
انتقاد
۱_ برخورد خوب پرسنل ۲_نبودن مسواک .علیرغم درخواست باز هم نیاوردند ۳_نبودن دفترچه راهنما و مداد و کاغذ ۴_صبحانه به اتاق آورده شد که هیچ تناسبی با صبحانه هتل با چنین هزینه ای نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۹/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۸/۲۸ |1 شب اقامت
علی اصلانپور
عدم نظافت
با خانواده این اقامتگاه را از امتیازی که داشت انتخاب کردم ولی متاسفانه پس از حضور در آنجا متوجه شدم که ملافه و روبالشی ها کثیف بودند و اصلا تعویض نشده بودند و حتی درخواست تعویض هم کردیم اصلا پاسخگو نبودند و کلا وضعیت نظافت داخل واحد بسیار بد و کثیف بود اصلا راضی نبودم.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۹/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۸/۲۹ |1 شب اقامت
علی اصلانپور
بسیار کثیف
به هیچ عنوان نظافت رعایت نشده بود وملافه و لحاف و روبالشی ها بسیار کثیف بود و درخواست تعویض کردیم که اصلا تعویض نکردند و پس از برگشتن متوجه شدیم که دچار حشره زدگی در سرمان شدیم و کلی برای درمان هزینه کردیم ولی هنوز هم درگیر هستیم،اصلا این هتل را برای اقامت انتخاب نکنید.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۶/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۹/۸ |1 شب اقامت
شیما ترشیزی مقدم
افزایش قیمت زیادی داشته
سه بار در این هتل اقامت داشتم از نظر تمیزی و زیبایی و نزدیکی به دریا و آرامش عالیه ولی بار اخر خرداد رفتیم که هزینه اقامت از ۸۰۰ تومن رسید به دومیلیون و ششصد هزار تومن اونم با تخفیف ، دوبار اول صبحانه خیلی مختصر دو اتاق می آوردن ولی بار سوم صبحانه سرو میشد که گفتن ساعت ۸:۳۰ ولی تا نه و نیم طول کشید که البته بازم سلف سرویس نبود آوردن برامون صبحونه آپشن خاصی نداشت که این افزایش قیمتو توجیه کنه ، تو اتاقا سرویس چای و چای ساز هست ولی قند نذاشتن میگن بهداشتی نیست به جاش شکر گذاشتن بدون قاشق چایخوری
- قبلی
- 1
- بعدی

