نظرات هتل اکسلسیور

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.7

/5

عالی

از 33 نظر

4.7

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.9

آرامش و راحتی

4.6

عملکرد کارکنان

4.7

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.7

موقعیت مکانی

3.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.8

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

5

برای خانواده ها

5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (33)
  • صبحانه (16)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (8)
  • رستوران (4)
  • کافی شاپ (1)
  • استخر (6)
  • ترانسفر (3)
  • ویو (6)
  • پرسنل (16)
  • سرویس (3)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۶ |2 شب اقامت

آرمین الماس نیا

شب نشینی با کشتی یونانی

جدای تعریف و تمجیدها از خدمات و امکانات هتل ، برای من تجربه ‌ی فراموش نشدنیه هر روزه با طی ‌تنها چند قدم پیاده روی تا رسیدن به کشتی یونانی دروقت اوج ازدحام این ساحل برای تماشای غروب هست اما جادوی اصلی بعد از غروب و تنها برای میهمانان مقیم این هتل اتفاق میافته ! سکوتی وصف ناپذیر ، ساحلی بکر و خالی از بازدیدکننده و لمس حس غربت کشتی یونانی در جوار ساحل هتل

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۵ |4 شب اقامت

امیر حسین خدابخش

عالی

عالی و بی نظیر

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۵ |2 شب اقامت

zahra kalantar

همه چی عالی

همه چیز خوب و عالی بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۹ |3 شب اقامت

ایمان دشتی زاده

رضایت۱۰۰درصدی از هتل.

با توجه به اینکه ۳شب در هتل اکسلسیور اقامت داشتم رضایت کامل از اقامتم داشتم و حتما در سفرهای بعدی هم مجددا این هتل را انتخاب خواهم کرد.مهمترین شاخص هتل برخورد عالی پرسنل،تمیزی عالی و امکانات بسیار خوب آن هست.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۵ |2 شب اقامت

زهرا سجادی نژاد

آرامش و نزدیکی به دریا

خیلی هتل خوبی بود صبحانه عالی رفتار پرسنل عالی استخر خانم ها و آقایان جدا بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۹ |4 شب اقامت

علی صادقی

عالی

برخورد بسیار محترمانه پرسنل

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۸ |3 شب اقامت

الهام رحمتی

اکسلسیور

هتل فوق العاده تمیز بود همه چیز نو هست کارکنان بسیار خوشرو بودند صبحانه تنوع خیلی بالایی داشت خصوصا نونوایی سالن صبحانه عالی بود ویو اتاق و تراس اتاق خیلی خوب بود استخر زنانه و مردانه جدا بود باشگاه امکاناتش نسبتا خوب بود رستوران مراکشی نسبتا خوب بود اما نمیشه گفت عالیه تنها نکته منفی که من دیدم این بود که موقع رزرو نیم شارژ بابت خروج دیرهنگام قرار بود نگیرن اما موقع خروج گفتن سایت رزرواسیون اجازه نداره در خصوص نیم شارژ تصمیم بگیره و باید حتما نیم شارژ بدیم اگر بخوابم دیرتر از ساعت دوازده اتاقو تحویل بدیم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۲ |5 شب اقامت

عباس پروانه

هتل بی نظیر

کارکنان هتل عالی صبحانه بی نظیر هتل تمیز دور از شلوغی شهر ویو هتل عالی ,,

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۸ |1 شب اقامت

بنیامین اصغری

خوب بود

چند مورد ذکر کنم خدمتتون. کارکنان هتل خیلی مودب هستن . یک هست در بدو ورود چند تا از کارکنان یکی یکی میان موارد مختلف رو توضیح میدن که حدود نیم ساعت طول میکشه که واقعا برای مسافری که خسته هست آزار دهندس یک مورد دیگه اینکه یکی از کارکنان که اتاق رو بهمون تحویل داد و یک بار هم داخل اسانسور با یکی از کارکنان یک جا بودیم بوی عرق احساس میکردم که اصلا حس خوبی نبود امیدوارم دقت کنن در این مورد نظافت و تمیزی اتاق هاخوب بود. بعضی قسمتهای حمام و اتاق زنگ زده بود که برای یک هتل نوساز ایراد حساب میشه. صبحانه کامل بود از نظر کیفیت . ولی در مقایسه با هتل داریوش آیتم ها کمتر بود .من خودم داریوش رو انتخاب میکنم برای صبحانه چون با خودروی شخصی رفته بودم مشکلی از بابت دوری هتل از مرکز شهر نداشتم ویو هتل عالی بود مینی بار برای روز اول رایگان بود که اولین بار بود توی کیش همچین تجربه ای داشتم و اینکه یک هدیه گردنبند محلی هم در بدو ورود به میهمان ها به عنوان یادگاری میدادن. تقریبا هر چی توی ذهنم بود گفتم امیدوارم به دردتون بخوره

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۶ |2 شب اقامت

محسن رضایی

درود و مهر ...

سکوت و آرامش بی‌نظیر و پاکیزگی اتاق ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و مرکز شهر منظره بِکر رو به دریا که عالیست پرسنل خفن و مدیران حرفه‌ای اتاق‌ها بزرگ و سقف اتاق‌ها بلند لابی در حد لابی هتل آتلانتیس دبی پر از لوکیشن عکاسی صبحانه‌ش متنوع بود شاید بیش از ۲۰۰ آیتم سرد و گرم. با هماهنگی رزرواسیون از یک اتاق با ویو کشتی یونانی تو یک طبقه دیگه هم بازدید کردم و واقعاً نمیدونستم کدومشونو انتخاب کنم. اگه هتلی تاپ با منظره‌ی دریا به دور از هیاهوی شهر و آرامشی کم‌نظیر میخواین انتخاب اول و آخرتون اکسلسیور باشه

  • 1
  • 2