نظرات هتل شایگان

جزیره کیش - میدان پردیس - خیابان رودکی

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 493 نظر

4

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.1

آرامش و راحتی

4.3

عملکرد کارکنان

3.8

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.8

موقعیت مکانی

4.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

3.9

برای دوستان

4

برای خانواده ها

4.1

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (493)
  • کیفیت غذا (22)
  • صبحانه (131)
  • موقعیت هتل (3)
  • تمیزی اتاق (4)
  • امکانات (61)
  • پذیرش (20)
  • رستوران (54)
  • کافی شاپ (13)
  • آسانسور (3)
  • پارکینگ (2)
  • استخر (52)
  • ترانسفر (11)
  • ویو (5)
  • خانه داری (19)
  • رفتار کارکنان (13)
  • پرسنل (95)
  • خانوادگی (4)
  • سرویس (38)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۶ |3 شب اقامت

عباسعلی سلیمی575

خانه داری. قیمت هتل. ورستوران. رفتار پرسنل

با سلام من 3شب اقامت داشتم و قصد تمدید داشتم که هتل شایگان رو ترک کردم و اصلا پیشنهاد نمیکنم درکل نقطه قوت خانه داری بود و نقاط ضعف اینکه قیمت هتل نسبت به خدمات ارائه شده اصلا منصفانه نبود و اغلب پرسنل حتی صحبت عادی انها بی ادبانه بود و رستوران هتل شایکان بسیار بسیار ضعیف بود و بهیچ وجه پیشنهاد نمیکنم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۹ |5 شب اقامت

نیلوفر لطیفیان اصفهانی

هتل شایگان

خیلی خوب

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۹ |3 شب اقامت

گویک کشیشی

ضعیف

ضعیف

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۳۰ |3 شب اقامت

علی کوچک یزدی

در کل هتل خوبی بود

رفتار پرسنل مودبانه و اموزش دیده بود نسبت به قیمت هتل خوبی است

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۶ |4 شب اقامت

کاوه اسلامی

متوسط به خوب

هتل متوسط است و میشه گفت در بهترین حالت چهار ستاره است صبحانه کاملا معمولی و در حد سه الی چهار ستاره است ناهار. هم بوفه است هر روز با یک نوع خورشت یک نوع کباب و یک خوراک مانند میرزاقاسمی سرو می شود و کیفیت معمولی دارد متاسفانه اتاق های کابانا عایق نیستند و صدای کافی شاپ هتل و رستوران پشت هتل تا ساعت یک شب کاملا در اتاق می آید نظافت هتل متوسط به خوب است. پرسنل بسیار محترم و همراه هستند در کل قابل قبول است اما انتظار هتل پنج ستاره را نداشته باشید

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۵ |3 شب اقامت

نیلوفر لطیفیان اصفهانی

هتل شایگان

بار دوم بود این هتل انتخاب کردم طبقه سوم اتاق های بسیار تمیز ‌ و امکانات مناسب داشت. دسترسی خوب صبحانه خوب و ناهار که از مزیت های هتل هست.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۳ |3 شب اقامت

محمد جواد یحیایی

عالی

تمام خدمات عالی رفتار کارکنان با احترام بود حتما سفر بعدی هتل شایگان رو انتخاب می‌کنم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱ |1 شب اقامت

حسین کشاورز

عالی

عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۷ |3 شب اقامت

محسن کاظمی

در کل خوب بود

همه چیز عالی فقط تنوع غذاها در ناهار کم بود.

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۴ |3 شب اقامت

عرفان تبریزی نژاد کاظمپور

اتاق های ضعیف

طبقات ۱ و ۲ عملا خیلی فرسوده شدن و شرایط یک هتل ۵ ستاره را ندارند

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 21