نظرات هتل شایگان
جزیره کیش - میدان پردیس - خیابان رودکی
4
/5بسیار خوب
از 493 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.1
آرامش و راحتی
4.3
عملکرد کارکنان
3.8
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (493)
- کیفیت غذا (22)
- صبحانه (131)
- موقعیت هتل (3)
- تمیزی اتاق (4)
- امکانات (61)
- پذیرش (20)
- رستوران (54)
- کافی شاپ (13)
- آسانسور (3)
- پارکینگ (2)
- استخر (52)
- ترانسفر (11)
- ویو (5)
- خانه داری (19)
- رفتار کارکنان (13)
- پرسنل (95)
- خانوادگی (4)
- سرویس (38)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۶ |3 شب اقامت
عباسعلی سلیمی575
خانه داری. قیمت هتل. ورستوران. رفتار پرسنل
با سلام من 3شب اقامت داشتم و قصد تمدید داشتم که هتل شایگان رو ترک کردم و اصلا پیشنهاد نمیکنم درکل نقطه قوت خانه داری بود و نقاط ضعف اینکه قیمت هتل نسبت به خدمات ارائه شده اصلا منصفانه نبود و اغلب پرسنل حتی صحبت عادی انها بی ادبانه بود و رستوران هتل شایکان بسیار بسیار ضعیف بود و بهیچ وجه پیشنهاد نمیکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۹ |5 شب اقامت
نیلوفر لطیفیان اصفهانی
هتل شایگان
خیلی خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۹ |3 شب اقامت
گویک کشیشی
ضعیف
ضعیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۳۰ |3 شب اقامت
علی کوچک یزدی
در کل هتل خوبی بود
رفتار پرسنل مودبانه و اموزش دیده بود نسبت به قیمت هتل خوبی است
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۶ |4 شب اقامت
کاوه اسلامی
متوسط به خوب
هتل متوسط است و میشه گفت در بهترین حالت چهار ستاره است صبحانه کاملا معمولی و در حد سه الی چهار ستاره است ناهار. هم بوفه است هر روز با یک نوع خورشت یک نوع کباب و یک خوراک مانند میرزاقاسمی سرو می شود و کیفیت معمولی دارد متاسفانه اتاق های کابانا عایق نیستند و صدای کافی شاپ هتل و رستوران پشت هتل تا ساعت یک شب کاملا در اتاق می آید نظافت هتل متوسط به خوب است. پرسنل بسیار محترم و همراه هستند در کل قابل قبول است اما انتظار هتل پنج ستاره را نداشته باشید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۵ |3 شب اقامت
نیلوفر لطیفیان اصفهانی
هتل شایگان
بار دوم بود این هتل انتخاب کردم طبقه سوم اتاق های بسیار تمیز و امکانات مناسب داشت. دسترسی خوب صبحانه خوب و ناهار که از مزیت های هتل هست.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۳ |3 شب اقامت
محمد جواد یحیایی
عالی
تمام خدمات عالی رفتار کارکنان با احترام بود حتما سفر بعدی هتل شایگان رو انتخاب میکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱ |1 شب اقامت
حسین کشاورز
عالی
عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۷ |3 شب اقامت
محسن کاظمی
در کل خوب بود
همه چیز عالی فقط تنوع غذاها در ناهار کم بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۴ |3 شب اقامت
عرفان تبریزی نژاد کاظمپور
اتاق های ضعیف
طبقات ۱ و ۲ عملا خیلی فرسوده شدن و شرایط یک هتل ۵ ستاره را ندارند
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 21
- بعدی

