نظرات هتل هلیا

جزیره کیش- روبرو بازار زیتون

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.7

/5

خوب

از 279 نظر

3.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.7

آرامش و راحتی

3.8

عملکرد کارکنان

3.6

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.3

موقعیت مکانی

4.5

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.6

برای کسب و کارها

3.4

برای دوستان

4

برای خانواده ها

3.6

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (279)
  • کیفیت غذا (5)
  • صبحانه (86)
  • موقعیت هتل (5)
  • تمیزی اتاق (2)
  • امکانات (25)
  • پذیرش (15)
  • رستوران (35)
  • کافی شاپ (17)
  • آسانسور (21)
  • استخر (1)
  • ترانسفر (3)
  • خانه داری (2)
  • رفتار کارکنان (9)
  • پرسنل (55)
  • خانوادگی (2)
  • سرویس (24)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |3 شب اقامت

سعيد كهنمويي

نظر

از مديريت هليا متشكريم كه در شرايط آتش بس درب هتل باز بود ولي درب اتاق و كمدها درب و داغون و كلا هتل مستهلك شده بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۷ |4 شب اقامت

مهران سلیمان میگونی

برخورد پرسنل

پرسنل پذیرش نیاز به آموزش درمورد روابط عمومی با مسافران دارند مخصوصا اون خانمی که صبحها در رستوران حضور دارد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۸ |1 شب اقامت

همایون دادخواه

هتل هیلیا

برخورد همه پنسنال خوب عالی تمیزی خوب عالی فقط اسانسور نداشت شلوغ بود سر صدا داره برای ارامش گرفت از هتل خوب نیست

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۵ |1 شب اقامت

آناهیتا خسروی

نسبت به قیمت عالی

خیلی خوب بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۵ |1 شب اقامت

محمد علی فرشته

ضعیف

خیلی ضعیف

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |3 شب اقامت

حسن نیلفروشان دردشتی

همه چیز در حداقل ممکن است.

امکانات اتاق و صبحانه در حداقل ممکن است و کمی پایین تر از این سطح رو می توان اون امکان رو حذف کرد، مثلا اتاق دسنگاه ابجوش نداره، یا اناق صابون نداره، صبحانه هم خیلی معمولی، حتی پودر قهوه فوری (که کیفیت پایینی هم داشت) روز اول بود و دو روز آخر تمام شده بود و یا یک نیمرو یا املت ساده در صبحانه نیست. انرژی که هتل برای عکس رایگان برای مهمان ها می گذاره رو روی سرویسش بگذاره خیلی موثر تر است. (البته ما عکس رایگان رو استفاده نکردیم.)

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۹ |4 شب اقامت

میثم زندی

افتضاح

با اختلاف بدترین جایی که یه ادم میتونه بره

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۵ |3 شب اقامت

امین بدرخانی اصل

عالی بود

این بار ۸ ام هست که مهمان هلیا میشیم. واقعا عالیه. از برخورد پرسنلش بگیر تا محیط آرامش. فقط نمیدونم چرا هر دفعه که بودیم ، آسانسورشون خراب بوده به هر حال من که راضی بودم.

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۶ |5 شب اقامت

رها لطفی

متوسط تقریبا خوب

خیلی معمولی و متوسط کمی فرسوده

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۲ |5 شب اقامت

فرخ علی پور

متوسط

متوسط

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 12