نظرات هتل پالاس

كيش - ما بین میدان سیری و میدان داریوش

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 70 نظر

3.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.3

آرامش و راحتی

4.1

عملکرد کارکنان

3.9

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.2

موقعیت مکانی

4.3

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.3

برای کسب و کارها

3.7

برای دوستان

4.2

برای خانواده ها

4.4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (70)
  • صبحانه (24)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (6)
  • پذیرش (5)
  • رستوران (8)
  • آسانسور (6)
  • استخر (7)
  • ترانسفر (2)
  • ویو (2)
  • خانه داری (2)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (10)
  • سرویس (9)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |1 شب اقامت

سیدمحمدامین نقوی

خوب بود

سرویس دهی ضعیف بود و صبحانه مزه افتضاحی میداد

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۴ |3 شب اقامت

آرش نیکونژاد

خوب و رضایت بخش

قابل قبول

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |5 شب اقامت

نیکی نوشادی

متوسط

قیمت پالاس نزدیک ب داریوش در صورتی ک حتی مقایسه احمقانه ایه من ده ساله هر ماه ۵ روژ کیشم تا جزئیات هتل پالاس داریوش ترنج و الانم اکسلسیور و آریا ک جدید هستن رو میدونم پالاس رستوران بی کیفیت شربت ب جای آب میوه تازه پرسنل تربیت نشده و از همه بدتر عکاسی فقط اونا ک تجربه داشتن میدونن چی میگم بیش ازین نمیشه اینجا توضیح داد مدیر هتل آقای روان فقط توجیح میکنه ک عکاسی با ما نیس اجاره کرده و فلان انگار انقد بی در و پیکره ک با مشتری هر رفتاری بشه …

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۹ |2 شب اقامت

ربابه قره داغی

بعنوان مهمان

من چهار شب مهمان هتل بودم شب اول اسپلیت اتاق خراب بود ومن شب تا صبح از گرما نتونستم بخوابم‌ فقط پرسنل میگفتن تحمل کنید بعداز چندین بار رفتن به رسپشن اتاقمون رو عوض کردن دوشب بعدم رفتم یه اناق دونفره آب گرمش یع روز کامل قطع بود من ازساحل اومدم فقط با آب کاری برقی تونستم خودم‌‌یکم‌‌تمیز کنم واصلا پیگیری نکردن فقط من پیگیر بودم ‌ و تحمل کردیم تا آب وصل شد اصلا در شان یه هتل نبود که آب گرمش قطع باشه اصلا پیگیر مسافرا نبودن ومن دیگه اونجا نمیرم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۸ |3 شب اقامت

تینا ادهمی

معمولی به بالا

هتل و لابی بسیار شیک و اتاق خیلی دلباز و خوب بود کیفیت وسایل هم خوب بود ولی سرویس دهی خیلی سریع نبود و در ضمن چون باد میومد خیلی از کنار پنجره ها صدای باد میومد و اذیت میکرد.صبحانه تنوع زیاد بود ولی خیلی غذای فوق العاده و هیجان انگیزی نداشت و طعم کرپ اش اصلا قابل قبول نبود قسمت گردشگری هتل هم خیلی اصرار به رزرو رستوران میرمهنا داشت و خیلی زیاد از غذای دریایی اش تعریف کرد که بسیار افتضاح بود .

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۵ |1 شب اقامت

زین العابدین علیزاده

خیلی خوب

واقعا هتل خوب و درجه یک جزیره هستش از همه لحاظ

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۳ |4 شب اقامت

امیرحسین شاه مرادی 569

ناامید شدم

حیف از این هتل با این مدیریت ضعیف.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۳ |4 شب اقامت

مهدی یار کریمی

مشكل اتاق

دو تا اتاق جدا با فاصله بهمون دادن مشكل بود براي فرزندانم

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۳ |4 شب اقامت

پیام آخوندان 380

بد

بد

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۳ |4 شب اقامت

پیام آخوندان 380

پیشنهاد نمیشه

لیوانها کثیف یادشون رفت ترانسفر بفرستند دنبالمون فرودگاه. بعد ۴۵ دقیقه گفتند خودتون با تاکسی بیاین برگشت میبریمتون که اون هم با داد و بیداد لحظه آخر رسوندند. صبحانه معمولی. در کل ارزش رفتن نداره

  • 1
  • 2
  • 3