نظرات هتل جهانگردی

آذربایجان غربی - ماکو - خیابان امام خمینی

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.1

/5

خوب

از 72 نظر

3.1

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.4

آرامش و راحتی

3.6

عملکرد کارکنان

2.4

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.5

موقعیت مکانی

4.1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.3

برای کسب و کارها

3.2

برای دوستان

3

برای خانواده ها

3.6

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (72)
  • کیفیت غذا (4)
  • صبحانه (24)
  • موقعیت هتل (3)
  • امکانات (9)
  • پذیرش (4)
  • رستوران (6)
  • آسانسور (2)
  • پارکینگ (1)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (10)
  • سرویس (7)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳ |1 شب اقامت

مهران بهبودنیا

رضایت از وضعیت عمومی هتل و ارائه یک پیشنهاد

برخورد کارکنان با مسافرین بسیار خوب بود و قابل تقدیره. نظافت و تمیزی هتل خیلی خوب بود. کیفیت غذا مطلوب بود. یک پیشنهاد دارم؛دیوارهای اتاقهای مسافرین، نیاز به رنگ آمیزی دارد.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۹ |1 شب اقامت

بیژن آزادی نیکو

بسیار خوب

هتل اقتصادی و مقرون بصرفه است‌ . داخل شهر قرار دارد . دسترسی آسان برای مسافرت به ترکیه و گردشگری داخلی ، مناطق طبیعی شهر ماکو و گردشگری خیلی مناسب هست. هوای مطبوع تابستان و بهار و سرد زمستانی و برفی هم زیباست و دیدنی.

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۹ |1 شب اقامت

مسعود یحیوی

انتقاد

ساختمان بسیار کهنه و فرسوده،توالت فرنگی نداشت!رفتم تو یه اتاق دیگه فرنگی خراب!!صبحانه افتضاح انقدر که همه خودشان از اتاق نون میاوردند و نان خودشان بربری بیات شده بود!!!شلنگ اب میداد؛برخورد پرسنل عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |1 شب اقامت

نسرین آهنکوب آذر

هتل جهانگردی ماکو

حداقل امکانات رو باید داشته باشه _ چای ساز به تعداد استکان قند _ دمپایی _ حوله _ ... هتل جهانگردی بدون آسانسور هست !

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت

عادله اقایی

بد

بسیار بد

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۱۳ |1 شب اقامت

فرزانه رحیمی

اقامت برای یک شب

ما ساعت ۴ عصر به هتل رسیدیم و و صبح ساعت ۵ از هتل خارج شدیم ، امکانات خاصی نداشت دمپایی پلاستیکی داشت بدون حوله بدون چای ساز بدون مسواک و خمیردندان، فقط شامپو و صابون داشت

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت

محمدرضا جودت

هتل جهانگردی ماکو

هتل از نظر بهداشت لوازم خواب و حمام نیاز به رسیدگی دارد

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۸ |1 شب اقامت

علی آرش شیبانی

بسیار ضعیف

اصلا به هتل رسیدگی نشده و انگار ۵۰ ساله هیچ خرجی توش نشده ۱. کدام هتل دیگه هست که توالت فرنگی نداشته باشه ۲. شیر آلات همه پوسیده ۳. ملحفه و بالشت ها چرک و کثیف ۴. دمپایی ها کثیف ۵. حتی دیوارها یه نقاشی نشده و چرک و سیاهه فقط پرسنل مودب و مهربانی داره و تنها حسنش همینه

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۴/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۳/۳۱ |2 شب اقامت

محمد عباس هرمزی

هتل جهانگردی ماکو

اصلا مناسب نبود ، استفاده نکردم اصلا تحویل نگرفتم

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۳/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۳/۱۰ |1 شب اقامت

sina shiri

هتل جهانگردی معمولی

۱-اتاق ها بسیار کوچک و هیچگونه بازسازی بعمل نیامده. ۲-صبحانه به نسبت قیمت هتل مناسب نیست. ۳-سرویس بهداشتی بسیار بسیار قدیمی و معیوب.

  • 1
  • 2
  • 3