نظرات هتل جهانگردی
آذربایجان غربی - ماکو - خیابان امام خمینی
3.1
/5خوب
از 72 نظر
3.1
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.4
آرامش و راحتی
3.6
عملکرد کارکنان
2.4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (72)
- کیفیت غذا (4)
- صبحانه (24)
- موقعیت هتل (3)
- امکانات (9)
- پذیرش (4)
- رستوران (6)
- آسانسور (2)
- پارکینگ (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (10)
- سرویس (7)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳ |1 شب اقامت
مهران بهبودنیا
رضایت از وضعیت عمومی هتل و ارائه یک پیشنهاد
برخورد کارکنان با مسافرین بسیار خوب بود و قابل تقدیره. نظافت و تمیزی هتل خیلی خوب بود. کیفیت غذا مطلوب بود. یک پیشنهاد دارم؛دیوارهای اتاقهای مسافرین، نیاز به رنگ آمیزی دارد.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۹ |1 شب اقامت
بیژن آزادی نیکو
بسیار خوب
هتل اقتصادی و مقرون بصرفه است . داخل شهر قرار دارد . دسترسی آسان برای مسافرت به ترکیه و گردشگری داخلی ، مناطق طبیعی شهر ماکو و گردشگری خیلی مناسب هست. هوای مطبوع تابستان و بهار و سرد زمستانی و برفی هم زیباست و دیدنی.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۹ |1 شب اقامت
مسعود یحیوی
انتقاد
ساختمان بسیار کهنه و فرسوده،توالت فرنگی نداشت!رفتم تو یه اتاق دیگه فرنگی خراب!!صبحانه افتضاح انقدر که همه خودشان از اتاق نون میاوردند و نان خودشان بربری بیات شده بود!!!شلنگ اب میداد؛برخورد پرسنل عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |1 شب اقامت
نسرین آهنکوب آذر
هتل جهانگردی ماکو
حداقل امکانات رو باید داشته باشه _ چای ساز به تعداد استکان قند _ دمپایی _ حوله _ ... هتل جهانگردی بدون آسانسور هست !
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت
عادله اقایی
بد
بسیار بد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۱۳ |1 شب اقامت
فرزانه رحیمی
اقامت برای یک شب
ما ساعت ۴ عصر به هتل رسیدیم و و صبح ساعت ۵ از هتل خارج شدیم ، امکانات خاصی نداشت دمپایی پلاستیکی داشت بدون حوله بدون چای ساز بدون مسواک و خمیردندان، فقط شامپو و صابون داشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت
محمدرضا جودت
هتل جهانگردی ماکو
هتل از نظر بهداشت لوازم خواب و حمام نیاز به رسیدگی دارد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۸ |1 شب اقامت
علی آرش شیبانی
بسیار ضعیف
اصلا به هتل رسیدگی نشده و انگار ۵۰ ساله هیچ خرجی توش نشده ۱. کدام هتل دیگه هست که توالت فرنگی نداشته باشه ۲. شیر آلات همه پوسیده ۳. ملحفه و بالشت ها چرک و کثیف ۴. دمپایی ها کثیف ۵. حتی دیوارها یه نقاشی نشده و چرک و سیاهه فقط پرسنل مودب و مهربانی داره و تنها حسنش همینه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۴/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۳/۳۱ |2 شب اقامت
محمد عباس هرمزی
هتل جهانگردی ماکو
اصلا مناسب نبود ، استفاده نکردم اصلا تحویل نگرفتم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۳/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۳/۱۰ |1 شب اقامت
sina shiri
هتل جهانگردی معمولی
۱-اتاق ها بسیار کوچک و هیچگونه بازسازی بعمل نیامده. ۲-صبحانه به نسبت قیمت هتل مناسب نیست. ۳-سرویس بهداشتی بسیار بسیار قدیمی و معیوب.
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- بعدی

