نظرات هتل آبان
مشهد - بلوار پيروزي - پيروزي 62
4.2
/5بسیار خوب
از 75 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.1
آرامش و راحتی
4.3
عملکرد کارکنان
3.8
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (75)
- کیفیت غذا (2)
- صبحانه (12)
- موقعیت هتل (1)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (4)
- پذیرش (1)
- رستوران (5)
- کافی شاپ (1)
- پارکینگ (2)
- لاندری (1)
- استخر (1)
- ویو (1)
- خانه داری (1)
- رفتار کارکنان (2)
- پرسنل (18)
- سرویس (5)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۸ |1 شب اقامت
الهام زارعي
متوسط
صداي ترافيك دائما در اتاق بود صبحانه بسيار ضعيف بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۹ |2 شب اقامت
محمد مهدی معصومی پور
کیفیت
عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۳ |1 شب اقامت
زهرا دهقانی422
خیلی عالی بود
هتل تمیز و مرتبی بود و صبحانه ی متنوع و خوبی داشت در کل خیلی خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲ |3 شب اقامت
امیر ادیب
نسبتا خوب
اتاق من کنار خانه داری بود و کل روز سر و صدای نیزوهای خانه داری توی اتاق من بود. هتل معمولی بود و به نسبت قیمت مناسب بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۱۰ |1 شب اقامت
سعید احمدی خالدی
عالی
من بالای ده ساله که مشتری این هتلم. از نظر امکانات و نظافت عالیه. صبحانه و رستوران هم خیلی خوبه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۳ |2 شب اقامت
جواد احمدی 450
هتل آبان مشهد
هتل خوبی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۴ |1 شب اقامت
سهیل امیری مقدم
راضی
بسیار استاندارد و بدون ایراد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۹ |4 شب اقامت
عباس شریفی اصفهانی
نداشتن امکانات تفریحی وورزشی
نداشتن استخر و تفریحات
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۴ |5 شب اقامت
ایفا سرام 364
هتل آبان
نظافت اتاق ها خوب نور و روشنایی اتاق ها بسیار ضعیف بعد از اعلام گفتند استاندارد هتل همینه باوجود این که جای دیگه اینجوری نیست پذیرش خیلی خوش برخورد پرسنل خوش برخورد صبحانه در حد هتل چهار ستاره بود پارکینگ خیلی کوچک و تنگ هست با ماشین بزرگ نیاید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۶ |1 شب اقامت
علی توکلی 387
پیشنهاد
برخورد پرسنل بسیار عالی و همکاری لازم را داشتند
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- 4
- بعدی

