نظرات هتل آبان

مشهد - بلوار پيروزي - پيروزي 62

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.2

/5

بسیار خوب

از 75 نظر

4

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.1

آرامش و راحتی

4.3

عملکرد کارکنان

3.8

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.9

موقعیت مکانی

4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

4.1

برای دوستان

4.1

برای خانواده ها

4.7

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (75)
  • کیفیت غذا (2)
  • صبحانه (12)
  • موقعیت هتل (1)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (4)
  • پذیرش (1)
  • رستوران (5)
  • کافی شاپ (1)
  • پارکینگ (2)
  • لاندری (1)
  • استخر (1)
  • ویو (1)
  • خانه داری (1)
  • رفتار کارکنان (2)
  • پرسنل (18)
  • سرویس (5)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۸ |1 شب اقامت

الهام زارعي

متوسط

صداي ترافيك دائما در اتاق بود صبحانه بسيار ضعيف بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۹ |2 شب اقامت

محمد مهدی معصومی پور

کیفیت

عالی بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۳ |1 شب اقامت

زهرا دهقانی422

خیلی عالی بود

هتل تمیز و مرتبی بود و صبحانه ی متنوع و خوبی داشت در کل خیلی خوب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲ |3 شب اقامت

امیر ادیب

نسبتا خوب

اتاق من کنار خانه داری بود و کل روز سر و صدای نیزوهای خانه داری توی اتاق من بود. هتل معمولی بود و به نسبت قیمت مناسب بود.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۱۰ |1 شب اقامت

سعید احمدی خالدی

عالی

من بالای ده ساله که مشتری این هتلم. از نظر امکانات و نظافت عالیه. صبحانه و رستوران هم خیلی خوبه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۳ |2 شب اقامت

جواد احمدی 450

هتل آبان مشهد

هتل خوبی بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۴ |1 شب اقامت

سهیل امیری مقدم

راضی

بسیار استاندارد و بدون ایراد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۹ |4 شب اقامت

عباس شریفی اصفهانی

نداشتن امکانات تفریحی وورزشی

نداشتن استخر و تفریحات

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۴ |5 شب اقامت

ایفا سرام 364

هتل آبان

نظافت اتاق ها خوب نور و روشنایی اتاق ها بسیار ضعیف بعد از اعلام گفتند استاندارد هتل همینه باوجود این که جای دیگه اینجوری نیست پذیرش خیلی خوش برخورد پرسنل خوش برخورد صبحانه در حد هتل چهار ستاره بود پارکینگ خیلی کوچک و تنگ هست با ماشین بزرگ نیاید

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۶ |1 شب اقامت

علی توکلی 387

پیشنهاد

برخورد پرسنل بسیار عالی و همکاری لازم را داشتند

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4