نظرات هتل اترک
مشهد - فلکه آب - اول بازار رضا
4
/5بسیار خوب
از 155 نظر
3.7
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.9
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
3.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (155)
- کیفیت غذا (4)
- صبحانه (13)
- موقعیت هتل (1)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (8)
- پذیرش (9)
- رستوران (13)
- کافی شاپ (5)
- استخر (2)
- ترانسفر (3)
- ویو (1)
- پرسنل (12)
- سرویس (6)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۸ |2 شب اقامت
مریم سادات واعظی
خوب
بغیر از. خدمات کافی شاپ همه چیز در این هتل خوب بود و اگر مجدد به مشهد سفر کنم انتخاب من همین هتل خواهد بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۰ |2 شب اقامت
سمیه غلامی
خوب
اقامت خوبی داشتم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۶ |3 شب اقامت
ماشاالله سلیمانی طبع
فوق العاده
همه چی حرفه ای بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱ |3 شب اقامت
مجید کریمی افشار
عالی بود
فقط استخر کم داره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۷ |2 شب اقامت
مینا بابا احمدی 468
همه چی عالی
برخورد عالی پرسنل و کیفیت غذا عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۷ |3 شب اقامت
فریبا مظلومی
رضایتمندی از اقامت
برخورد کارکنان بسیار عالی بود نظافت عالی بود،اقامت بسیار خوبی رو داشتیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۹ |2 شب اقامت
محمد حامد اسمعیلی 380
رضایت کامل
اقامتی عالی همراه با صبحانه و شام در نزدیکترین فاصله از حرم مطهر
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۷ |4 شب اقامت
امیرعباس قربانی
هتل اترک
از لحاظ دسترسی و تمیزی اتاق ها خیلی عالی بود. ترانسفر رایگان داشت اما چند دفعه باید تماس میگرفتید. منوی غذایی خیلی خوب. امکانات بدنسازی خوب.مینی رایگان اما کم تنوع . عکس یکدونه رایگان داشتند برخورد پرسنل پذیرش سرد و مهماندارها چمدان را هم به اتاق حمل نکردند.منو بیشتر متناسب با مهمان های خارجی و اهمیت بیشتر به مهمان خارجی تا ایرانی. در کل خوبه اما اندازه مبلغی که دارید پرداخت میکنید خدمات دریافت نمیکنید.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۸ |4 شب اقامت
صدیقه رمضانی بیدگلی
کمد دیواری
اتاق ما سرویس ایرانی نداشت ، کمد لباس درست و حسابی نداشت لباس ما زیاد بود کمد نداشتیم لباس بذاریم به جای آینه ی قدی کمد دیواری می ذاشتید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۵/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۴/۳۰ |2 شب اقامت
جواد فداییان
هتل بسیار خوبی بود
سلام حالتون خوب باشه، هتل بسیار مناسب و خوبی بود، اگر این کیفیت باشد حتما مجددا همین هتل رو انتخاب میکنم
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 7
- بعدی

