نظرات هتل اترک

مشهد - فلکه آب - اول بازار رضا

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 155 نظر

3.7

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.9

آرامش و راحتی

4

عملکرد کارکنان

3.6

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.6

موقعیت مکانی

4.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4

برای کسب و کارها

3.9

برای دوستان

4.1

برای خانواده ها

4.1

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (155)
  • کیفیت غذا (4)
  • صبحانه (13)
  • موقعیت هتل (1)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (8)
  • پذیرش (9)
  • رستوران (13)
  • کافی شاپ (5)
  • استخر (2)
  • ترانسفر (3)
  • ویو (1)
  • پرسنل (12)
  • سرویس (6)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۸ |2 شب اقامت

مریم سادات واعظی

خوب

بغیر از. خدمات کافی شاپ همه چیز در این هتل خوب بود و اگر مجدد به مشهد سفر کنم انتخاب من همین هتل خواهد بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۰ |2 شب اقامت

سمیه غلامی

خوب

اقامت خوبی داشتم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۶ |3 شب اقامت

ماشاالله سلیمانی طبع

فوق العاده

همه چی حرفه ای بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱ |3 شب اقامت

مجید کریمی افشار

عالی بود

فقط استخر کم داره

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۷ |2 شب اقامت

مینا بابا احمدی 468

همه چی عالی

برخورد عالی پرسنل و کیفیت غذا عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۷ |3 شب اقامت

فریبا مظلومی

رضایتمندی از اقامت

برخورد کارکنان بسیار عالی بود نظافت عالی بود،اقامت بسیار خوبی رو داشتیم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۹ |2 شب اقامت

محمد حامد اسمعیلی 380

رضایت کامل

اقامتی عالی همراه با صبحانه و شام در نزدیکترین فاصله از حرم مطهر

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۷ |4 شب اقامت

امیرعباس قربانی

هتل اترک

از لحاظ دسترسی و تمیزی اتاق ها خیلی عالی بود. ترانسفر رایگان داشت اما چند دفعه باید تماس میگرفتید. منوی غذایی خیلی خوب. امکانات بدنسازی خوب.مینی رایگان اما کم تنوع . عکس یکدونه رایگان داشتند برخورد پرسنل پذیرش سرد و مهماندارها چمدان را هم به اتاق حمل نکردند.منو بیشتر متناسب با مهمان های خارجی و اهمیت بیشتر به مهمان خارجی تا ایرانی. در کل خوبه اما اندازه مبلغی که دارید پرداخت میکنید خدمات دریافت نمیکنید.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۸ |4 شب اقامت

صدیقه رمضانی بیدگلی

کمد دیواری

اتاق ما سرویس ایرانی نداشت ، کمد لباس درست و حسابی نداشت لباس ما زیاد بود کمد نداشتیم لباس بذاریم به جای آینه ی قدی کمد دیواری می ذاشتید

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۵/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۴/۳۰ |2 شب اقامت

جواد فداییان

هتل بسیار خوبی بود

سلام حالتون خوب باشه، هتل بسیار مناسب و خوبی بود، اگر این کیفیت باشد حتما مجددا همین هتل رو انتخاب میکنم

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 7