نظرات هتل آپارتمان افرا
مشهد - خیابان شیرازی - شیرازی 20 - جنب هتل خیام - پلاک 580
4.2
/5بسیار خوب
از 24 نظر
4.5
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.2
آرامش و راحتی
4.7
عملکرد کارکنان
3.3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (24)
- صبحانه (3)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (3)
- پذیرش (2)
- رستوران (1)
- پارکینگ (2)
- پرسنل (5)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت
شروین امیرسلیمانی
خیلی خوب
پذیرش،بسیار مودب و با اخلاق تمیز پارکینگ عالی دسترسی عالی ما دوبار رزرو کردیم خیلی خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۱۱ |2 شب اقامت
لیلا ولی پور
بسیار خوب
کلا ازنظر نظافت و تمیزی و سرتایم بودن خیلی خوب بود با مدیریت مجرب و قیمت مناسب و لوکیشن خیلی خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۷ |4 شب اقامت
جعفر عابدی
هتل آپارتمان افرا مشهد
در کل هتل تمیزیه فقط چون ما چهار روز اقامت داشتیم نیاز بود دوباره سرامیک ها تی کشیده بشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ |1 شب اقامت
فاطمه حیدری
میهمان نوازی
سپاس از میهمان نوازی پرسنل هتل در عین حال محیطی آرام با پرسنلی خوب و نکته مهم دیگر دسترسی خیلی خوب هتل به حرم مطهر
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۹/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۴/۱ |2 شب اقامت
پیام باقری
پرسنل بسیار خوب و مکان آرام و تمیز و نسبتا مجهز با توجه به هزینه هتل
سلام در ابتدا از مدیریت و پرسنل هتل بابت برخورد خوب و گرمشان سپاسگزارم . در رابطه با هتل هم در یک کلام به نظرم نسبت به هزینه هتل ، هتل نسبتا دنج و خوبی هست و نسبتا تمیز و مجهز و نزدیک حرم .در هر صورت بنده رضایت داشتم و احتمالا دفعه بعد هم به این هتل مراجعه میکنم
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱۰/۴ |2 شب اقامت
محسن دارابی
هتل خوب
نسبت به قیمتش عالی بود پاکیزگی هتل عالی بود و برخورد پرسنل هم عالی بود به امید سفر مجدد و اقامت در این هتل خوب و ارزان قیمت
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۸/۱۶
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۸/۲ |4 شب اقامت
نیرالسادات ابطحی
پشت به امام رضا!
همه ی افراد مسئول، مودب، خوش برخورد و مرتب بودند. همکاری های لازم را در نهایت احترام برای مسافر ادا می نمودند.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۱۱
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱ |5 شب اقامت
فرزاد خسروی بیژائم
از نظر کلی خوب
برخورد کارکنان خوب ولی از نظر موقعیت مکانی هتل در مکان مناسبی قرار ندارد (ترافیک زیاد..طرح زوج و فرد..کم عرض بودن معبر ورودی)
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱۲ |5 شب اقامت
عبدالرضا رزمجو
تمیز و مرتب بود
همه امکانات و برخورد کارکنان نیز عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۶/۲۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱۶ |1 شب اقامت
سعید خالد
اتاق های بزرگ و تمیز
در کل هتل بدی نبود و در حد هتل تک ستاره و واحد آپارتمانی هست، وسایل تمیز بود و اتاق ها هم بزرگ
- قبلی
- 1
- بعدی

