نظرات هتل آپارتمان افرا

مشهد - خیابان شیرازی - شیرازی 20 - جنب هتل خیام - پلاک 580

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.2

/5

بسیار خوب

از 24 نظر

4.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

4.7

عملکرد کارکنان

3.3

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.6

موقعیت مکانی

3.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.5

برای کسب و کارها

5

برای دوستان

4

برای خانواده ها

3.6

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (24)
  • صبحانه (3)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (3)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (1)
  • پارکینگ (2)
  • پرسنل (5)
  • سرویس (1)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت

شروین امیرسلیمانی

خیلی خوب

پذیرش،بسیار مودب و با اخلاق تمیز پارکینگ عالی دسترسی عالی ما دوبار رزرو کردیم خیلی خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۱۱ |2 شب اقامت

لیلا ولی پور

بسیار خوب

کلا ازنظر نظافت و تمیزی و سرتایم بودن خیلی خوب بود با مدیریت مجرب و قیمت مناسب و لوکیشن خیلی خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۷ |4 شب اقامت

جعفر عابدی

هتل آپارتمان افرا مشهد

در کل هتل تمیزیه فقط چون ما چهار روز اقامت داشتیم نیاز بود دوباره سرامیک ها تی کشیده بشه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ |1 شب اقامت

فاطمه حیدری

میهمان نوازی

سپاس از میهمان نوازی پرسنل هتل در عین حال محیطی آرام با پرسنلی خوب و نکته مهم دیگر دسترسی خیلی خوب هتل به حرم مطهر

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۹/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۴/۱ |2 شب اقامت

پیام باقری

پرسنل بسیار خوب و مکان آرام و تمیز و نسبتا مجهز با توجه به هزینه هتل

سلام در ابتدا از مدیریت و پرسنل هتل بابت برخورد خوب و گرمشان سپاسگزارم . در رابطه با هتل هم در یک کلام به نظرم نسبت به هزینه هتل ، هتل نسبتا دنج و خوبی هست و نسبتا تمیز و مجهز و نزدیک حرم .در هر صورت بنده رضایت داشتم و احتمالا دفعه بعد هم به این هتل مراجعه میکنم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱۰/۲۳

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱۰/۴ |2 شب اقامت

محسن دارابی

هتل خوب

نسبت به قیمتش عالی بود پاکیزگی هتل عالی بود و برخورد پرسنل هم عالی بود به امید سفر مجدد و اقامت در این هتل خوب و ارزان قیمت

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۸/۱۶

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۸/۲ |4 شب اقامت

نیرالسادات ابطحی

پشت به امام رضا!

همه ی افراد مسئول، مودب، خوش برخورد و مرتب بودند. همکاری های لازم را در نهایت احترام برای مسافر ادا می نمودند.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۱۱

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱ |5 شب اقامت

فرزاد خسروی بیژائم

از نظر کلی خوب

برخورد کارکنان خوب ولی از نظر موقعیت مکانی هتل در مکان مناسبی قرار ندارد (ترافیک زیاد..طرح زوج و فرد..کم عرض بودن معبر ورودی)

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۷

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱۲ |5 شب اقامت

عبدالرضا رزمجو

تمیز و مرتب بود

همه امکانات و برخورد کارکنان نیز عالی بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۶/۲۹

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱۶ |1 شب اقامت

سعید خالد

اتاق های بزرگ و تمیز

در کل هتل بدی نبود و در حد هتل تک ستاره و واحد آپارتمانی هست، وسایل تمیز بود و اتاق ها هم بزرگ

  • 1