نظرات هتل نوین پلاس
خیابان مجیدیه - مجیدیه 37 - صادقیه 12
4.4
/5بسیار خوب
از 34 نظر
4.1
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.3
آرامش و راحتی
4.2
عملکرد کارکنان
4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (34)
- صبحانه (9)
- موقعیت هتل (1)
- امکانات (4)
- پذیرش (2)
- رستوران (2)
- استخر (3)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (12)
- سرویس (6)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۴ |1 شب اقامت
حمیدرضا مقیمی
نظر سنجی
هتل خیلی خوبیه پیشنهاد میدم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۱ |1 شب اقامت
کاظم بهردینی
هتل قابل قبول
یک شب اقامت داشتیم، هتل ۵ ستاره بدون استخر بود که به نظرم با توجه به بُعد مسافت نسبت به مرکز شهر و حرم باید اقلاً امکانات تفریحی رو میداشت که حوصلهی مهمانان سر نره، از نظر مساحت سوئیتها و راحتی خانواده خیلی خوب بود و توی همدیگه وول نمیخوردیم، از اطراف هتل غذا گرفتیم خیلی عالی بود،انصافاً روی هتل خیلی هزینه کردن و محیط داخل هتل با آرامش هست منتهی یه ضعفهای کوچکی مثل عدم شیب بندی مناسب حمام و جمع شدن آب اطراف توالت فرنگی و روشوییهای شیک و گران قیمت اما صاف که باز هم باید مشکل قبل رو داره. در کل هتل تمیز و مرتبی هست و اگر مرکز شهر بود قطعاً قیمت اقلاً یک و نیم برابری داشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۸ |4 شب اقامت
مهدی شیخ الرئیس
عالی
هتلی درجه یک با اتاقهای بزرگ و جادار و رفتار پرسنل عالی و صبحانه مطلوب فقط بدلیل دور بودن از حرم خلوت بود و رفت و آمد به حرم مدت بیشتر از نیم ساعت طول میکشید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۵ |3 شب اقامت
امیر حسین رنجبر (256)
فاصله زیاد از حرم
بزرگترین مشکل این هتل فاصله بسیار زیاد از حرم ومکان های تفریحی حتما شما باید وسیله نقلیه داشته باشید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۲ |2 شب اقامت
نیما اولادی
خوب
هتل آرام و تمیز با پرسنل مودب ولی فاصله با حرم زیاد هست که اونم با ۳ تایم سرویس رایگان تا حرم اونم مشکلی نیست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۶ |2 شب اقامت
فرانک طبیب
برخورد پرسنل عالی
برخورد پرسنل از پذیرش تا رستوران همه و همه عالی اتاق ها عالی و تمیز واقعا ***** برازنده این هتل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۶ |1 شب اقامت
ابراهیم احمدی
نظردهی
خیلی هتل خوبی هست نوساز، مکان ارام،پرسنل اموزش دیده،غذای خوب، نزدیکی به شهرک صنعتی اگه امکانات استخر هم بتونن اضافه کنن بهتر میشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱ |1 شب اقامت
محمد شیرخانی
عالی
همه چیز عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۶ |1 شب اقامت
سیامک صدری
عالی
عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۳ |3 شب اقامت
علیرضا تاد
نیاز به توجه بیشتر
امکانات یک هتل ۵ ستاره باید بیشتر باشد
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

