نظرات هتل بهجت

استان یزد - میبد - ابتدای بلوار بسیج - کنار پل زیرگذر

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

2.8

/5

متوسط

از 23 نظر

2.7

ارزش هتل نسبت به قیمت

2.6

آرامش و راحتی

3.3

عملکرد کارکنان

2.3

کیفیت غذا

امکانات هتل

2

موقعیت مکانی

3.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

2.5

برای کسب و کارها

1.5

برای دوستان

2

برای خانواده ها

0

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (23)
  • صبحانه (8)
  • رستوران (1)
  • پارکینگ (1)
  • پرسنل (4)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۲/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۲/۲۷ |1 شب اقامت

پرویز ابراهیم نواز

صدای زیادو اتاق نامناسب

متاسفانه صدای کولر ابی انقدر زیاد ه که سلب آسایش می کنه و پنجره اتاقها تقریبا بهم مشرف هستند، تلویزیون داره اما جنبه نمایشی، کولر گازی داره اما ریموتشو برداشتن، رخت آویز نداره، تخت خوابش اما تمیز و مقبول، غذاشو تست نکردم،

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۲ |1 شب اقامت

رضا صنوبر

نظر

بسیار عالی بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ |1 شب اقامت

مریم عباسی

صبحانه ضعیف

همکاری ضعیف جهت حمل چمدان مسافر صبحانه ضعیف و عدم توجه به بهداشت ساعت ۸/۵ پاسخ رسپشن تمام شدن صبحانه بود بوی فاضلاب در اتاق

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ |1 شب اقامت

محسن روشنی (354)

روشنی

هتل نمیشه گفت یک مسافر خانه بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۰/۱ |1 شب اقامت

مهدی سلیمانزاده

صبحانه خیلی بد بود

وضع ظاهری هتل خوب نیست

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱/۶ |3 شب اقامت

محمد اکبری دیلمقانی

خوب

کارکنان خوب بودند. از نظر تمیزی و صبحانه ضعیف و اطاقها بوی نا و غذای رستوران و شیشه های هتل تمیز نبودند.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ |1 شب اقامت

جبار تنج

در حد متوسط به پایین

سیستم صوتی تصویری مناسب نداشت صبحانه معمولی اتاق نسبتا تمیز و ساکت پرسنل خوب

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۲/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۲/۱۹ |1 شب اقامت

فرشاد اخوان

هتل معمولی بود

شیرآلات بسیارقدیمی واتاق روزاول بسیارگرم وبعدمجبورشدم عوض کنم پرسنل ساعت ۸صبح درطبقه دوم فریادمیزدنددرراهرووبسیارزشت بود صبحونه درحدنون وپنیر وحتی یک آب معدنی روحساب کردندواسه ما

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۱۲/۲۸

تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ |1 شب اقامت

محمد حسین جعفری

بیشتر شبیه مهمانسرا بود تا هتل

نه گرمایش نه آب گرم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۶/۲

تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۵/۲۹ |1 شب اقامت

هانی ممشلو

ضعیف

دوش حموم خراب تلویزیون خراب توی این اوضاع کرونا مشاهده نشد جایی ضد عفونی بشه

  • 1