نظرات هتل جهانگردی

استان هرمزگان - میناب - خیابان امام خمینی (ره) ، پارک ملت

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.4

/5

بسیار خوب

از 7 نظر

4.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.6

آرامش و راحتی

4.6

عملکرد کارکنان

3.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.4

موقعیت مکانی

4.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.6

برای کسب و کارها

4.5

برای دوستان

0

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (7)
  • صبحانه (2)
  • تمیزی اتاق (1)
  • پرسنل (1)
  • سرویس (1)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ |1 شب اقامت

شرکت دلتا پارس نهاده

قیمت و کیفیت مناسب

پرسنل خوش برخورد اتاق‌ها بازسازی شده و برای یک هتل سه ستاره بسیار مطلوب هست خانه دار هتل عوض شده که کاملا توی تمیزی اتاق‌ها تاثیر داره صبحانه خوبی داره به نسبت قیمت اتاق‌ها خوب هست

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱/۱۱ |1 شب اقامت

ليلا پورمیکائیل

متوسط

اتاق دارای بوی نامطبوع

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۸/۲۳

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۸/۸ |3 شب اقامت

رحمت علی همتی

خدمات

خدمات بسیار عالی ، بهترین نظافت ، برخورد خوب فقط مشکل اینترنت بود که وصل نمی شد اگر عابر بانک بود که حرف نداشت .

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۲/۲۱

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ |1 شب اقامت

فهیمه محمدی

عالی

عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۲/۱۲

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۳ |1 شب اقامت

علی عبدالملکی

دور ایران

هتل خوبی بود، ما یک شب در اسفند 97 با همسرم اقامت داشتیم، تمیز و کارکنان خوب بودند

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۷/۲۱

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۷/۱۱ |1 شب اقامت

نیلوفر شیخ مظفری

برخورد مناسب

کارکنان و مدیریت هتل بسیار خوش برخورد بودند و برای ما بلیط اتوبوس به کرمان هم تهیه کردند . محیط آرام و تمیزی دارد و در کل انتخاب مناسبی هست .

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۵/۱۱/۱۹

تاریخ ورود: ۱۳۹۵/۱۱/۱ |1 شب اقامت

کامبیز رهروی

ارایه سرویس بهتر

از قبیل صبحانه , نورپزدازی راهروها , سالن غذاخوری

  • 1