نظرات هتل جهانگردی
استان هرمزگان - میناب - خیابان امام خمینی (ره) ، پارک ملت
4.4
/5بسیار خوب
از 7 نظر
4.3
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.6
آرامش و راحتی
4.6
عملکرد کارکنان
3.1
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (7)
- صبحانه (2)
- تمیزی اتاق (1)
- پرسنل (1)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ |1 شب اقامت
شرکت دلتا پارس نهاده
قیمت و کیفیت مناسب
پرسنل خوش برخورد اتاقها بازسازی شده و برای یک هتل سه ستاره بسیار مطلوب هست خانه دار هتل عوض شده که کاملا توی تمیزی اتاقها تاثیر داره صبحانه خوبی داره به نسبت قیمت اتاقها خوب هست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱/۱۱ |1 شب اقامت
ليلا پورمیکائیل
متوسط
اتاق دارای بوی نامطبوع
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۸/۲۳
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۸/۸ |3 شب اقامت
رحمت علی همتی
خدمات
خدمات بسیار عالی ، بهترین نظافت ، برخورد خوب فقط مشکل اینترنت بود که وصل نمی شد اگر عابر بانک بود که حرف نداشت .
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ |1 شب اقامت
فهیمه محمدی
عالی
عالی
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۳ |1 شب اقامت
علی عبدالملکی
دور ایران
هتل خوبی بود، ما یک شب در اسفند 97 با همسرم اقامت داشتیم، تمیز و کارکنان خوب بودند
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۷/۲۱
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۷/۱۱ |1 شب اقامت
نیلوفر شیخ مظفری
برخورد مناسب
کارکنان و مدیریت هتل بسیار خوش برخورد بودند و برای ما بلیط اتوبوس به کرمان هم تهیه کردند . محیط آرام و تمیزی دارد و در کل انتخاب مناسبی هست .
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۵/۱۱/۱ |1 شب اقامت
کامبیز رهروی
ارایه سرویس بهتر
از قبیل صبحانه , نورپزدازی راهروها , سالن غذاخوری
- قبلی
- 1
- بعدی

