نظرات هتل آراز
مازندران - نوشهر - روستای ساحلی چلک
4.6
/5عالی
از 215 نظر
4.3
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.6
آرامش و راحتی
4.4
عملکرد کارکنان
4.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (216)
- کیفیت غذا (6)
- صبحانه (41)
- موقعیت هتل (1)
- تمیزی اتاق (3)
- امکانات (35)
- پذیرش (8)
- رستوران (35)
- کافی شاپ (2)
- آسانسور (2)
- پارکینگ (9)
- استخر (9)
- ویو (15)
- خانه داری (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (36)
- خانوادگی (3)
- سرویس (12)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۳۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۷ |3 شب اقامت
علی اکبر سالم
همه چیز عالی
همه چیز خوب و در حد هتل 5 ستاره بود.فقط ای کاش رستوران ایرانی هم دایر بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۷ |2 شب اقامت
مریم طیبی میبدی
عالی
خیلی محترم و مهربون بودن.مدیر هتل دست دختر کوچولوی منو بوسیدن، در این حد محبت داشتن.ساحل خیلی تمیز و مرتب، از اینکه پشه نداشت مشخص بود.توپ میدادن خودشون.برای همه چیز برنامه ریزی شده بود، کاملا حرفه ای .روزی که ما رفتیم، رستوران M تعمیرا ت داشتن .جای یک رستوران دیگه که چند مدل غذای ایرانی و محلی بده، خالی بود.سه تا رستوران دیگه غذاهای فرنگی و فست فود داشتن. ولی همینم طی یک نامه ای در پذیرش به اطلاع رسوندن و عذرخواهی کردن که جای تشکر داره.یه مقدار تهویه اتاق خنک نمیکرد که اومدن رسیدگی کردن.استخر میگفتن کلاه شنا داشته باشین ولی خودشون برای فروش نداشتن. در کل اینکه احترام بذاری و محبت داشته باشی و اهمیت بدی به مراجعت در هر شغلی واجبه که اینجا کاملا رعایت میشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۶ |3 شب اقامت
حمید فکری322
پیشنهاد
سلام بنده و همسرم سه شب در هتل اراز اقامت داشتیم هتل مجلل و زیبایی است نظر خود را در مورد هتل انشا نموده و به ریسپشن هتل تقدیم کردم لطفا جهت ارتقای سطح هتل ان را مطالعه بفرمایید بنظرم مفید خواهد بود البته از اینکه همه چیز مرتب و منظم بود رضایت کامل داشتیم و موارد پیشنهادی را فقط برای بهتر شدن هتل ارائه دادم از پذیرایی شما صمیمانه تشکر می کنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |3 شب اقامت
محمد موذن
همه چی خوب
عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۱ |2 شب اقامت
مژگان شیخ
به نظر من عالی
بسیار عالی من هتلهای لوکس در انتالیا و دبی رفتم چندین بار ولی یک سروگردن از اونا بهتر با کلاس تر و حرفه ای تر بود افتخار میکنم که افرادی به فکر ایران و آبروی ما هستند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت
عبدالله مفاخر
انتخاب خوب
از همه لحاظ خوب و معقول
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت
امیر پاک اسکویی 324
به تمام معنا عالی
از بابت هتل و امکانات عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۰ |1 شب اقامت
جواد ولی زاده
تهویه ضعیف
استخر خراب تهویه ضعیف عدم پی گیری مشکلات
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۹ |2 شب اقامت
علیرضا اکبرزادگان
نوشتن اسامي خوراكيهايي كه در ميز صبحانه قرار دارد
١- اسم غذا و خوراكيها به انگليسي و فارسي بايد نوشته شود 2- كارد و چنگال و فنجانً بايد روd ميزها چيده شود و ميهمان انها را نياورد ٣- تنوع غذائي بيشتر شود ٤- از روم سرويس بخاطر سرعت خدمات رساني تشكر ميكنم ٥- درضمن زير لحاف يك سوسكً پيدا كرديم كه جاي بسي تعجب دارد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت
بیژن کیائی
بسیارخوب
میتونه بهتر باشه
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 9
- بعدی

