نظرات هتل آراز

مازندران - نوشهر - روستای ساحلی چلک

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.6

/5

عالی

از 215 نظر

4.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.6

آرامش و راحتی

4.4

عملکرد کارکنان

4.2

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.5

موقعیت مکانی

4.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.5

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

4.7

برای خانواده ها

4.6

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (216)
  • کیفیت غذا (6)
  • صبحانه (41)
  • موقعیت هتل (1)
  • تمیزی اتاق (3)
  • امکانات (35)
  • پذیرش (8)
  • رستوران (35)
  • کافی شاپ (2)
  • آسانسور (2)
  • پارکینگ (9)
  • استخر (9)
  • ویو (15)
  • خانه داری (1)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (36)
  • خانوادگی (3)
  • سرویس (12)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۳۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۷ |3 شب اقامت

علی اکبر سالم

همه چیز عالی

همه چیز خوب و در حد هتل 5 ستاره بود.فقط ای کاش رستوران ایرانی هم دایر بود.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۷ |2 شب اقامت

مریم طیبی میبدی

عالی

خیلی محترم و مهربون بودن.مدیر هتل دست دختر کوچولوی منو بوسیدن، در این حد محبت داشتن.ساحل خیلی تمیز و مرتب، از اینکه پشه نداشت مشخص بود.توپ میدادن خودشون.برای همه چیز برنامه ریزی شده بود، کاملا حرفه ای .روزی که ما رفتیم، رستوران M تعمیرا ت داشتن .جای یک رستوران دیگه که چند مدل غذای ایرانی و محلی بده، خالی بود.سه تا رستوران دیگه غذاهای فرنگی و فست فود داشتن. ولی همینم طی یک نامه ای در پذیرش به اطلاع رسوندن و عذرخواهی کردن که جای تشکر داره.یه مقدار تهویه اتاق خنک نمیکرد که اومدن رسیدگی کردن.استخر میگفتن کلاه شنا داشته باشین ولی خودشون برای فروش نداشتن. در کل اینکه احترام بذاری و محبت داشته باشی و اهمیت بدی به مراجعت در هر شغلی واجبه که اینجا کاملا رعایت میشد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۶ |3 شب اقامت

حمید فکری322

پیشنهاد

سلام بنده و همسرم سه شب در هتل اراز اقامت داشتیم هتل مجلل و زیبایی است نظر خود را در مورد هتل انشا نموده و به ریسپشن هتل تقدیم کردم لطفا جهت ارتقای سطح هتل ان را مطالعه بفرمایید بنظرم مفید خواهد بود البته از اینکه همه چیز مرتب و منظم بود رضایت کامل داشتیم و موارد پیشنهادی را فقط برای بهتر شدن هتل ارائه دادم از پذیرایی شما صمیمانه تشکر می کنم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |3 شب اقامت

محمد موذن

همه چی خوب

عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۱ |2 شب اقامت

مژگان شیخ

به نظر من عالی

بسیار عالی من هتلهای لوکس در انتالیا و دبی رفتم چندین بار ولی یک سروگردن از اونا بهتر با کلاس تر و حرفه ای تر بود افتخار میکنم که افرادی به فکر ایران و آبروی ما هستند

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت

عبدالله مفاخر

انتخاب خوب

از همه لحاظ خوب و معقول

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت

امیر پاک اسکویی 324

به تمام معنا عالی

از بابت هتل و امکانات عالی

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۰ |1 شب اقامت

جواد ولی زاده

تهویه ضعیف

استخر خراب تهویه ضعیف عدم پی گیری مشکلات

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۹ |2 شب اقامت

علیرضا اکبرزادگان

نوشتن اسامي خوراكيهايي كه در ميز صبحانه قرار دارد

١- اسم غذا و خوراكيها به انگليسي و فارسي بايد نوشته شود 2- كارد و چنگال و فنجانً بايد روd ميزها چيده شود و ميهمان انها را نياورد ٣- تنوع غذائي بيشتر شود ٤- از روم سرويس بخاطر سرعت خدمات رساني تشكر ميكنم ٥- درضمن زير لحاف يك سوسكً پيدا كرديم كه جاي بسي تعجب دارد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

بیژن کیائی

بسیارخوب

میتونه بهتر باشه

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 9