نظرات مهمانپذیر سعید

استان خراسان جنوبی - قاین - میدان امام خمینی - کوچه مهدی 1

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

1.6

/5

ضعیف

از 5 نظر

1.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

1.8

آرامش و راحتی

3

عملکرد کارکنان

1

کیفیت غذا

امکانات هتل

1.2

موقعیت مکانی

3.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

1.6

برای کسب و کارها

1.7

برای دوستان

1

برای خانواده ها

0

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (5)
  • امکانات (1)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۵/۲۱

تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۵/۱۷ |1 شب اقامت

اقدس هلالی

رفتارشون خوب بود

ملحفه هاسوراخ هوای نامطبوع وبوی سیگار با تلویزیون خراب اصلاخوب نبودوامکانات کم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱۱/۱۰

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱۱/۶ |1 شب اقامت

شهاب میرزاییان مهابادی

خیلی بد

خیلی بد بود . نظافت مکان در بدترین حالت ممکن هست. ملحفه ها کثیف، دیوارها ریخته ، فرش اتاق کثیف انقدری که رغبت نمیکنید به چیزی دست بزنید.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۲۹

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۷/۱۴ |1 شب اقامت

Mohammad javad Ansari kharaji

اتاق قدیمی بود ولی بسیار تمیز

پتو و بالش و در کل اتاق تمیز بود

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۶/۲۰

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۵/۱۶ |1 شب اقامت

سید محمد پرهیزگار

تجربه خوبی نبود

اتاق ها تمیز نبود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ |1 شب اقامت

رضا داستانی

نظافت

برخی از اتاق ها تمیز نبود،مدیر مهمانسرا فرد محترمی بودند.

  • 1