نظرات مهمانپذیر سعید
استان خراسان جنوبی - قاین - میدان امام خمینی - کوچه مهدی 1
1.6
/5ضعیف
از 5 نظر
1.8
ارزش هتل نسبت به قیمت
1.8
آرامش و راحتی
3
عملکرد کارکنان
1
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (5)
- امکانات (1)
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۵/۲۱
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۵/۱۷ |1 شب اقامت
اقدس هلالی
رفتارشون خوب بود
ملحفه هاسوراخ هوای نامطبوع وبوی سیگار با تلویزیون خراب اصلاخوب نبودوامکانات کم
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱۱/۶ |1 شب اقامت
شهاب میرزاییان مهابادی
خیلی بد
خیلی بد بود . نظافت مکان در بدترین حالت ممکن هست. ملحفه ها کثیف، دیوارها ریخته ، فرش اتاق کثیف انقدری که رغبت نمیکنید به چیزی دست بزنید.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۲۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۷/۱۴ |1 شب اقامت
Mohammad javad Ansari kharaji
اتاق قدیمی بود ولی بسیار تمیز
پتو و بالش و در کل اتاق تمیز بود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۶/۲۰
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۵/۱۶ |1 شب اقامت
سید محمد پرهیزگار
تجربه خوبی نبود
اتاق ها تمیز نبود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۸
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ |1 شب اقامت
رضا داستانی
نظافت
برخی از اتاق ها تمیز نبود،مدیر مهمانسرا فرد محترمی بودند.
- قبلی
- 1
- بعدی

