نظرات هتل المپیک
استان هرمزگان - جزیره قشم - بلوار مرزبانان - ضلع غربی میدان حافظ
3
/5خوب
از 32 نظر
3.3
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.4
آرامش و راحتی
3.8
عملکرد کارکنان
2.7
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (32)
- کیفیت غذا (1)
- صبحانه (5)
- امکانات (1)
- پذیرش (1)
- رستوران (4)
- کافی شاپ (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (5)
- خانوادگی (1)
- سرویس (5)
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۱۱/۱
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ |4 شب اقامت
مهران منيرشاهي
به هیچ عنوان برای این هتل هزینه نکنید
فوق العاده کثیف ، کادر بی ادب، گردشگر با اتوبوس میارن برای اقمت بالای ۲۰-۳۰ نفر جلوی درب اتاق بقیه غذا درست میکنن با دیگ طناب رخت میزنن جلوی درب اتاق های بقیه، حتی یک کتری برقی نداره، سرویس بهداشتی افتضاح ، شیرها زنگ زده ، درب دستشویی ها هم بسته نمیشد ، بوی بد رختخواب ها کثیف
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۳/۸
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۳/۱ |4 شب اقامت
شبنم نیک آریا
موقعیت مکانی خوب
موقعیت مکانیش خیلی خوب بود صبحانه تنوع نداشت ولی بهداشتی و خوب بود سرویس بهداشتی و حمام بو میداد
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۸/۲۱
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۸/۳ |6 شب اقامت
محمود هاشمزاده
وجود پتانسیل و پرسنل خوب
عدم تفکر و رویکرد سیستمی و نبود چک لیست لازم و پروسههای مورد نیاز برای نگهداری و پذیرایی کاملا مشهوده. نیاز به اعلام و اعتراض مشتری خیلی زیاده و مکانیزم تعمیر و نگهداری و جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان ندارند. از ساعت دیواری بی باتری گرفته تا سیت جرم گرفته دستشویی در اثر شوری آب و پریز خراب و تلویزیون بی آنتن و صبحانه بی تنوع و بی تلفنی که برای تماس با رسپشن بایستی حضوری میرفتیم دفتر یا رستوران پیشنهاد: محوطه سازی بهتر و آسفالت کردن و زیبا سازی ورودی تنظیم چک ایست تعمیر و نگهداری و رسیدگی به اتاق و لوازم آن به صورت دورههای مشخص تنظیم چک لیست نظافت و انجام امور تعویض کیسه های زباله، کاور سیت، شامپوها و... توسط پرسنل صبحانه و خوراک متنوع و با کیفیت؛ لوبیا و سوسیس با رب و روغن زیاد و نبود تخم مرغ و آب میوه در اکثر روزها خیلی نا امید کننده است به محوطهی زیبا رسیدگی بیشتر کنید و از تجمع خاشاک و زباله در محوطه جلوگیری کنید.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۲/۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۶ |5 شب اقامت
hamid pourjamal
خوب
مناسب
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۲۴
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۵ |4 شب اقامت
ابراهیم قاسمی
ضعیف
هتل کثیف و هتل بسیار ضعیف و لوازم مصرفی کیفیت پایین دارد. اسم هتل رو از المپیک بایستی بردارند که اصلا شبیه هتل نیست. مسافرخانه
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۲۳
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۶ |4 شب اقامت
فریبا کریم زاده
محوطه ای زیبا و دلپذیر
برخورد خوب و خونگرم پرسنل، رستورانش دق می داد تا غذا رو سرو کنه ولی غذاهاش بد نبود صبحانه خیلی معمولی در حد اینکه از گرسنگی نمیریم نسبت به قیمت می شد خدمات بهتری ارائه بشه پتوها کثیف و مندرس بود ولی بهمون ملافه دادن کتری برقی داخل سوئیت بود و سرویس بهداشتی ها اساسا نیاز به بازسازی داره در مجموع محیطی دنج و دلنشین برای سفرهای خانوادگی داره
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۲۲
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۱ |5 شب اقامت
مسعود نداف اردستانی
سوئيت دوبلكس شيش تخته
برخورد كاركنان ضعيف بود ..سوئيت بسيار كثيف ...پنجره ها خراب بود به سختي ميشد بازش كرد..ملافه ها تميز نبود ..پتو ها ي روي تختا اصلا شسته نشده بود ..بو ميداد ..قفل درخراب بود، در قفل نميشد ..در كل امكانات هتل خيلي ضعيف بود..بهتره بگم اصلا هتل نبود..
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ |1 شب اقامت
سودابه صالحی کارونیان
مناسب
مناسب
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ |1 شب اقامت
محمد مختاری کرچگانی
قابل تحمل نیست
دستشوی بو میده, از بو گند رختخواب ها اصلا خوابتان نمی بره. فکر نکنم این هتل تا به حال پتو ها رو شسته باشد.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۹/۴
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۸/۱۵ |2 شب اقامت
محمد علی معین الدینی
نسبتا خوب
نظری ندارم
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

