2151

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل باراکودا قشم

3.5

بسیار خوب

3 نظر واقعی

"بسیارعالی"

سلام همه چی عالی بود بسیار مهمان نواز

مجتبی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶ | 4 شب اقامت

هتل دریتا قشم

4.3

بسیار خوب

49 نظر واقعی

"هتل دریتا"

هتل خوب و رفتار کارکنان عالی ولی متاسفانه صبحانه در حد چهار ستاره نیست

ذبیح اله
۱۴۰۴/۱۲/۱۵ | 3 شب اقامت

هتل خلیج فارس قشم

3.2

خوب

99 نظر واقعی

"پیشنهاد میشه"

دسترسی خوب تمیز آرام و قسمت مناسب

احسان
۱۴۰۴/۱۲/۰۷ | 2 شب اقامت

هتل آرتمیس قشم

4.4

بسیار خوب

12 نظر واقعی

"رضایت کامل"

هتل ارتمیس از جهت زیبایی ، استاندارد بودن اتاق و تخت ها ، نظافت و متوی صبحانه عاااالی هست و به شدت کارکنان با اخلاق و مودبی دارد ... من چند شب در هتل اقامت داشتم که از هر جهت راضی بودم مخصوصا نظافت هتل و دسترسی به سیتی سنتر و امکان خرید و همچنین رستوران های محلی

سیده مهری
۱۴۰۴/۱۲/۰۳ | 4 شب اقامت

هتل ساحل طلایی قشم

3

خوب

61 نظر واقعی

"هتل خوبیه"

بالاترین حسنش، ساحل اختصاصیشه که هر ساعت از شبانه روز میتونی با خیال راحت قدم بزنی

رحیم
۱۴۰۴/۱۱/۳۰ | 4 شب اقامت

هتل باراکودا قشم

3.5

بسیار خوب

3 نظر واقعی

"خوب "

ويلاي دو خوابه داشتيم خيلي تميز بود، برخورد پرسنل عالي بود، ولي صبحانه ش خيلي خيلي معمولي بود و در سرو صبحانه قهوه نداشتن بايد ميرفتيم بذيرش اونجا فقط دستگاه قهوه ساز بود ، از شهر حدود نيم ساعت فاصله داشت،

فرشته
۱۴۰۴/۱۱/۲۴ | 2 شب اقامت

هتل آپارتمان پرشیا قشم

3.9

بسیار خوب

28 نظر واقعی

"بد نبود"

صبحونه بسیار ضعیف، وضعیت سوئیت چندان قابل تعریف نبود و سرد بود، اسپیلتها فقط سرمایشی بودن و برای گرمایش به ما فقط یکدونه هیتر دادن ، سرویس بهداشتی و حمام هم زیاد جالب نبود، برخورد پرسنل ولی خوب بود و راضی بودم، منطقه ای هم که هتل بود آروم و خوب بود

سعید
۱۴۰۴/۱۱/۱۹ | 6 شب اقامت

هتل دریتا قشم

4.3

بسیار خوب

49 نظر واقعی

"خوب بود "

خوب بود ولی یکم سر و صدا زیاد بود جای پارک خوبی هم نداشت

مهدی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷ | 5 شب اقامت

هتل آرتا قشم

4

بسیار خوب

81 نظر واقعی

"خوب"

هتل نسبتا خوبی بود ولی امکانات خاصی نداشت در قبال هزینه ای که پرداخت شد امکانات خاصی نداشت فضای اتاق خیلی کوچیک بود فقط سرویس فرنگی داشت و...

مهدی
۱۴۰۴/۱۲/۲۱ | 7 شب اقامت

هتل دریتا قشم

4.3

بسیار خوب

49 نظر واقعی

"خوب"

هتل بسیار تمیز-رفتار پرسنل خیلی محترمانه و مودبانه-تنوع صبحانه-نزدیکی به مراکز خرید و دریا

مهتاب
۱۴۰۴/۱۲/۱۵ | 2 شب اقامت

هتل دیاموند قشم

3.9

بسیار خوب

46 نظر واقعی

"در مورد کیفیت ختل دیاموند قشم"

سلام ، من اسفند ۴۰۴ اقامت داشتم از نظر نظافت عالی درجه ۱، امکانان اتاق و صبحانه نصبت به هتل ۳ستاره خیلی خوب بود پیشنهاد من برای هرکسی که از من نظر بخواد هتل دیاموند ، هم از نظر قیمت و لوکیشن

معین
۱۴۰۴/۱۲/۰۶ | 1 شب اقامت

هتل فلامینگو قشم

3.1

خوب

12 نظر واقعی

"هتل فلامینگو‌قشم"

بدترین هتلی بود که رفتم در حد مسافرخونه هست همه چیزش . پیشنهادم اینه تویه چادر بخوابید بهتره صبحانشم در حد دکه های کنار خیابون

نوید
۱۴۰۴/۱۲/۰۲ | 2 شب اقامت

هتل آپارتمان آرش قشم

2.4

خوب

39 نظر واقعی

"کثیف و امکانات کم"

سشوار و کتری برقی خراب بود مبلها کثیف بود کف واحد جارو شده بود ولی خاکی بود یعنی تی نزده بودن یه فرش کف زمین نبود دمپایی هم نداشتن راه پله و ورودی هم کثیف بود حالا اونو کاری ندارم ولی با این مبلغ امکاناتش صفر بود

امیر
۱۴۰۴/۱۱/۲۶ | 3 شب اقامت

هتل سارینا قشم

2.9

خوب

27 نظر واقعی

"هتل ۴ ستاره نیست"

به‌نظرم این هتل در سطح ۳ یا ۲ ستاره است. سرویس بهداشتی تهویه‌ی خوبی نداشت و همیشه بوی بدی می‌داد. پایین درب اتاق و سرویس بهداشتی پوسیده و خراب بود. شیر آب روشویی و دوش حمام خراب و اَملاح گرفته بود و به دلیل گرفتگی، فشار آب خیلی کمی داشت. صبحانه اصلا در سطح هتل ۴ ستاره نبود، نوشیدنی گرم فقط چای کیسه‌ای و اکثر غذاهای گرم، سرد بودند.

عباسعلی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲ | 5 شب اقامت

هتل ریحان قشم

3.4

خوب

40 نظر واقعی

"این هتل نسبت به چند سال قبل خیلی افت کرده"

عدم وجود آبگرم در اتاق که بعدی از پیگری درست نشد ،نبودن مایع دستشویی در اتاق ،اتاق سه تخته را یک تخت اضاف کرده‌اند و مبل را حذف کرده اند ، نبود حوله و کتر برقی و لیوان و کارد ، نبود کارد و قاشق فلزی در رستوران و استفاده از قاشق یک بار مصرف به تعداد خیلی محدود ، ، بنده اتاق ۴ تخته رزرو کردم و لی دو صندلی همراه میز بیشتر در اتاق موجود نبود با توجه به تجربیات قبلی که به این هتل میرفتم قطعا با این قیمت ارزش استفاده نداره

مهدی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹ | 3 شب اقامت

هتل آتامان قشم

3.8

بسیار خوب

56 نظر واقعی

"بد نبود"

اتاق خیلی تمیز نبود کیفیت و تنوع صبحانه جالب نبود

احمد
۱۴۰۴/۱۱/۱۷ | 5 شب اقامت

هتل آپارتمان پرشیا قشم

3.9

بسیار خوب

28 نظر واقعی

"تشکر"

سلام هتل خوبی بود .تشکر از پرسنل خوبشان

محمد
۱۴۰۴/۱۲/۱۹ | 4 شب اقامت

هتل آپارتمان پرشیا قشم

3.9

بسیار خوب

28 نظر واقعی

"متوسط "

هواپیمای ما به قشم رسید جنگ آمریکا و ایران شروع شد . صدای شلیک و حمله و موشک بود که میومد . کشتی توی اسکله بهمن رو زدن . کنار هتل بود. بعدشم که تا شبش درگیری بود . فرداشم با هزار بدبختی و مصیبت از قشم زمینی اومدیم بیرون . اصلا تو هتل نموندیم . کلا مسافرت زهرمارمون شد

مجید
۱۴۰۴/۱۲/۱۴ | 4 شب اقامت

هتل دریتا قشم

4.3

بسیار خوب

49 نظر واقعی

"هتل بسیار خوب"

هتل دارای لوکیشن خوب تازه ساز بسیار تمیز هوشمند صبحانه عالی رفتار پرسنل خوب اطاقها تمیز . در یک کلام عالی. سفر من اسفند ۱۴۰۴

بردیا
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ | 3 شب اقامت

هتل شمس قشم

1.7

ضعیف

11 نظر واقعی

"فقط برای استراحت و خواب"

داخل اتاق بجز دمپایی و وسایل بهداشتی شامپو و صابون هیچ چیز دیگری ندارد . سرویس خوابش تمیز بود ولی ما خودمون ملافه و روکش داشتیم. آشپزخونه داخل سوئیت را جمع کرده بودند. تلویزیون کار می کرد . هوا خوب بود به سرمایش نیاز نداشتیم. ولی کولرگازی داشت. آبگرمکن برقی بود. رستوران غیرفعال بود.

محمدكاظم
۱۴۰۴/۱۲/۰۱ | 3 شب اقامت

هتل سارینا قشم

2.9

خوب

27 نظر واقعی

"بد"

خدمات سرویس دهی نظافت بسیار بد

محمد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵ | 3 شب اقامت

هتل خلیج فارس قشم

3.2

خوب

99 نظر واقعی

"خوب بود امکانات"

همه چی خوب و عالی بود امکانات خوب بهترین جا از نظر جغرافیایی و یکی از مزیتاش ساحلی بودن هتل بود

علی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱ | 3 شب اقامت

هتل بوتیک ایرمان قشم

4.6

عالی

172 نظر واقعی

"عالی"

من از برخورد کارکنان هتل لذت بردم

صادق
۱۴۰۴/۱۱/۱۸ | 2 شب اقامت

هتل آپارتمان آنا قشم

5

عالی

2 نظر واقعی

"تقدیر"

پذیرش مخصوصا خانم فرشچیان توکارشون حرفه ای وعالی هستن وجا داره حتما ازایشان تقدیر به عمل آید

بهرام
۱۴۰۴/۱۲/۱۶ | 4 شب اقامت

هتل آرتا قشم

4

بسیار خوب

81 نظر واقعی

"اقامت ۵ روزه"

هتل نا مرتب تخت های نامناسب ، اقامتگاه هست ستاره براش زیاده ، صبحانه افتضاح . پرسنل خوش برخورد بودند .

سید مسعود
۱۴۰۴/۱۲/۰۷ | 5 شب اقامت

هتل ریحان قشم

3.4

خوب

40 نظر واقعی

"عالی"

تشکر ازپرسنل اتاقهای ما عالی بود فقط یکم تمیز کاری بیشتر کنند عالی میشه

فاطمه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ | 2 شب اقامت

هتل شمس قشم

1.7

ضعیف

11 نظر واقعی

"افتضاح"

فقط رفتار کار کنا خوب بود خود هتل افتضاح یه لامپ یه مبل سالم نداشت همچی خراب

دانیال
۱۴۰۴/۱۱/۳۰ | 3 شب اقامت

هتل ساحل طلایی قشم

3

خوب

61 نظر واقعی

"فشار آب کم بود "

فشار آب گرم اصلا خوب نبود

منصور
۱۴۰۴/۱۱/۲۵ | 3 شب اقامت

هتل دیاموند قشم

3.9

بسیار خوب

46 نظر واقعی

"هتل دیاموند"

بسیار تمیز پرسنل مودب و مهربان امکانات عالی موقعیت مکانی بسیار خوب فراتر از انتظار

رضا
۱۴۰۴/۱۱/۲۰ | 4 شب اقامت

هتل پرشین گلف قشم

2.5

متوسط

59 نظر واقعی

"بد"

عدم شارژ اتاق ، صبحانه در حد گوجه و خیار و حتی کره هم نداشتن ، فقط وسط بازار بودنش خوب بود

قاسم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸ | 2 شب اقامت