نظرات هتل رخسار

قشم – خیابان شهید رجایی – جنب ساختمان پایتخت

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.9

/5

بسیار خوب

از 59 نظر

3.7

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.8

آرامش و راحتی

4.1

عملکرد کارکنان

3.4

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.6

موقعیت مکانی

4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4

برای کسب و کارها

4.5

برای دوستان

3.8

برای خانواده ها

3

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (59)
  • کیفیت غذا (1)
  • صبحانه (24)
  • موقعیت هتل (1)
  • امکانات (9)
  • پذیرش (3)
  • رستوران (2)
  • آسانسور (2)
  • پارکینگ (2)
  • ویو (7)
  • پرسنل (19)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (7)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۵ |2 شب اقامت

حامد آزاد

خوب بود

به نظرم یک هتل ۳ستاره خوب، پیشنهاد میکنم به همه هم تمیز بود هم دسترسی به دریا نزدیک تنها نکته منفیش این بود اطرافش پر از تعمیرگاه ماشینه ، یه محیط یکم اذیت کننده واسه توریست داره

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۸ |2 شب اقامت

سعید امینی343

خوب

هتل تر و تمیز و خوبی بود،برخورد پرسنل خوب بود،فقط پره های اسپیلت خراب بود و نمیشد جهت باد اسپیلت رو تنظیم کرد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۸ |1 شب اقامت

غلامرضا شریف

پنجره

چون اتاق کنار خیابان بود صدای بیرون بشدت داخل میاد اگر پنجره دو جداره باشه خوب میشه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲ |2 شب اقامت

مهدی دهقانی 468

عالی بود

ازنظر من هتل خوبی برای اقامت بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۲۲ |3 شب اقامت

علیرضا افضلی

موقعیت مناسب

صبحانه ضعیف

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۲۶ |2 شب اقامت

مهرداد ارژنگ

هتل خوب بود

هتل خوب و تمیزی بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۲۴ |2 شب اقامت

تاج الملوک رفیعی 423

هتلی بی نظم و پر سر و صدا و پرسنلی تازه کار

هتل اتاق رزرو شده ما را چند روز قبل از رسیدن جابه‌جا کرد و اظهار داشتن که همکارشون اشتباه کرده. اتاق های طبقه اول و دوم تا صبح سر و صدای خیابان و محل رفت و آمد موتورسیکلت هاست. که خیلی آزار دهنده است. فقط باید گفت حسن هتل این است که تمیز و مرتب بود اتاقها. از مرکز شهر هم دور است

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۹ |4 شب اقامت

امیر عمودی

هتل رخسار

تمیز و مرتب و منظم بود ولی کلا جا کوچیک بود، هتل آپارتمان بهش بگیم بهتره تا هتل. تصور هتل چیز دیگه ای رو ذهن تداعی میکنه، این بیشتر هتل آپارتمان بود صبحانه خوب بود، جاش تمیز بود، ولی سرویس بهداشتی و حمام با هم یکی بودن و تخت خواب و ملحفه ها تمیز بودن، ولی وسط یکی از تشک ها فرو رفته بود

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۱۰ |3 شب اقامت

علیرضا زارعی 468

بسیار ضعیف

بدون غرض جهت اطلاع به این نکته توجه کنید صبحانه بسته بندی و بدون تنوع و کیفیت میباشد عنوان اتاق رو به دریا ۲ خیابان و ۲ بلوک آپارتمان و فاصله دور هست اصلا مشرف نیست فقط از دور دریا رو میبینید پارکینگ بر خیابان برای ۴ عدد ماشین هست بقیه باید دورتر از هتل پارک کنند برخورد پرسنل هتل عالی و گرم ولی بدون امکانات ریموت اسپیلت خراب شامپو درون جا مایع نبود شامپو بدن هم ندارند این قیمت ها برای طبقات بالا رو به دریا مناسب نیست و بی حساب هست آبگرمکن برقی تو خود حمام هست که پریز برقش چسبیده به دوش حمام هست فوق العاده خطرناک پریز برق ها از دیوار خارج شده و آویزان هست فقط ۲ واحد دارند بدون پنجره که شبی ۱ میلیون هست اگر کسی موفق به رزروش بشه راضی هست و مناسب و نظر بسیار خوب میزارن الکی امتیاز هتل رو برده بالا با دقت بیشتری هتل انتخاب کنید من ملاک انتخابم ثبت نظرات مردم بود که اینجا اشتباه کردم امتیاز ۴ از ۵ برای این هتل اشتباه هست از نظر من امتیاز ۲ باید ثبت بشه . سپاس

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۲۲ |4 شب اقامت

امیربهادر حاجی محمدی (462)

پیشنهاد میشه 👌

با در نظر گرفتن قیمت ، بسیار هتل مناسبی از لحاظ امکانات و موقعیت دسترسی هست . سپاس از هتل رخسار قشم و پشتیبانی حرفه ای ایران هتل آنلاین .

  • 1
  • 2
  • 3