نظرات هتل آتامان

قشم - میدان حافظ - به سمت میدان امام قلی خان - بلوار گلستان - پشت سی تی سنتر 1

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 56 نظر

3.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

4

آرامش و راحتی

4.1

عملکرد کارکنان

3.5

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.6

موقعیت مکانی

4.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

3.9

برای دوستان

3

برای خانواده ها

3.9

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (56)
  • کیفیت غذا (2)
  • صبحانه (23)
  • امکانات (7)
  • پذیرش (6)
  • رستوران (9)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (6)
  • رفتار کارکنان (3)
  • پرسنل (15)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (4)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۵ |5 شب اقامت

احمد مسعودی

بد نبود

اتاق خیلی تمیز نبود کیفیت و تنوع صبحانه جالب نبود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ |3 شب اقامت

حامد نجفیان

خوب

با سلام. تنها نکته مثبت هتل موقعیت مکانی و دسترسی به مرکز شهر و مراکز تجاری شهر بود. متاسفانه اتاق ما رو به خیابان و سر و صدای زیادی از بیرون داشت.سرویس اتاق تمیز نبود و حتی درب سرویس هم به طور کامل بسته نمیشد. ... به طور کلی هزینه یه هتل 5 ستاره رو پرداخت کردیم و امکانات و سرویس دهی در حد هتل 2 ستاره بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۴ |3 شب اقامت

مهدی عکافیان

ضعيف

با هزينه هتل ٥ ستاره، امكانات هتل ٣ ستاره، صبحانه خيلى ضعيف

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۳۰ |1 شب اقامت

بهزاد اسماعیلی

انتقاد

این هتل دو تا ایراد دارد ، یکی کوچک بودن فضای حمام و بوی بد که از توالت فرنگی استنشاق می‌شد . همین ولکام هتل رو دوست داشتم و البته صبحانه هم عالی است.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۳۰ |1 شب اقامت

الناز مجیری

خیلی خوب بود

پرسنل خوب با برخورد عالی و کارآزموده خود هتل فوق العاده تمیز بود من یه هفته قشم بودم و تقریبا هر شب یه هتلی بودم و یکی از بهترینا بود صبحانه خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۱ |1 شب اقامت

فرید تاتاری یگانه

بسیار خوب

خوب بود مسافرم راضی بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۸ |3 شب اقامت

فرید تاتاری یگانه

خوب بود

تر و تمیز و خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۶ |4 شب اقامت

محسن صفائی کوچکسرائی

هتل عالی

از همه نظر عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۹ |3 شب اقامت

ابوالفضل اردلان 468

عالی

از همه نظر عالی ، تمیز ، باکیفیت و صبحانه خوب و برخورد پرسنل عالی و مسئولیت پذیر بودند

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۲ |4 شب اقامت

فرهاد خوشجو

سفر خاطره انگیز

سفر به قشم در زمستان بسیار مطلوب است

  • 1
  • 2
  • 3