نظرات هتل آرتا
قشم - بلوار شهید بهشتی - میدان امام قلی خان - جنب رستوران نعیم
4
/5بسیار خوب
از 81 نظر
3.9
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.1
آرامش و راحتی
4.1
عملکرد کارکنان
3.7
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (81)
- کیفیت غذا (2)
- صبحانه (28)
- موقعیت هتل (2)
- امکانات (9)
- پذیرش (1)
- رستوران (11)
- کافی شاپ (2)
- پارکینگ (1)
- ویو (3)
- پرسنل (16)
- خانوادگی (3)
- سرویس (11)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۳ |7 شب اقامت
مهدی دامادی
خوب
هتل نسبتا خوبی بود ولی امکانات خاصی نداشت در قبال هزینه ای که پرداخت شد امکانات خاصی نداشت فضای اتاق خیلی کوچیک بود فقط سرویس فرنگی داشت و...
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲ |5 شب اقامت
سید مسعود پردیس
اقامت ۵ روزه
هتل نا مرتب تخت های نامناسب ، اقامتگاه هست ستاره براش زیاده ، صبحانه افتضاح . پرسنل خوش برخورد بودند .
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۳ |1 شب اقامت
محمد حسین وهابی472
هتل آرتا
ابعاد اتاق کوچک هست .
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۳ |4 شب اقامت
علی احمد مرشدی 564
کف اتاقها کثیف
برخورد پرسنل عالی صبحانه معمولی، کف اتاق تمیز نبود رستوران اسفاده نداشتیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۶ |2 شب اقامت
آتنا پیشگاه زاده
خوب
همه چیز خوب بود.تمیز.دارای ماشین داخل شهری.نزدیک به مراکز خرید.منو صبحانه میتونست بیشتر باشه.فقط آب حمام روز دوم سرد بود و نتونستم دوش بگیرم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |2 شب اقامت
محمد حسین وهابی472
خوب
فضای اتاق کوچک هست . کیفیت صبحانه خوب هست . برخورد پرسنل بسیار مهربانانه هست . پیشنهاد میشه اتاق رو به دریا بگیرید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۷ |2 شب اقامت
حمیدرضا نبی زاده
این هتل را توصیه میکنم
هتل نوساز با پرسنل خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۳ |3 شب اقامت
مرتضی رداعیی472
هتل ارتا قشم
بهترین هتل قشم بازم برم قشم دوباره همین هتل انتخاب میکنم تمیز نزدیک به همه جا پرسنل عالی فقط غذای رستورانش خوب نبود همین
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۴ |3 شب اقامت
حمیدرضا مرادزاده
سلام . متاسفانه بابت برگشت خروج از هتل یک شب زودتر از موعدهزینه استرداد نشد
درمورد امکانات و شرایط کلی هتل همه موارد عالی بود. ولی هزینه یک شب که زودتر از هتل خارج شدم قابل استرداد نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۳ |3 شب اقامت
الهام رمضانی
بعضی از امکانات رو نداشتن
برخی از امکانات ذکر شده ارائه نمیشد دوش دستی خراب بود سرویس ایرانی راهرو تمیز نبود حوله ها شسته میشدند و یک بار مصرف نبود فقط دمپایی یکبار مصرف بود ای کاش دمپایی معمولی هم بود پادرد میگرفتیم
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- 4
- بعدی

