4.4
/5بسیار خوب
از 12 نظر
3.5
ارزش هتل نسبت به قیمت
4
آرامش و راحتی
3.8
عملکرد کارکنان
3.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (12)
- صبحانه (5)
- موقعیت هتل (1)
- پذیرش (1)
- رستوران (4)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (5)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |4 شب اقامت
سیده مهری شجاعی
رضایت کامل
هتل ارتمیس از جهت زیبایی ، استاندارد بودن اتاق و تخت ها ، نظافت و متوی صبحانه عاااالی هست و به شدت کارکنان با اخلاق و مودبی دارد ... من چند شب در هتل اقامت داشتم که از هر جهت راضی بودم مخصوصا نظافت هتل و دسترسی به سیتی سنتر و امکان خرید و همچنین رستوران های محلی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۳ |3 شب اقامت
محسن همتی
بسیارخوب
پرسنل بسیار محترم خصوصا پذیرش بسیار پیگیر و خوش برخورد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۹ |2 شب اقامت
بهروز ضامني
هتل خوب و ارام و پرسنل مودب فقط اتاقها کوچک
هتل خوب و موفعبت مکانی خوب و دومبن هتل خوب قشم بنظر من بعد از بوتبک ایرمان به نسبت قیمت بهترین هتل قشم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۸ |4 شب اقامت
مهدی پارساصفت
هتل نوسازوباکیفیت
بسیارهتل خوب و نوساز با پرسنل محترم و واقعا درحدهتل پنج ستاره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۱۴ |4 شب اقامت
شیوا عریضی
همه چی عالی بود
صبحانه، اقامت و همچنین برخورد کارکنان عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۲۸ |4 شب اقامت
مقداد دهقان
متوسط
نداشتن سیستم برق اضطراری بیشتر آپارتمان هست تا هتل برخورد پرسنل عالی و نزدیک به مراکز تجاری و رستوران خود هتل رستوران یا سالن نداره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۱۱ |4 شب اقامت
ارسلان امین پور
عالی
هتل بسیار تمیز و پرسنل مودب و پیگیر بودن
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۱ |4 شب اقامت
محمداسماعیل امینی
هتل مناسب در قشم
تنها ایرادش نداشتن رستورانه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۲/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۲/۱۱ |5 شب اقامت
مهدی عصاری
خوب
در مجموع در مقایسه با دیگر هتل های قشم در رتبه های بالا قرار دارد ، رفتار کارکنان و موقعیت هتل عالی است. صبحانه در حد هتل های قشم عالی است و بهداشت حوله ها و ملحفه ها هم عالی است. اما مشکلاتی هم در این هتل هست: اندازه اتاق ها کوچک تر از حد معمول است. فشار کم آب سرد در طبقات بالا. رستوران کوچک. قیمت نسبتاً بالا در مقایسه با هتل ۴ ستاره.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ |3 شب اقامت
علی اصغر مجیدی
فضای اتاق
کلیت هتل خوب بود صبحانه عالی بود فضای اتاق کوچک است و تخت ها کوچک
- قبلی
- 1
- بعدی

