نظرات هتل آرتمیس

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.4

/5

بسیار خوب

از 12 نظر

3.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

4

آرامش و راحتی

3.8

عملکرد کارکنان

3.2

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.2

موقعیت مکانی

4.1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.1

برای کسب و کارها

4

برای دوستان

4

برای خانواده ها

4.5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (12)
  • صبحانه (5)
  • موقعیت هتل (1)
  • پذیرش (1)
  • رستوران (4)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (5)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |4 شب اقامت

سیده مهری شجاعی

رضایت کامل

هتل ارتمیس از جهت زیبایی ، استاندارد بودن اتاق و تخت ها ، نظافت و متوی صبحانه عاااالی هست و به شدت کارکنان با اخلاق و مودبی دارد ... من چند شب در هتل اقامت داشتم که از هر جهت راضی بودم مخصوصا نظافت هتل و دسترسی به سیتی سنتر و امکان خرید و همچنین رستوران های محلی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۳ |3 شب اقامت

محسن همتی

بسیارخوب

پرسنل بسیار محترم خصوصا پذیرش بسیار پیگیر و خوش برخورد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۹ |2 شب اقامت

بهروز ضامني

هتل خوب و ارام و پرسنل مودب فقط اتاقها کوچک

هتل خوب و موفعبت مکانی خوب و دومبن هتل خوب قشم بنظر من بعد از بوتبک ایرمان به نسبت قیمت بهترین هتل قشم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۸ |4 شب اقامت

مهدی پارساصفت

هتل نوسازوباکیفیت

بسیارهتل خوب و نوساز با پرسنل محترم و واقعا درحدهتل پنج ستاره

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۱۴ |4 شب اقامت

شیوا عریضی

همه چی عالی بود

صبحانه، اقامت و همچنین برخورد کارکنان عالی بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۲۸ |4 شب اقامت

مقداد دهقان

متوسط

نداشتن سیستم برق اضطراری بیشتر آپارتمان هست تا هتل برخورد پرسنل عالی و نزدیک به مراکز تجاری و رستوران خود هتل رستوران یا سالن نداره

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۱۱ |4 شب اقامت

ارسلان امین پور

عالی

هتل بسیار تمیز و پرسنل مودب و پیگیر بودن

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۱ |4 شب اقامت

محمداسماعیل امینی

هتل مناسب در قشم

تنها ایرادش نداشتن رستورانه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۲/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۲/۱۱ |5 شب اقامت

مهدی عصاری

خوب

در مجموع در مقایسه با دیگر هتل های قشم در رتبه های بالا قرار دارد ، رفتار کارکنان و موقعیت هتل عالی است. صبحانه در حد هتل های قشم عالی است و بهداشت حوله ها و ملحفه ها هم عالی است. اما مشکلاتی هم در این هتل هست: اندازه اتاق ها کوچک تر از حد معمول است. فشار کم آب سرد در طبقات بالا. رستوران کوچک. قیمت نسبتاً بالا در مقایسه با هتل ۴ ستاره.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ |3 شب اقامت

علی اصغر مجیدی

فضای اتاق

کلیت هتل خوب بود صبحانه عالی بود فضای اتاق کوچک است و تخت ها کوچک

  • 1