نظرات هتل آپارتمان آرش

قشم - بلوار آزادگان - حد فاصل میدان سعدی و میدان شهدای گمنام - نبش کوچه لقمان 9

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.6

/5

خوب

از 39 نظر

3.4

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.8

آرامش و راحتی

3.6

عملکرد کارکنان

2.5

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.1

موقعیت مکانی

3.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.8

برای کسب و کارها

4

برای دوستان

4

برای خانواده ها

3.7

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (39)
  • صبحانه (23)
  • امکانات (6)
  • پذیرش (3)
  • رستوران (2)
  • کافی شاپ (1)
  • خانه داری (2)
  • پرسنل (6)
  • سرویس (6)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |3 شب اقامت

امیر فرخ زاده

کثیف و امکانات کم

سشوار و کتری برقی خراب بود مبلها کثیف بود کف واحد جارو شده بود ولی خاکی بود یعنی تی نزده بودن یه فرش کف زمین نبود دمپایی هم نداشتن راه پله و ورودی هم کثیف بود حالا اونو کاری ندارم ولی با این مبلغ امکاناتش صفر بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۸ |3 شب اقامت

علی نیشابوری

عالی

هتل از همه نظر خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۷ |4 شب اقامت

علی شیروانی

اتاق تمیز وعالی بود

مکان قابل دسترسی ،برخورد کارکنان عالی

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۶ |1 شب اقامت

سعید ایرانپور مبارکه

خیلی افتضاح

ملافه ها کثیف- شیر آشپز خانه خراب- بوی فاضلاب - تشک ها خراب

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲۰ |5 شب اقامت

امیر فرزادمهاجری

نظافت

از لحاظ نظافت و خانه داری بسیار بسیار ضعیف صدای واحد های کناری راحت شنیده میشد ملحفه هاشون بسیار کثیف بود دمپایی هایی که تو واحد بود حداقل مال ۱۰ سال پیش بود وضعیت بد دستشویی و بوی نامطبوعش رو که نگم دستشویی فرنگیشون هم خراب بود مدیریت بسیار ضعیف اینجوری بگم رابطه پرسنل هنگام ورود هم بد بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ |2 شب اقامت

پورنگ کشاورز کرمانی

مسافرخانه ۳ ستاره

سرویس بهداشتی فرنگی خراب حوله در دسترس نبود تو اتاق و خانه داری پایین یک چنگال نبود واقعا متاسفم جائیکه میتونه قطب گردشگری بشه با این نبود امکانات به هدر میره

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۰/۹ |3 شب اقامت

محدثه بشارتی

در بسیار بد

از همان اول نه خدمه ای اومد که وسایل رو ببره و اتاق رو تحویل بده تازه با یکساعت تاخیر اتاق تحویل دادن و گفتن کلید تو دره برید خودتون بهداشت بسيار ضعیف راهروها و سرویس بهداشتی ها افتضاح افتضاح

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱/۸ |3 شب اقامت

بهروز آجورلو

خوب نبود

با سلام با توجه به نظرات قید شده، در خصوص بوی بد فاضلاب متاسفانه توجه نکردم و از بوی بد اذیت شدیم. مورد بعدی نحوه سرو صبحانه خوب نبود.

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۳/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ |1 شب اقامت

سعید طالبیان

هتل آپارتمان معمولی

در اسفند ۱۴۰۰ اقامت داشتم ، برخورد کارکنان خوب بود ، اما از صبحانه خبری نبود ، نظافت متوسط بود ، وسایل داخل سوئیت مستهلک گردیده بود ، پرده ها و شیر آلات و ... خراب بودند .

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ |4 شب اقامت

محسن صانعیان

یه هتل کاملا معمولی

اصن باورتون نمیشه که این هتل فقط ۵ساله ساخته شده، به شدت داخل هتل لوازم از بین رفتند و کهنه هستند. نظافت خیلی معمولی و امکانات ازونم معمولی تر. کلا با این قیمت خیلی توصیه نمیکنم، در حد مسافرخونست یه مرحله بالاتر فقط

  • 1
  • 2