نظرات هتل آپارتمان پرشیا

قشم – چهارراه پردیس – خیابان فلسطین – جنب مبلمان جالوود

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.9

/5

بسیار خوب

از 28 نظر

4.1

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

4.2

عملکرد کارکنان

3.3

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.6

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.1

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

5

برای خانواده ها

4.5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (28)
  • صبحانه (12)
  • امکانات (4)
  • پذیرش (2)
  • آسانسور (1)
  • ویو (1)
  • پرسنل (11)
  • سرویس (3)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۴ |4 شب اقامت

محمد محمدی 430

تشکر

سلام هتل خوبی بود .تشکر از پرسنل خوبشان

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۹ |4 شب اقامت

مجید هوشیار

متوسط

هواپیمای ما به قشم رسید جنگ آمریکا و ایران شروع شد . صدای شلیک و حمله و موشک بود که میومد . کشتی توی اسکله بهمن رو زدن . کنار هتل بود. بعدشم که تا شبش درگیری بود . فرداشم با هزار بدبختی و مصیبت از قشم زمینی اومدیم بیرون . اصلا تو هتل نموندیم . کلا مسافرت زهرمارمون شد

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۳ |6 شب اقامت

سعید باقری

بد نبود

صبحونه بسیار ضعیف، وضعیت سوئیت چندان قابل تعریف نبود و سرد بود، اسپیلتها فقط سرمایشی بودن و برای گرمایش به ما فقط یکدونه هیتر دادن ، سرویس بهداشتی و حمام هم زیاد جالب نبود، برخورد پرسنل ولی خوب بود و راضی بودم، منطقه ای هم که هتل بود آروم و خوب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۰ |2 شب اقامت

محمدرضا عطارها

خوب

سال ۹۸ هتل نوساز بود عالی بود توی هراتاقی دوتا سرویس بود،الان همه اتاقها یه سرویسش بخاطر تعمیرات،فعال نبود،توی اتاقمون شلنگ دستگاه تصفیه آب پاره شده بود آشپزخانه پراز آب شده بود که برامون اتاق را عوض کردن،هنگام رزرو اتاق نوشته بود ۴نفر بزرگ سال ۱نفر خردسال،هنگام مراجعه ما به هتل پول خردسال را ازمون دریافت کردن و گفتن قاتون هتل هست ،صبحانه بسیار معمولی،نظافت و تمیزی هتل خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۷ |1 شب اقامت

ربابه ایمانی 380

خوب

هتل خوبی بود اتاقها بزرگ. و تمیز بود نظافت روزانه نداشتند پرسنل پذیرش مودب بودند فقط صبحانه ضعیف و‌مکان سرو صبحانه کوچیک بود و پرسنل که در سلف کار میکردن لباسهای کثیف داشتند و سروصدا زیاد بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۵ |3 شب اقامت

پویا همتی

قابل قبول

به ما یک واحد بزرگ دادن نظافت خوب بود و وسایل تمیز. متاسفانه شامپو یا صابون نبود. صبحانه بسیار معمولی

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۹ |1 شب اقامت

ابولفضل فقیهی

قبلا خیلی خوب بود اما الان …

یخچال خالی اب معدنی هم نبود داخلش یدونه لیوانی کاردی قاشقی چنگالی میذاشتن حداقل

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۵ |3 شب اقامت

مصطفی عاصی حداد

هتل پرشیا قشم

هتل موقعیت مکانی خوبی جهت دسترسی به بازار قدیم و جدید داره (5 تا 10 دقیقه با خودرو ) صبحانه کاملا معمولی ، کارکنان مودب و خوش رفتار ، سوئیت تمیز بود و با توجه به سوئیت دوخوابه ای که داشتیم 100 درصد از یه هتل که چهار تا تخت توی یک اتاق بهت بده خیلی بهتر بود ، و حتما پبشنهاد میشه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۴/۱۹ |1 شب اقامت

فائزه امیری

عالی

خیلی خوب بود هم تمیز هم صبحونه عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۵ |5 شب اقامت

محمد گلستانی

پیشنهاد

از همه نظر خوب بود بغیر از اینترنت که نداشت مابقی عالی بود و تشکر از کارکنان پذیرش عملکرد عالی داشتن

  • 1
  • 2