4
/5بسیار خوب
از 3 نظر
3
ارزش هتل نسبت به قیمت
5
آرامش و راحتی
5
عملکرد کارکنان
5
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
- همه نظرات (3)
- صبحانه (1)
- پرسنل (1)
5.0
عالیتاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |4 شب اقامت
مجتبی محمودی
بسیارعالی
سلام همه چی عالی بود بسیار مهمان نواز
3.0
خوبتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۴ |2 شب اقامت
فرشته قشقائی 569
خوب
ويلاي دو خوابه داشتيم خيلي تميز بود، برخورد پرسنل عالي بود، ولي صبحانه ش خيلي خيلي معمولي بود و در سرو صبحانه قهوه نداشتن بايد ميرفتيم بذيرش اونجا فقط دستگاه قهوه ساز بود ، از شهر حدود نيم ساعت فاصله داشت،
4.0
بسیار خوبتاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ |3 شب اقامت
علیرضا نوید
وضعیت حمام
دوش حمام خراب بود. فقط از دوش تلفنی استفاده میکردیم و قطعه تعویض روی دوش کنده و خراب بود
- قبلی
- 1
- بعدی

