4.3
/5بسیار خوب
از 49 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.1
آرامش و راحتی
4.3
عملکرد کارکنان
4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (49)
- کیفیت غذا (2)
- صبحانه (19)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (1)
- پذیرش (3)
- رستوران (8)
- پارکینگ (2)
- ویو (2)
- رفتار کارکنان (3)
- پرسنل (17)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۵ |3 شب اقامت
ذبیح اله احمدی
هتل دریتا
هتل خوب و رفتار کارکنان عالی ولی متاسفانه صبحانه در حد چهار ستاره نیست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۶ |2 شب اقامت
مهتاب طحان
خوب
هتل بسیار تمیز-رفتار پرسنل خیلی محترمانه و مودبانه-تنوع صبحانه-نزدیکی به مراکز خرید و دریا
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۱ |3 شب اقامت
بردیا مدنی پور
هتل بسیار خوب
هتل دارای لوکیشن خوب تازه ساز بسیار تمیز هوشمند صبحانه عالی رفتار پرسنل خوب اطاقها تمیز . در یک کلام عالی. سفر من اسفند ۱۴۰۴
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۱ |5 شب اقامت
مهدی شیخی 468
خوب بود
خوب بود ولی یکم سر و صدا زیاد بود جای پارک خوبی هم نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۲ |4 شب اقامت
مونا اخوان
رضایت بخش
در مجموع هتل خوب و قابل پیشنهاد به دیگران بود.کیفیت غذا و صبحانه خیلی خوب بود هتل تمیز و نوساز با دسترسی عالی.فقط سرعت خدمات دهی رستوران در زمان شلوغی کمی پائین بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۵ |4 شب اقامت
حمید رضاقلی پور دیزجی
رضایت کلی
در مدتی که در هتل بودیم رفتار کارکنان، محیط تمیز هتل، کیفیت صبحانه خیلی خوب بود. فقط دسترسی اسنپ به هتل به علت ساخت و سازهای اطراف خوب نبود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |1 شب اقامت
امين كاشي زاده322
عالی
هتل نوساز و بسیار تمیز بود ، برخورد همه پرسنل بجز یک نفر از پرسنل پذیرش بسیار خوب بود. صبحانه از تنوع نسبتا خوبی برخوردار بود ولی در حد هتل ۴ ستاره نبود. موقعیت مکانی بسیار عالی روبروی پارک زیتون و پیاده تا سیتی سنتر ۲ دقیقه راه بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۷ |3 شب اقامت
بهنام رادفرد
کیفیت هتل
واقعا هم از نظر تمیزی و نو بودن هتل وهم برخورد کارکنان عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۸ |5 شب اقامت
نیلوفر صالحی سیچانی
متوسط
برخورد کارکنان قسمت پذیرش بسیار بد بود پله های ورودی خراب بود سر و صدای بسیار زیاد هم بخاطر نظافت و هم بقیه مسافران در حدی که مخل استراحت بود برخورد بد کارکنان سر صبحانه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۸ |10 شب اقامت
مجیدرضا توکلی 564
مطلوب
در زمان شلوغی نظم کاری کم و مدیریت ضعیف است. امکانت هوشمند هتل خوب کار نمیکند ولی جای هتل خیلی خوب و برخورد پرسنل و رزروشن بسیار محترمانه و مطلوب است.
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- بعدی

