نظرات هتل ریحان

قشم - چهار راه پردیس - خیابان فلسطین - نبش کوچه سینا 5

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.4

/5

خوب

از 40 نظر

3.7

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.1

آرامش و راحتی

4.2

عملکرد کارکنان

3.2

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.2

موقعیت مکانی

4.1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.8

برای کسب و کارها

5

برای دوستان

3.5

برای خانواده ها

3.7

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (40)
  • صبحانه (14)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (1)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (3)
  • کافی شاپ (1)
  • آسانسور (3)
  • پارکینگ (1)
  • خانه داری (1)
  • پرسنل (12)
  • سرویس (7)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۲ |2 شب اقامت

فاطمه پور

عالی

تشکر ازپرسنل اتاقهای ما عالی بود فقط یکم تمیز کاری بیشتر کنند عالی میشه

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۵ |3 شب اقامت

مهدی پاک پرور

این هتل نسبت به چند سال قبل خیلی افت کرده

عدم وجود آبگرم در اتاق که بعدی از پیگری درست نشد ،نبودن مایع دستشویی در اتاق ،اتاق سه تخته را یک تخت اضاف کرده‌اند و مبل را حذف کرده اند ، نبود حوله و کتر برقی و لیوان و کارد ، نبود کارد و قاشق فلزی در رستوران و استفاده از قاشق یک بار مصرف به تعداد خیلی محدود ، ، بنده اتاق ۴ تخته رزرو کردم و لی دو صندلی همراه میز بیشتر در اتاق موجود نبود با توجه به تجربیات قبلی که به این هتل میرفتم قطعا با این قیمت ارزش استفاده نداره

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۷ |3 شب اقامت

عاطفه جعفری322

خوب

درود فراوان بسیار سپاسگزارم از پرسنل هتل ریحان که با خونگرمی پاسخگوی ما بودند هتل خوب و تمیز با محیطی آرام و دسترسی عالی داشت همه چیز عالی بود فقط من یک پیشنهاد برای سرویس های بهداشتی دارم یک مایع صابون به جای صابون باشد و دوم اینکه شیر آب گرم در سرویس بهداشتی لازم است ممنون از هتل ریحان اقامت بسیار خوبی از جزیره زیبای قشم داشتیم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۳ |1 شب اقامت

اشکان اشرفی

بازسازی خوبی شده بود نسبتا

در کل نسبت به هتلهای قشم تو این سطح میشه گفت از همه بهتر بود،، فقط از نظر صبحانه ضعیف بود،، یکی از نکات مهم و خوب این هتل موکت بودن اتاق و راه رو ها بود که این مورد رو توی هتل های ۴ ۵ ستاره میشه دید،، کیفیت بالای شامپوی هتل ،، سفارشی سازی شدن لوازم بهداشتی و واکس دمپایی با نام هتل ریحان خیلی مهم و خوب بود و این مورد هم فقط توی هتل های ۴ستاره به بالا میشه دید..

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۲ |2 شب اقامت

انیتا براتی نوبر

Z

بوی سرویس بهداشتی واقعا اذیت کننده بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۸ |4 شب اقامت

امین خسروی

خوب بود

خوب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |4 شب اقامت

حسن سامانی

خوب

خوب انصاف داشته باشند و امکان استرداد وجه به دلیل کنسلی با وجود تعداد فراوان مسافر میسر شود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت

حسن سامانی 380

خوب

خوب انصاف داشته باشند و امکان استرداد وجه به دلیل کنسلی با وجود تعداد فراوان مسافر میسر شود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ |4 شب اقامت

محمدرضا مقصودی

نظر کلی

از نظر کلی نسبت به قیمت خوب نیست

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲ |5 شب اقامت

یاسر یاوری 430

به معنای واقعی کلمه بد

اجاره ۵ شب اقامت ما در دو اتاق ۳ تخته و دو تخته در بهمن ۱۴۰۳: اتاق کثیف ، بدون نظافت روزانه ، لابی من ها بسیار با بی محلی برخورد می کردن ، سرویس ها بد بو و.. خلاصه حداکثر در حد یک مسافرخانه معمولی

  • 1
  • 2