نظرات هتل ساحل طلایی
قشم - جاده ساحلی جنوبی - جنب زیارتگاه شاه شهید
3.3
/5خوب
از 61 نظر
3
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.8
آرامش و راحتی
3.6
عملکرد کارکنان
2.9
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (61)
- کیفیت غذا (5)
- صبحانه (14)
- موقعیت هتل (2)
- امکانات (12)
- پذیرش (5)
- رستوران (14)
- کافی شاپ (3)
- پارکینگ (1)
- لاندری (1)
- رفتار کارکنان (3)
- پرسنل (11)
- خانوادگی (1)
- سرویس (11)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۹ |4 شب اقامت
رحیم ناصرنژاد
هتل خوبیه
بالاترین حسنش، ساحل اختصاصیشه که هر ساعت از شبانه روز میتونی با خیال راحت قدم بزنی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |3 شب اقامت
منصور محی آبادی
فشار آب کم بود
فشار آب گرم اصلا خوب نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |1 شب اقامت
فرشید مختاری
خوب بود
ساحل اختصاصی دوست داشتم ولی امکانات ضعیف بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۳ |3 شب اقامت
جواد نادری کوشش
هتل ساحل طلایی از نظر من
سلام، کمی از شهر دوره و این کار رو کمی سخت میکنه، نظافت خوب بود، فقط مارمولک زیاد داره، صبحانه خوب بود، غذای رستوران جالب نیست، ساحل اختصاصی عالی داره، در کل بد نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱ |3 شب اقامت
مجتبی جلیلی
بسیار بی کیفیت
من شبی ۷ میلیون تومان پول دادم ولی توالت فرنگی آن شیلنگش بواسطه زنگ زدگی قطع بود . سنگ روشور شکسته بود . مسواک هارو همینطوری روی چوب های کنار سنگ روشور که نم دیده بود رها شده بود ، حداقل داخل لیوان یکبار مصرف هم نگذاشته بودند . درب های ورودی واحد ها همه خراب و داغون بودند طوری که مارمولک از شکاف بین آنها داخل می آمد . یک مبل چوبی دونفره پوسیده داغون کثیف گذاشته بودند . کنترل تلویزیون داغون ، حتی به خودشون زحمت تست قبل از تحویل هم نداده بودند . رستورانش افتضاح تر از همه چیز بود . شبی ۱۱۰ دلار پول دادیم ولی شبی ۱ میلیون هم نمی ارزید .
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ |3 شب اقامت
فرزانه فرجاد فر (354)
نظر در مورد هتل ساحل طلایی قشم
با توجه به چهارستاره بودن هتل امکاناتش درحد هتل سه ستاره ی پایین بود تا فنش خراب بود .دمپایی ها کهنه بودند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ |3 شب اقامت
زینب نظری
نسبت به ای قیمت خیلی بد بود
یک آب می خواستی باید چند بار میرفتی پذیرش، تلفن خراب ....رستوران که اصلا تا ۱۰ شب شامش آماده نیست و بسته هستش همش ....
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ |2 شب اقامت
سید عباس حسین زاده صلاتی
تاسف میخورم از انتخاب این هتل
هتل در حد ۲ ستاره و بسیار بد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۸ |7 شب اقامت
علیرضا خدابندلو
ساحل خوب
سرویس دهی اتاقها ضعیف نظافت اتاقها را حتمأ باید درخواست میکردی.! اگر از پذیرش درخواست ملحفه یا آب میکردیم بعد از چند بار درخواست باید حضوری میرفتیم پذیرش تا موارد درخواستی را تحویل بگیریم . فقط ساحل هتل را امتیاز خوب میشه گفت والسلام
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۲/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ |4 شب اقامت
غزاله صداقت یار
ساحل خوب
نظافت اتاق ها در حد معمولی بود .برای سشوار اتاق که خراب بود چندین بار پیگیری کردیم تا سشوار سالم اوردن. وقتی داخل هتل نبودیم و شب برای استراحت برگشتیم در اتاق رو رنگ روغنی زده بودن و کل اتاق رو بوی رنگ گرفته بود و اصلااا نمیشد داخل اتاق موند گفتن بدون هماهنگی رنگ شده و اتاق دیگه ای بهمون ندادن برای این اشتباهشون.درکل نقطه مثبت فقط ساحل هتله.
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- بعدی

