3.3
/5خوب
از 27 نظر
2.9
ارزش هتل نسبت به قیمت
4
آرامش و راحتی
3.8
عملکرد کارکنان
3.3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (27)
- صبحانه (13)
- امکانات (2)
- پذیرش (4)
- رستوران (2)
- کافی شاپ (1)
- آسانسور (3)
- پارکینگ (3)
- ویو (2)
- پرسنل (4)
- سرویس (7)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |3 شب اقامت
محمد نایینی
بد
خدمات سرویس دهی نظافت بسیار بد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۶ |5 شب اقامت
عباسعلی عربیان
هتل ۴ ستاره نیست
بهنظرم این هتل در سطح ۳ یا ۲ ستاره است. سرویس بهداشتی تهویهی خوبی نداشت و همیشه بوی بدی میداد. پایین درب اتاق و سرویس بهداشتی پوسیده و خراب بود. شیر آب روشویی و دوش حمام خراب و اَملاح گرفته بود و به دلیل گرفتگی، فشار آب خیلی کمی داشت. صبحانه اصلا در سطح هتل ۴ ستاره نبود، نوشیدنی گرم فقط چای کیسهای و اکثر غذاهای گرم، سرد بودند.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۶ |4 شب اقامت
علیرضا شریفی
صبحانه
با توجه به ۴ستاره بودن هتل، کیفیت صبحانه در حد درجه هتل نبود. ناهار وشام هم سرو نمی شد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۶ |1 شب اقامت
آرش جعفرپور
نظر در خصوص هتل
اتاق های بدون امکانات فقط ۳ دقیقه دیرتر از وقت اعلامی برای صبحانه حاضر شدیم که صبحانه بهمون داده نشد آسانسورها خراب بود و برای دسترسی به اتاقمون بعضی وقتها تا ۱۵ دقیقه منتظر آسانسور باید میموندیم هتل فاقد پارکینگ بود در اتاقهای حوله برای حمام وجود نداشت واقعا یک هتل ۴ ستاره نبود در حد یک مهمانپذیر بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۶ |3 شب اقامت
اسماعیل رحیمی صادق
عدم رسیدگی
سلام پرسنل نسبت به انجام وظایف کوتاهی میکردند. به عنوان مثال شارژ اتاق که در حد روزانه یک آب معدنی بود انجام نمیشد . دوش حمام مشکل داشت که دو روز اول انجام نشد و روز سوم چون خودم فنی بودم تعمیرش کردم تا بتوانیم استحمام کنیم. تلویزیون اتاق با پیگیری خودم در روز آخر راه اندازی شد.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۰ |5 شب اقامت
امیرحسین احمدی
خیلی عالی بود
اژ همه لحاظ عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۲ |7 شب اقامت
نیما برادران سید مرکزی
هتل دو ستاره است
رستوران فعال نبود- روم سرویس ندارد- نظافت انجام نمیشد- مشکل برق کشی داشتند و نصف روز برق نبود و همین باعث میشد از گرما ذوب شیم و ۵ طبقه از پله ها بالا پایین بریم- در کل اینجور هتلی ۴ ستاره نیست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۳۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۳ |1 شب اقامت
حمیدرضا عاقل
همه چی خوب بود
کیفیت و قیمت خوب موقعیت دسترسی عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۶ |1 شب اقامت
بهراد معین نژاد
هتل سارینا قشم
هتل خیلی خوبی بود دسترسی خیلی خوبی داشت به بازار اتاق خیلی تمیز بود و ویو دریا عالی بود صبحانه با کیفیت و عالی بود در سفر مجدد حتما همین هتل رو انتخاب می کنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱ |4 شب اقامت
مهدی حقانی 387
خوب بود
همه چیز خوب بود
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

