نظرات هتل سارینا

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.3

/5

خوب

از 27 نظر

2.9

ارزش هتل نسبت به قیمت

4

آرامش و راحتی

3.8

عملکرد کارکنان

3.3

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.3

موقعیت مکانی

4.3

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.1

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

4.3

برای خانواده ها

2.8

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (27)
  • صبحانه (13)
  • امکانات (2)
  • پذیرش (4)
  • رستوران (2)
  • کافی شاپ (1)
  • آسانسور (3)
  • پارکینگ (3)
  • ویو (2)
  • پرسنل (4)
  • سرویس (7)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |3 شب اقامت

محمد نایینی

بد

خدمات سرویس دهی نظافت بسیار بد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۶ |5 شب اقامت

عباسعلی عربیان

هتل ۴ ستاره نیست

به‌نظرم این هتل در سطح ۳ یا ۲ ستاره است. سرویس بهداشتی تهویه‌ی خوبی نداشت و همیشه بوی بدی می‌داد. پایین درب اتاق و سرویس بهداشتی پوسیده و خراب بود. شیر آب روشویی و دوش حمام خراب و اَملاح گرفته بود و به دلیل گرفتگی، فشار آب خیلی کمی داشت. صبحانه اصلا در سطح هتل ۴ ستاره نبود، نوشیدنی گرم فقط چای کیسه‌ای و اکثر غذاهای گرم، سرد بودند.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۶ |4 شب اقامت

علیرضا شریفی

صبحانه

با توجه به ۴ستاره بودن هتل، کیفیت صبحانه در حد درجه هتل نبود. ناهار وشام هم سرو نمی شد

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۶ |1 شب اقامت

آرش جعفرپور

نظر در خصوص هتل

اتاق های بدون امکانات فقط ۳ دقیقه دیرتر از وقت اعلامی برای صبحانه حاضر شدیم که صبحانه بهمون داده نشد آسانسورها خراب بود و برای دسترسی به اتاقمون بعضی وقتها تا ۱۵ دقیقه منتظر آسانسور باید میموندیم هتل فاقد پارکینگ بود در اتاقهای حوله برای حمام وجود نداشت واقعا یک هتل ۴ ستاره نبود در حد یک مهمانپذیر بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۶ |3 شب اقامت

اسماعیل رحیمی صادق

عدم رسیدگی

سلام پرسنل نسبت به انجام وظایف کوتاهی میکردند. به عنوان مثال شارژ اتاق که در حد روزانه یک آب معدنی بود انجام نمیشد . دوش حمام مشکل داشت که دو روز اول انجام نشد و روز سوم چون خودم فنی بودم تعمیرش کردم تا بتوانیم استحمام کنیم. تلویزیون اتاق با پیگیری خودم در روز آخر راه اندازی شد.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۰ |5 شب اقامت

امیرحسین احمدی

خیلی عالی بود

اژ‌ همه لحاظ عالی بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۲ |7 شب اقامت

نیما برادران سید مرکزی

هتل دو ستاره است

رستوران فعال نبود- روم سرویس ندارد- نظافت انجام نمیشد- مشکل برق کشی داشتند و نصف روز برق نبود و همین باعث میشد از گرما ذوب شیم و ۵ طبقه از پله ها بالا پایین بریم- در کل اینجور هتلی ۴ ستاره نیست

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۳۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۳ |1 شب اقامت

حمیدرضا عاقل

همه چی خوب بود

کیفیت و قیمت خوب موقعیت دسترسی عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۶ |1 شب اقامت

بهراد معین نژاد

هتل سارینا قشم

هتل خیلی خوبی بود دسترسی خیلی خوبی داشت به بازار اتاق خیلی تمیز بود و ویو دریا عالی بود صبحانه با کیفیت و عالی بود در سفر مجدد حتما همین هتل رو انتخاب می کنم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱ |4 شب اقامت

مهدی حقانی 387

خوب بود

همه چیز خوب بود

  • 1
  • 2