نظرات هتل شمس

قشم – چهارراه پردیس – خیابان فلسطین

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

1.7

/5

ضعیف

از 11 نظر

2

ارزش هتل نسبت به قیمت

2.2

آرامش و راحتی

2.4

عملکرد کارکنان

1.7

کیفیت غذا

امکانات هتل

1.4

موقعیت مکانی

3.3

پاکیزگی هتل و اتاق ها

2.1

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

1

برای خانواده ها

1.5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (11)
  • صبحانه (2)
  • امکانات (3)
  • پذیرش (1)
  • رستوران (2)
  • پرسنل (2)
  • سرویس (2)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |3 شب اقامت

محمدكاظم خبيري

فقط برای استراحت و خواب

داخل اتاق بجز دمپایی و وسایل بهداشتی شامپو و صابون هیچ چیز دیگری ندارد . سرویس خوابش تمیز بود ولی ما خودمون ملافه و روکش داشتیم. آشپزخونه داخل سوئیت را جمع کرده بودند. تلویزیون کار می کرد . هوا خوب بود به سرمایش نیاز نداشتیم. ولی کولرگازی داشت. آبگرمکن برقی بود. رستوران غیرفعال بود.

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۰ |3 شب اقامت

دانیال نجفی

افتضاح

فقط رفتار کار کنا خوب بود خود هتل افتضاح یه لامپ یه مبل سالم نداشت همچی خراب

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۲ |2 شب اقامت

ناهید لارابی

ضعیف

هتل داغون در حد مسافر خانه کمد خراب تلفن داغون نمیشد زنگ بزنی سشوار نداشت دوش خراب چایی ساز نداشت مسواک نداشت کلا در حد مسافر خونه بود حیف پول که بابت این هتل بدین واقعا متاسفم بدترین هتلی که تو ایران رفتم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۷ |1 شب اقامت

فاطمه رهبری

ناراضی

واقعا افتضاح ترین حالت ممکن بود دستشویی بوی بد نم داشت پتو اینقدر کثیف بود و بو میداد نمیشد استفاده کرد ۱۰۰تومنم نمی ارزید واقعا خیلی ناراضیم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۵ |2 شب اقامت

زهرا بسته علیا

داغون

هیچ امکاناتی در اتاق در اختیار ما قرارداده نشده بود اتاق رو به دریا گرفته بودیم ولی اصلا این طور نبود صبحانه سلف سرویس گفته شده بود که از این کره مرباهای ۱۰ گرمی با دوتا نون بهمون میدادن اتاق حتی تلفن نداشت که با پذیرش برای درخواست هامون تماس بگیریم به معنای واقعی افتضااااااااااااااح اصلا حوله و مسواک هم حتی نبود توی اتاق کتری برقی دوتا اب معدنی دو تا چای کیسه ای هییییییییییچی نداشت به معنای مسافرخونه بود بیشتر تا هتل سه ستاره

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۲۲ |1 شب اقامت

علی ابراهیمی ممقانی

هتل بسیار بد

از هر نظر به غیر از لوکیشن افتضاح بود . به معنای واقعی افتضاح - اتاق را دیر تحویل دادن -در رستوران « موش » بود - هتل بسیار کثیف و بدبو بود

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۱۴ |1 شب اقامت

مهسان سمنانی

سمنانی

تخت های هتل فوق العاده بد کولر اتاق اب میداد در کل چند ساعت بیشتر نتونستیم بمونیم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۸ |1 شب اقامت

محمد کارگر کشکوئیه

هتل معمولی با کارکنان با نزاکت و خوب

هتل نسبتا خوب ولی صبحانه ضعیف ولی در کل با توجه به قیمت هتل خوب و مناسبی است

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۴ |6 شب اقامت

سپیده جهانمردی

هتلی با امکان بهبود

ما شش شب در هتل شمس اقامت داشتیم، تنها نکته مثبت هتل رفتار مودبانه کارکنان بود ولی هتل واقعا قدیمی شده و نیاز به بازسازی داره از نظر کیفیت و امکانات واقعا در حد یک ستاره هم نیست

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ |3 شب اقامت

حسینعلی ابراهیمی(343)

ضعیف بودن امکانات نسبت به هزینه

واحد ما دو خواب رو به دریا بود که بسختی دریا می‌دیدیم و از لحاظ امکاناتی کمد دیواری خراب آشپزخانه داشت حتی یک شیر برای شستشو نداشت میز نهار خوری خراب انگار فقط برای ایام عید آماده کرده بودن هزینه ای که گرفته بودن ضعیف بود برخورد پرسنل خوب بود دسترسی خوب بود

  • 1