نظرات هتل فلامینگو

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.1

/5

خوب

از 12 نظر

3.7

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.9

آرامش و راحتی

3.6

عملکرد کارکنان

3.4

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.3

موقعیت مکانی

4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.2

برای کسب و کارها

3

برای دوستان

0

برای خانواده ها

4.3

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (12)
  • صبحانه (4)
  • امکانات (2)
  • آسانسور (1)
  • پرسنل (1)
  • سرویس (2)
1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ |2 شب اقامت

نوید نیکویی

هتل فلامینگو‌قشم

بدترین هتلی بود که رفتم در حد مسافرخونه هست همه چیزش . پیشنهادم اینه تویه چادر بخوابید بهتره صبحانشم در حد دکه های کنار خیابون

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۹ |5 شب اقامت

امیرمهدی سهرابی طهران

از همه نظر افتضاح

اتاق کثیف / برخورد پرسنل افتضاح / تلفن اتاق خراب بود/ اتاقارو هر سه روز یک بار تمیز میکردن / ی ملحفه میخواستیم که با منت دادن / ۵ روز از صبحانه استفاده نکردیم ولی یک دفعه که یک بشقاب میخواستیم ببریم داخل اتاق با بدترین برخورد جلومونو گرفتن / از ساعت ۲ ظهر به بعد هیچ خدماتی ندادن / اخرش به دروغ گفتن فلانو فلانو خراب کردین انقد خسارت بدید / به هیچ عنوان سمت این هتل نرید

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۵ |1 شب اقامت

داود قناد

عالی

از همه نظر خوب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱ |1 شب اقامت

کیوان احمری

کلا خوب بود

تنها ضعف در سرعت سرویس دهی صبحانه بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۳۰ |2 شب اقامت

کیوان احمری

سرعت عمل در سرویس دهی صبحانه کم بود

صبحانه ضعیف

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۹ |1 شب اقامت

الناز مجیری

معمولی بود

هتل معمولی بود اما تمیز بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۳ |3 شب اقامت

عارف رحیمی

هتل فلامینگو قشم

دوباره قصد سفر به قشم رو داشته باشم حتما فلامینگو رو انتخاب میکنم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۲۷ |3 شب اقامت

مهرداد جوادزاده

در مجموع خوب بود

در مجموع خوب بود و اگه دوباره به قشم بروم این هتل را رزرو می نمایم

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۱۰ |1 شب اقامت

مجید مرادی

اصلا پیشنهاد نمیکنم

بنده اسفند ماه ۴۰۳ به مدت یک شب تو این هتل اقامت داشتم ، به طور کلی هتلهای جزیره قشم رو از لحاظ ستاره و کیفیت با همه جای ایران متفاوت هستن ، (((هتل فلامینگو))) در مقایسه با هتل آپارتمان‌های مشهد و تبریز و شیراز واقعا در جایگاه مهمانپذیر قرار میگیره هتل کوچک ، بدون هیچ امکاناتی که تمام طبقات فقط یه آسانسور کوچک داره دیوارهای راه پله کثیف و نمور بودن صبحانه خیلی معمولی ولی بیشترین چیزی که ما رو اذیت کرد رفتار طلبکارانه رزوشن خانمشون بود که در بدو ورود خستگی رو به تن ما گذاشتن ورود ما ۸ شب بود بعد از ۱/۳۰ نگه داشتن ما توی لابی بالاخره با کلی کش مکش اتاق رو به ما تحویل دادن و هزینه۷۰۰۰۰۰ ت بیشتر از سایت که رزرو کرده بودیم از ما به خاطر اینکه پسرم ۴ سال و ۳ ماهش بود از ما گرفتن ،و گفتن قانون هتل ما زیر ۴ ساله تختهای اتاق واقعا اذیت کننده بود و اتاق ما چون بالکن داشت خیلی سر و صدا داشت ، با اینکه طبقه سوم بودیم انگار وسط بلوار خوابیدیم آنقدر صدا اذیت میکرد ، من حدود ۱۱ ساعت تو این هتل بودم ولی لحظه ای آرامش نداشتم ، و ترجیح دادم ۳ شب دیگه رو تو درگهان هتل رزرو کنم هزینه ای هم که برای این هتل پرداخت میکنید به نسبت امکانات واقعا بالاست

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۶ |1 شب اقامت

حسین پروانه

نسبت به قیمت خوبه

اتاق تمیز، مرتب، امکانات مناسب،منطقه خوب

  • 1