3.1
/5خوب
از 12 نظر
3.7
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.9
آرامش و راحتی
3.6
عملکرد کارکنان
3.4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (12)
- صبحانه (4)
- امکانات (2)
- آسانسور (1)
- پرسنل (1)
- سرویس (2)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ |2 شب اقامت
نوید نیکویی
هتل فلامینگوقشم
بدترین هتلی بود که رفتم در حد مسافرخونه هست همه چیزش . پیشنهادم اینه تویه چادر بخوابید بهتره صبحانشم در حد دکه های کنار خیابون
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۹ |5 شب اقامت
امیرمهدی سهرابی طهران
از همه نظر افتضاح
اتاق کثیف / برخورد پرسنل افتضاح / تلفن اتاق خراب بود/ اتاقارو هر سه روز یک بار تمیز میکردن / ی ملحفه میخواستیم که با منت دادن / ۵ روز از صبحانه استفاده نکردیم ولی یک دفعه که یک بشقاب میخواستیم ببریم داخل اتاق با بدترین برخورد جلومونو گرفتن / از ساعت ۲ ظهر به بعد هیچ خدماتی ندادن / اخرش به دروغ گفتن فلانو فلانو خراب کردین انقد خسارت بدید / به هیچ عنوان سمت این هتل نرید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۵ |1 شب اقامت
داود قناد
عالی
از همه نظر خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱ |1 شب اقامت
کیوان احمری
کلا خوب بود
تنها ضعف در سرعت سرویس دهی صبحانه بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۳۰ |2 شب اقامت
کیوان احمری
سرعت عمل در سرویس دهی صبحانه کم بود
صبحانه ضعیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۹ |1 شب اقامت
الناز مجیری
معمولی بود
هتل معمولی بود اما تمیز بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۳ |3 شب اقامت
عارف رحیمی
هتل فلامینگو قشم
دوباره قصد سفر به قشم رو داشته باشم حتما فلامینگو رو انتخاب میکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۲۷ |3 شب اقامت
مهرداد جوادزاده
در مجموع خوب بود
در مجموع خوب بود و اگه دوباره به قشم بروم این هتل را رزرو می نمایم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۱۰ |1 شب اقامت
مجید مرادی
اصلا پیشنهاد نمیکنم
بنده اسفند ماه ۴۰۳ به مدت یک شب تو این هتل اقامت داشتم ، به طور کلی هتلهای جزیره قشم رو از لحاظ ستاره و کیفیت با همه جای ایران متفاوت هستن ، (((هتل فلامینگو))) در مقایسه با هتل آپارتمانهای مشهد و تبریز و شیراز واقعا در جایگاه مهمانپذیر قرار میگیره هتل کوچک ، بدون هیچ امکاناتی که تمام طبقات فقط یه آسانسور کوچک داره دیوارهای راه پله کثیف و نمور بودن صبحانه خیلی معمولی ولی بیشترین چیزی که ما رو اذیت کرد رفتار طلبکارانه رزوشن خانمشون بود که در بدو ورود خستگی رو به تن ما گذاشتن ورود ما ۸ شب بود بعد از ۱/۳۰ نگه داشتن ما توی لابی بالاخره با کلی کش مکش اتاق رو به ما تحویل دادن و هزینه۷۰۰۰۰۰ ت بیشتر از سایت که رزرو کرده بودیم از ما به خاطر اینکه پسرم ۴ سال و ۳ ماهش بود از ما گرفتن ،و گفتن قانون هتل ما زیر ۴ ساله تختهای اتاق واقعا اذیت کننده بود و اتاق ما چون بالکن داشت خیلی سر و صدا داشت ، با اینکه طبقه سوم بودیم انگار وسط بلوار خوابیدیم آنقدر صدا اذیت میکرد ، من حدود ۱۱ ساعت تو این هتل بودم ولی لحظه ای آرامش نداشتم ، و ترجیح دادم ۳ شب دیگه رو تو درگهان هتل رزرو کنم هزینه ای هم که برای این هتل پرداخت میکنید به نسبت امکانات واقعا بالاست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۶ |1 شب اقامت
حسین پروانه
نسبت به قیمت خوبه
اتاق تمیز، مرتب، امکانات مناسب،منطقه خوب
- قبلی
- 1
- بعدی

