نظرات هتل پرشین گلف
جزیره قشم - درگهان - میدان انقلاب - خیابان امام شافعی - جنب مرکز خرید دریا - ساختمان تجاری پرشین گلف
2.5
/5متوسط
از 59 نظر
2.5
ارزش هتل نسبت به قیمت
2.6
آرامش و راحتی
3
عملکرد کارکنان
2.5
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (59)
- صبحانه (17)
- امکانات (9)
- پذیرش (1)
- رستوران (2)
- پارکینگ (1)
- ویو (1)
- پرسنل (9)
- سرویس (8)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۶ |2 شب اقامت
قاسم عظیمی
بد
عدم شارژ اتاق ، صبحانه در حد گوجه و خیار و حتی کره هم نداشتن ، فقط وسط بازار بودنش خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ |1 شب اقامت
معصومه شهریاری
اگر فقط برای خرید میرید مناسبه
دسترسی به مراکز خرید عالیه ولی انتظار دیگه ای ازش نداشته باشید، هتل قدیمیه با توجه به ساحلی بودن و قرار داشتن در منطقه بسیار مرطوب تمام شیر آلات و وسایل مستعمل شدند ، متاسفانه نظافت اونطور که باید رعایت نمیشه، اتاقها معمولا بو ی نم و نا و رطوبت میدهند ملحفه ها کهنه هستند صبحانه بسیااااار معمولی حتی رو به پایین ، با نیروهای بی حوصله رسپشن رفتارش خوب بود وقتی عنوان کردم که مشکل قلبی دارم و اتاقی با پنجره ای که باز بشه میخوام همکاری کردند ، ویو بعضی اتاقها به خلیج فارس زیباست و هتل طبقه بالای پاساژه و تا آخر شب با حس امنیت بیرون بودم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۳۰ |1 شب اقامت
مرتضی پورحضرت 459
سرویس هتل
از لحاظ امکانات داخل اتاق ضعیف از لحاظ بهداشت سرویس بهداشتی و حمام افتضاح واقعا هتل که چه عرض کنم مسافر خونه هم به این کثیفی نبود از لحاظ بهداشت فردی پرسنل غذا خوری که دیگه نگم به شخصه نتونستم صبحانه بخورم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۹ |3 شب اقامت
مسلم هژبری
ضعیف بودن امکانات اتاق باید بیشتر توجه بشه
اول اینکه چای ساز هایی که هست اصلا خوب نیست و داخل اتاق ها مبل بذارن و داخل سوئیت ها روی فشار اب هم فکری بکنید که اصلا فشار اب نداشت امکانات حمام رو بیشتر کنن اینجوری نباشه که هیچی داخل حمام نباشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ |4 شب اقامت
علی ثابتی
در کل بهکسی پیشنهاد نمیکنم
سلام متاسفانه پتو ها بسیار کثیف بود تجهیزات برقی اتاق همه خراب بود ریموت کولر خراب بود باتری هم نداشتند تا به زحمت وبدبختی با فویل سیگار راه انداختمش در داخل اتاق فقط یه صندلی آرایش هیچ میز یا صندلی نداشت هیچ کدام از چراغ خواب ها لامپ نداشت پریز تلفن خراب بود از روز اول قرار بود بیان درست کنند که نیامدند لولای پنجره خراب بود و هر لحظه ممکن بود بیفته و ....
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۶ |1 شب اقامت
غلامرضا فدائی
جالب نبود
خدمات ضعیف بود ملحفه تخت کثیف بود ارتفاع دستشویی و حمام زیاد بود و استفاده از اون برای سالمندان یا بیماران سخته اتاق بود میداد و تهویه درستی نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲۵ |1 شب اقامت
طاهره گوهریان 380
نسبت به قیمتش ارزش ندارد
سرویس فرنگی داخل اتاق خیلی بالا بود که مناسب یک سالمند نیست و از نظر بهداشتی تمیز نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۲ |1 شب اقامت
مهرعلی فلاح نسیمی
فقط برای خوابیدن یک شب با دسترسی به بازار درگهان خوبه
برخورد پرسنل اصلا مناسب نبود ،هرچند از هتل درجه سه انتظار زیادی نمیره ولی اتاق کثیف و عملا حمام نداشت و دوش دقیقا روی توالت فرنگی بود طبقه ۴ فشار آب بسیار ضعیف بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۸ |4 شب اقامت
افسانه سلیانی
هتل کثیف
هتل کثیف، بی برنامه ، وجود سوسک و موش، پرسنل اصلا اهمیت نمیدادن اصلا به حرف کسی گوش نمیدادن ،حوله و مسواک و...نداشت.دستشویی از سطح اتاق خیلی بالاتر بود، هیچی نداشت،هیچی هیچی، نظافت صفر، اتاقا سوسک داشت سالن غذاخوری رستوران موش داشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۲۵ |2 شب اقامت
حسین معصوم
بدترین هتلی که تا الان رفتیم
اصلا هیچ نقطه قوتی نداشت سرو صدای اتاقهای کناری و حتی چندتا کنارتر توی اتاق ما بود چون جنس دیوارها دیوار کاذب بود سر و صدای مرتب کردن صندلی های رستوران اون هم آخر شب و زمان استراحت آزار دهنده بود ماشین آبرسان توی ورودی پارکینگ توقف میکرد و برای برداشتن یا گذاشتن ماشین ساعتها معطل میشدیم برای باز شدن در پارکینگ هم میبایست از ماشین پیاده بشی بری لابی خواهش کنی در رو برات باز کنن توی غذا سوسک مرده بود وقتی به متصدی رستوران گفتیم حتی عذرخواهی هم نکرد
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- بعدی

