11

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"خوب"

قابل سفارش به دیگران

غلامعلی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"تمیز بود "

راضی بودیم

سیمین
۱۴۰۳/۰۶/۲۳ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"نظر"

هتلی بسیار تمیز و در حد جوانرود خوب میزبان هم بسیار مهربان

محمدرضا
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"بسیار تمیز بود و همه چی مرتب"

تمیز و مرتب

مهدی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"مکان عالی "

با عرض سلام هتل با توجه به شهر جوانرود نقطه مکانی عالی ، نظافت عالی ، رفتارپرسنل ، برخورد ، راهنمایی ، احترام عالی درکل به دوستانی که با همسر خود قصد سفر به این شهر رو دارند پیشنهاد می کنم

محمدحسن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"خوب بود "

به نظرم اگه تو حمام یه حوله و مواد شوینده بزارید خیلی بهتره ... به جای اون میز و تلویزیون قدیمی یه باند بزارید که فلش و بلوتوث بزارید خیلی بهتره اگه باند هم نمیزاريد, جاش خالی باشه خیلی برای مسافر بهتره.

مهری
۱۴۰۲/۱۰/۲۱ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"تمیز بود"

خوب بود

مهرداد
۱۴۰۴/۰۶/۰۶ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"عالی نظافت عالی رفتار کارکنان عالی ممنون از همه چی"

فوق العاده همه چی خوب

مهدی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"آرامش و بهداشت "

با خانواده به جوانرود سفر کردیم سوییت چهار تخته داشتیم ، بهداشت و تمیزی بسیار خوب بود، همه جا تمیز ملحفه ها تشک ها حتی فرشی که روی زمین بود آنقدر تمیز بود که به راحتی میشد، روی زمین بشینی ، پرسنل مؤدب بودند و خیلی خوب برای گشت داخل شهر راهنمایی کردند مخصوصا از آقای فیضی تشکر میکنم که بسیار مهمان نواز بودند .در ضمن منطقه ای که هتل در اونجا بود بسیار زیبا بود

سیمین
۱۴۰۴/۰۲/۱۵ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دلنشین جوانرود

4.5

عالی

10 نظر واقعی

"هتل دلنشین "

هتل بسیار عالی و تمیز بود . رفتار و اخلاق متصدیان بی نهایت عالی و مثل اسم هتل ، برخوردشان دلنشین بود .

الهام
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ | 1 شب اقامت