نظرات هتل آپارتمان دلنشین

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.5

/5

عالی

از 10 نظر

4.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.9

آرامش و راحتی

5

عملکرد کارکنان

3.7

کیفیت غذا

امکانات هتل

4

موقعیت مکانی

4.1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.9

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

5

برای خانواده ها

4.5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (10)
  • امکانات (5)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (2)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۱ |1 شب اقامت

غلامعلی یاجم

خوب

قابل سفارش به دیگران

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۱ |1 شب اقامت

مهدی غزالی

بسیار تمیز بود و همه چی مرتب

تمیز و مرتب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۴ |1 شب اقامت

مهرداد کوه زادی

تمیز بود

خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۱۳ |1 شب اقامت

سیمین شریعتی

آرامش و بهداشت

با خانواده به جوانرود سفر کردیم سوییت چهار تخته داشتیم ، بهداشت و تمیزی بسیار خوب بود، همه جا تمیز ملحفه ها تشک ها حتی فرشی که روی زمین بود آنقدر تمیز بود که به راحتی میشد، روی زمین بشینی ، پرسنل مؤدب بودند و خیلی خوب برای گشت داخل شهر راهنمایی کردند مخصوصا از آقای فیضی تشکر میکنم که بسیار مهمان نواز بودند .در ضمن منطقه ای که هتل در اونجا بود بسیار زیبا بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۱ |1 شب اقامت

سیمین جانی تبار درزی

تمیز بود

راضی بودیم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۳/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۳/۳ |1 شب اقامت

محمدحسن ضابطی شجاع

مکان عالی

با عرض سلام هتل با توجه به شهر جوانرود نقطه مکانی عالی ، نظافت عالی ، رفتارپرسنل ، برخورد ، راهنمایی ، احترام عالی درکل به دوستانی که با همسر خود قصد سفر به این شهر رو دارند پیشنهاد می کنم

”پاسخ هتل“

درود بر شما، از اینکه توانسته بودیم رضایت خاطر شما مهمان گرامی را با امکانات کم هتل که بر آن واقف هستیم را فراهم نماییم، خدا را سپاسگزاریم. حسن توجه شما، ما را به انجام بهتر وظایف خود سوق می دهد. با تشکر و به امید دیدار مجدد

۱۴۰۳/۵/۳۱

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۲/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۲/۲۷ |1 شب اقامت

مهدی خوشاب حاجی پور

عالی نظافت عالی رفتار کارکنان عالی ممنون از همه چی

فوق العاده همه چی خوب

”پاسخ هتل“

درود بر شما، از اینکه توانسته بودیم رضایت خاطر شما مهمان گرامی را با امکانات کم هتل که بر آن واقف هستیم را فراهم نماییم، خدا را سپاسگزاریم. حسن توجه شما، ما را به انجام بهتر وظایف خود سوق می دهد. با تشکر و به امید دیدار مجدد

۱۴۰۳/۵/۳۱

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۲/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۲/۲۰ |1 شب اقامت

الهام حسینی

هتل دلنشین

هتل بسیار عالی و تمیز بود . رفتار و اخلاق متصدیان بی نهایت عالی و مثل اسم هتل ، برخوردشان دلنشین بود .

”پاسخ هتل“

درود بر شما، از اینکه توانسته بودیم رضایت خاطر شما مهمان گرامی را با امکانات کم هتل که بر آن واقف هستیم را فراهم نماییم، خدا را سپاسگزاریم. حسن توجه شما، ما را به انجام بهتر وظایف خود سوق می دهد. با تشکر و به امید دیدار مجدد

۱۴۰۳/۵/۳۱

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ |1 شب اقامت

محمدرضا صمدی

نظر

هتلی بسیار تمیز و در حد جوانرود خوب میزبان هم بسیار مهربان

”پاسخ هتل“

درود بر شما، از اینکه توانسته بودیم رضایت خاطر شما مهمان گرامی را با امکانات کم هتل که بر آن واقف هستیم را فراهم نماییم، خدا را سپاسگزاریم. حسن توجه شما، ما را به انجام بهتر وظایف خود سوق می دهد. با تشکر و به امید دیدار مجدد

۱۴۰۳/۵/۳۱

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ |1 شب اقامت

مهری اجمدی

خوب بود

به نظرم اگه تو حمام یه حوله و مواد شوینده بزارید خیلی بهتره ... به جای اون میز و تلویزیون قدیمی یه باند بزارید که فلش و بلوتوث بزارید خیلی بهتره اگه باند هم نمیزاريد, جاش خالی باشه خیلی برای مسافر بهتره.

”پاسخ هتل“

درود بر شما، همچنان که فرمایش کردید ما هم بر مسأله امکانات هتل که در شأن مسافران عزیزمان باشد واقف هستیم و تمام سعی خود را در جهت فراهم نمودنشان به کار می گیریم. تلاش میکنیم که نظرات مثبت و سازنده مسافران عزیز را در جهت بهبود وضعیت هتل و خدمات رسانی آن به کار بپیریم. با تشکر و به امید دیدار مجدد

۱۴۰۳/۵/۳۱

  • 1