نظرات هتل همیاران

مازندران - فریدون کنار - خیابان ساحلی - جنب پارک لاله

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.3

/5

خوب

از 67 نظر

3.4

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.9

آرامش و راحتی

3.9

عملکرد کارکنان

3.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

3

موقعیت مکانی

4.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.5

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

3.5

برای خانواده ها

3.2

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (67)
  • صبحانه (14)
  • امکانات (16)
  • پذیرش (6)
  • رستوران (6)
  • کافی شاپ (1)
  • پارکینگ (9)
  • ویو (5)
  • خانه داری (1)
  • پرسنل (17)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (16)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲ |3 شب اقامت

یاسمن عافی

متوسط

من مهر ۱۴۰۴ به مدت سه شب توی هتل همیاران فریدونشهر رزرو داشتم و به جرات میتونم بگم این هتل یکی از بدترین هتل هایی بود که رفته بودم اول از همه اینکه مهر ماه هوای شمال سرد و بارونیه ما اتاق ۴ تخته گرفته بودیم ولی ۳ تا پتو با یه پتوی مسافرتی نازک توی اتاقمون بود وقتی رفتیم از پذیرش پتو بگیریم بهمون پتو ندادند و گفتند ما توی اتاق ها به تعداد پتو گذاشتیم!! تا فردا صبح که شیفت عوض شد به ما پتو ندادند! این مورد بدترین کاری بود که یه هتل میتونست با مهمانش انجام بده! سایر نکته های منفی: هتل قدیمی و بی کیفیته صبحانه ها تکراری و کم تنوع نوشتند اتاق تراس رو به دریا داره ولی نداره (باید سرت رو ببری بیرون تا دریا رو ببینی) پرسنل آموزش ندیدند نظافت هتل دلچسب نبود

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۴ |1 شب اقامت

بابک عابدینی

اصلا توصیه نمیکنم

اصلا در حد هتل نیست ، مسافرخانه است

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲ |1 شب اقامت

سهیل سالاری

اتاق ها فاقد امکانات کامل

سوییت طبقه چهارم عالی است و با توجه به قیمت ارزش دارد

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |2 شب اقامت

آرزو مجرد

عالی

کیفیت هتل خوب و برخورد پرسنل عالی و محترمانه

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۱۳ |3 شب اقامت

حمیدرضا معصومی

رفتار پرسنل عالی مخصوصا در بدو ورود و پذیرش

نداشتن حوله وکیوم، سشوار و ملحفه وکیوم شارژ نشدن مواد بهداشتی در سرویس

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ |1 شب اقامت

محمد رضا تبار

خوب

خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۳ |3 شب اقامت

مطهره یارمحمدی

هتل همیاران

بار دوم بود که این هتل رو رزرو کردیم . این بار درخواست کرده بودیم که اتاق از سالن جشن دور باشه که همکاری کردن که سر و صدا خیلی کم بود . نزدیک بودن به دریا و امکانات شهری برای ما مهم بود که این هتل از لحاظ خیلی موقعیت خوبی داره

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۶ |1 شب اقامت

سعید صفری

متوسط

سلام برای اقامت های کوتاه مدت و اقتصادی با کیفیت متوسط پیشنهاد میدم. صبحانه ضعیف هست. سرویس ها با وجود بازسازی جای کار دارن و کیفیت اتاق هم متوسط هست. پرسنل پذیرش بسیار مودب هستند اما سایر پرسنل نیاز به اموزش بیشتر دارن. کیفیت لابی در حد متوسط هست. پارکینگ نسبتا خوب هست.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۴ |1 شب اقامت

محمد خستوان

بسیار خوب

همه چی خوب و عالی پیشنهاد میکنم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۷ |1 شب اقامت

علی پورصدری

ارزش نداره

تجربه یک شب اقامت ۱. اتاق معمولی رو به پایین ۲. علی رغم ادعای دید دریا اتاق رو به دریا نبوده و باید سرک بکشی تا دریا ببینی ۳. اخذ هزینه آب جوش و تاخیر حتی یکساعت . ۴. هنگام خروج گفتن اتاق یک پتو مسافرتی داشته که نیست . بدون اینکه تحویل داده باشن و اصلا ما به پتو های آنها دست نزده بودیم . بعد هم که معلوم شد اشتباه کردن هیچ اقدامی نکردن ... باعث تاسف است که پرسنل هتل نه آموزش ارتباط با افراد را ندیده اند البته شاید باید از مدیر هتل شروع شود ... به هرحال اگر می‌خواهید با تهمت زدن و اعصاب خردی هتل بگیرید انتخاب خوبی است...

  • 1
  • 2
  • 3