2
نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن
هتل سامان قرچک هتل سامان قرچک
1.5
ضعیف
1 نظر واقعی
"نظر بنده "
اتاق اصلا پنجره نداشت و کوچک بود، تخت و وسایل تقریبا به هم چسبیده بودن، درب ورود اتاق به سختی بسته می شد، درب دستشویی خراب، پرسنل خیلی سرد برخورد می کردند، صبحانه خیلی ابتدایی، پارکینگ نداشت و پیاده رو و محوطه جلو هتل به عنوان پارکینگ معرفی کردند.

