2

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل سامان قرچک

1.5

ضعیف

1 نظر واقعی

"نظر بنده "

اتاق اصلا پنجره نداشت و کوچک بود، تخت و وسایل تقریبا به هم چسبیده بودن، درب ورود اتاق به سختی بسته می شد، درب دستشویی خراب، پرسنل خیلی سرد برخورد می کردند، صبحانه خیلی ابتدایی، پارکینگ نداشت و پیاده رو و محوطه جلو هتل به عنوان پارکینگ معرفی کردند.

قاسم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ | 1 شب اقامت