نظرات هتل سامان
استان تهران – اتوبان تهران – ورامین – 7 کیلومتر بعد از قرچک – میدان پویینک
1
/5ضعیف
از 1 نظر
1
ارزش هتل نسبت به قیمت
2
آرامش و راحتی
1
عملکرد کارکنان
1
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
- همه نظرات (1)
- صبحانه (1)
- پارکینگ (1)
- پرسنل (1)
1.0
ضعیفتاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۶/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۶/۲۰ |1 شب اقامت
قاسم نوروززاده
نظر بنده
اتاق اصلا پنجره نداشت و کوچک بود، تخت و وسایل تقریبا به هم چسبیده بودن، درب ورود اتاق به سختی بسته می شد، درب دستشویی خراب، پرسنل خیلی سرد برخورد می کردند، صبحانه خیلی ابتدایی، پارکینگ نداشت و پیاده رو و محوطه جلو هتل به عنوان پارکینگ معرفی کردند.
- قبلی
- 1
- بعدی

