نظرات هتل سامان

استان تهران – اتوبان تهران – ورامین – 7 کیلومتر بعد از قرچک – میدان پویینک

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

1

/5

ضعیف

از 1 نظر

1

ارزش هتل نسبت به قیمت

2

آرامش و راحتی

1

عملکرد کارکنان

1

کیفیت غذا

امکانات هتل

1

موقعیت مکانی

2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

1

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

0

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (1)
  • صبحانه (1)
  • پارکینگ (1)
  • پرسنل (1)
1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۶/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۶/۲۰ |1 شب اقامت

قاسم نوروززاده

نظر بنده

اتاق اصلا پنجره نداشت و کوچک بود، تخت و وسایل تقریبا به هم چسبیده بودن، درب ورود اتاق به سختی بسته می شد، درب دستشویی خراب، پرسنل خیلی سرد برخورد می کردند، صبحانه خیلی ابتدایی، پارکینگ نداشت و پیاده رو و محوطه جلو هتل به عنوان پارکینگ معرفی کردند.

  • 1