19

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"هتل مرتب و تمیز"

همچیز عالی و خوب بود

مهران
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"عاای"

یک هتل خوب در یک شهر خوب😍

فرهاد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"ارزیابی هتل"

هتل چندان مناسبی نیست برخورد پرسنل ضعیف و غیرقابل قبول بوده است امکانات هتل در حد هتل یک ستاره هست صبحانه اش هم ضعیف بوده است

علی
۱۳۹۸/۰۷/۲۷ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"هتل خوبی بود"

همه چی در حد خوب بود راضی بودم .

سعید
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"هتل خوبی برای اقامت یک شب"

برخورد کارکنان بسیار خوب و خوش برخورد بودند نظافت اتاق درحد معمولی بود نسبت به قیمت و شرایط مرزی شهری ، هتل خوبی بودو البته امیدوارم و آرزو میکنم رو به پیشرفت باشه

سارا
۱۴۰۵/۰۲/۳۱ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"عالی"

همه چیز از نظافت هتل تا برخورد کارکنان عالی بود . اما با توجه به کوچک بودن شهر و عدم وجود رستوران های خوب در این شهر ،بهتر بود که درخود هتل امکان استفاده از رستوران هتل برای سرو ناهار و شام هم فراهم شود . بسیار سپاسگزارم

نرگس
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"هتل خوب و تمیز"

هتلی مناسبی است

امیرحسین
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"هتل روناک پیرانشهر"

دارای محیط خوب و مناسب و پرسنل خوبی بود

کیوان
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"هتل متوسط"

صبحانه ضعیف

آریا
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ | 2 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"بسیار خوب"

هتل دارای کادری خوب اما کم تجربه است در اتاق ها شما نمیتوانید ساعت دیواری یا بشقاب و کارد و چنگال پیدا کنید.سرویس بهداشتی فاقد پریز برق است.از همه بدتر سر و صدای بسیار زیاد خیابان روبروی هتل که شب ها بسیار آزاردهنده است.

آزاد
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"معمولی"

برای یه شهر مرزی و اقامت یک شب خوبه تمیزی و صبحانه و همه چیز معمولی

جواد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"کیفیت پایین"

متاسفانه ملحفه و حوله تمیز در اتاق نگذاشته بودند و گفتند مدیریت باید دستور دهد. نظافت ضعیف. صبحانه نامناسب و برخورد کارکنان اصلا متناسب یک هتل ۳ ستاره نبود.

وحید
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ | 1 شب اقامت

هتل روناک پیرانشهر

3.1

خوب

13 نظر واقعی

"هتل خوب "

نسبت به شهر و‌شرایط عالی بود.

مرجان
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ | 2 شب اقامت