نظرات هتل روناک

آذربایجان غربی - شهرستان پیرانشهر - خیابان امام - سه راه دانشگاه

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.6

/5

خوب

از 13 نظر

3.2

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.8

آرامش و راحتی

3.5

عملکرد کارکنان

3.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.2

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.6

برای کسب و کارها

3

برای دوستان

0

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (13)
  • صبحانه (4)
  • امکانات (1)
  • رستوران (1)
  • پرسنل (2)
  • سرویس (1)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۰ |1 شب اقامت

مهران سعیدی

هتل مرتب و تمیز

همچیز عالی و خوب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۳۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |1 شب اقامت

سارا اخوان سلامت

هتل خوبی برای اقامت یک شب

برخورد کارکنان بسیار خوب و خوش برخورد بودند نظافت اتاق درحد معمولی بود نسبت به قیمت و شرایط مرزی شهری ، هتل خوبی بودو البته امیدوارم و آرزو میکنم رو به پیشرفت باشه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۷ |1 شب اقامت

کیوان اولی زاده

هتل روناک پیرانشهر

دارای محیط خوب و مناسب و پرسنل خوبی بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱ |1 شب اقامت

جواد توکلی

معمولی

برای یه شهر مرزی و اقامت یک شب خوبه تمیزی و صبحانه و همه چیز معمولی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۳/۱۳ |1 شب اقامت

فرهاد ستار

عاای

یک هتل خوب در یک شهر خوب😍

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۵/۶ |1 شب اقامت

نرگس بیات

عالی

همه چیز از نظافت هتل تا برخورد کارکنان عالی بود . اما با توجه به کوچک بودن شهر و عدم وجود رستوران های خوب در این شهر ،بهتر بود که درخود هتل امکان استفاده از رستوران هتل برای سرو ناهار و شام هم فراهم شود . بسیار سپاسگزارم

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۸/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۳/۱۲ |2 شب اقامت

آریا اعتمادی

هتل متوسط

صبحانه ضعیف

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۵/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۴/۲۷ |1 شب اقامت

وحید شجاعی

کیفیت پایین

متاسفانه ملحفه و حوله تمیز در اتاق نگذاشته بودند و گفتند مدیریت باید دستور دهد. نظافت ضعیف. صبحانه نامناسب و برخورد کارکنان اصلا متناسب یک هتل ۳ ستاره نبود.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۲۷

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۷/۱۱ |1 شب اقامت

علی قاسمی

ارزیابی هتل

هتل چندان مناسبی نیست برخورد پرسنل ضعیف و غیرقابل قبول بوده است امکانات هتل در حد هتل یک ستاره هست صبحانه اش هم ضعیف بوده است

”پاسخ هتل“

ممنون از انتقادتون احتمالا سو تفاهم پیش اومده که باعث شده شما نارحت شدید معذرت خواهی میکنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۱۵

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۲۸ |1 شب اقامت

امیرحسین حلبیان فر

هتل خوب و تمیز

هتلی مناسبی است

  • 1