نظرات هتل روناک
آذربایجان غربی - شهرستان پیرانشهر - خیابان امام - سه راه دانشگاه
3.6
/5خوب
از 13 نظر
3.2
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.8
آرامش و راحتی
3.5
عملکرد کارکنان
3.1
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (13)
- صبحانه (4)
- امکانات (1)
- رستوران (1)
- پرسنل (2)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۰ |1 شب اقامت
مهران سعیدی
هتل مرتب و تمیز
همچیز عالی و خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۳۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |1 شب اقامت
سارا اخوان سلامت
هتل خوبی برای اقامت یک شب
برخورد کارکنان بسیار خوب و خوش برخورد بودند نظافت اتاق درحد معمولی بود نسبت به قیمت و شرایط مرزی شهری ، هتل خوبی بودو البته امیدوارم و آرزو میکنم رو به پیشرفت باشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۷ |1 شب اقامت
کیوان اولی زاده
هتل روناک پیرانشهر
دارای محیط خوب و مناسب و پرسنل خوبی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱ |1 شب اقامت
جواد توکلی
معمولی
برای یه شهر مرزی و اقامت یک شب خوبه تمیزی و صبحانه و همه چیز معمولی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۳/۱۳ |1 شب اقامت
فرهاد ستار
عاای
یک هتل خوب در یک شهر خوب😍
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۵/۶ |1 شب اقامت
نرگس بیات
عالی
همه چیز از نظافت هتل تا برخورد کارکنان عالی بود . اما با توجه به کوچک بودن شهر و عدم وجود رستوران های خوب در این شهر ،بهتر بود که درخود هتل امکان استفاده از رستوران هتل برای سرو ناهار و شام هم فراهم شود . بسیار سپاسگزارم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۸/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۳/۱۲ |2 شب اقامت
آریا اعتمادی
هتل متوسط
صبحانه ضعیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۵/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۴/۲۷ |1 شب اقامت
وحید شجاعی
کیفیت پایین
متاسفانه ملحفه و حوله تمیز در اتاق نگذاشته بودند و گفتند مدیریت باید دستور دهد. نظافت ضعیف. صبحانه نامناسب و برخورد کارکنان اصلا متناسب یک هتل ۳ ستاره نبود.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۲۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۷/۱۱ |1 شب اقامت
علی قاسمی
ارزیابی هتل
هتل چندان مناسبی نیست برخورد پرسنل ضعیف و غیرقابل قبول بوده است امکانات هتل در حد هتل یک ستاره هست صبحانه اش هم ضعیف بوده است
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۱۵
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۲۸ |1 شب اقامت
امیرحسین حلبیان فر
هتل خوب و تمیز
هتلی مناسبی است
- قبلی
- 1
- بعدی

