4
/5بسیار خوب
از 2 نظر
2.5
ارزش هتل نسبت به قیمت
2
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
4.5
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
- همه نظرات (2)
- صبحانه (1)
4.0
بسیار خوبتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۱ |1 شب اقامت
فرهاد خطیبی
خوب بود ولی صبح رزوشن خالی و از صبحانه هم خبری نبود باشه طلب ما
صبح رزوشن کسی نبودصبحانه هم نداشتن
4.0
بسیار خوبتاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۸ |1 شب اقامت
محمد راستاد
سر و صدا
با توجه به کافه همراه با موزیکدر ایام پایان هفته و مراسم در تالار همکف، بعضا تا دیر وقت سر و صدای موزیک آرامش واحدهای اقامتی را سلب می کند.
- قبلی
- 1
- بعدی

