نظرات هتل شادی
سنندج - خيابان پاسداران- روبروي دانشگاه علوم پزشكي
4
/5بسیار خوب
از 121 نظر
3.7
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.1
آرامش و راحتی
4.1
عملکرد کارکنان
3.8
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (121)
- کیفیت غذا (1)
- صبحانه (33)
- امکانات (15)
- پذیرش (4)
- رستوران (19)
- کافی شاپ (4)
- آسانسور (1)
- پارکینگ (3)
- لاندری (1)
- استخر (3)
- ویو (2)
- خانه داری (1)
- رفتار کارکنان (3)
- پرسنل (28)
- سرویس (15)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۴ |2 شب اقامت
حسین نوری
عالی
عالی بود تمیز و حرفه ای
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۶ |1 شب اقامت
سیامک وکیلی
خوب بود
چراغ خواب و ساعت دیواری خوبه بگذارید.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۳۰ |1 شب اقامت
نسرین کمالیان
خوب بود
هتل واقعا تمیز و مرتب هست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۸ |1 شب اقامت
بیژن عزیزنژاد
هتل شادى
بسيار عالى موقعيت مكانى هتل و صبحانه بسيار با كيفيت وكارمندان خوش اخلاق
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۵ |1 شب اقامت
میثم کاظمی دوست
هتل شادی
بسیا عالی همه چیز بخصوص عملکرد و برخورد کارکنان
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۱ |1 شب اقامت
گیتا تقی زاده دباغ
همه چیز را دوست داشتم
با اینکه ۴ ستاره هست ولی همه چیز عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۹ |2 شب اقامت
حمزه آردانه
خوب
خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱ |1 شب اقامت
هومن هاتفی پور
عالی
فوق العاده همه چیز عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |2 شب اقامت
علی رسولی
رضایتمندی
همه چیز عالی فقط صبحانه ضعیف بود بقیه موارد عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۸ |4 شب اقامت
رامیار منوچهرزاده
هتل نسبتا خوبیه
هتل به نسبت چهار ستاره بودن خوب بود.
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 6
- بعدی

